سفر قریب‌الوقوع وزیرخارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی

«آنالنا بربوک»، وزیر خارجه آلمان دوشنبه هفته آینده سفر منطقه‌ای خود به غرب آسیا را با سفر به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی آغاز خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «آنالنا بربوک»، وزیرخارجه آلمان هفته آینده به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

بربوک روز دوشنبه هفته آینده پس از شرکت در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، سفر منطقه‌ای خود به غرب آسیا را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان در تشریح جزئیات سفر بربوک افزود: وزیرخارجه آلمان در سفر به سرزمین‌های اشغالی علاوه بر دیدار با «اسرائیل کاتس»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی «هرتصلیا» نیز سخنرانی خواهد کرد.

وزیرخارجه آلمان پس از پایان سفر خود به سرزمین‌های اشغالی روز سه شنبه هفته آتی رهسپار کرانه باختری خواهد شد تا با مقامات ارشد فلسطینی از جمله «محمد مصطفی»، نخست وزیر دولت تشکیلات خودگردان در رام‌الله دیدار و گفتگو نماید.

بیروت مقصد سوم سفر منطقه بربوک به منطقه غرب آسیا اعلام شده است. وی قرار است در سفر به لبنان با وزیر مهاجرت لبنان دیدار کند.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان محور رایزنی‌های منطقه‌ای آنالنا بروبوک در سفر به منطقه غرب آسیا را جنگ در غزه، ادامه وضعیت فاجعه‌بار انسانی در این باریکه و تسریع روند ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه، عنوان داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس