نیکزاد: باید به یک اجماع برسیم

عضو ستاد مرکزی ستاد محمد باقر قالیباف گفت: قالیباف از لحاظ کارآمدی، مدیریت و توان اجرای امور، امتحان پس داده محسوب می‌شود و بهترین مصداق و شاخص برای اصلح بودن این نامزد است.

به گزارش مشرق، اکبر نیکزاد چهارشنبه شب در جمع هواداران محمد باقر قالیباف در یاسوج اظهار کرد: سوابق و برنامه‌های قالیباف سرتر از دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است و او کسی است که با برنامه پیش می‌رود.

نیکزاد گفت: همه دلسوزان نظام بدنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس‌جمهور شهید بود، اینک در دوره ریاست جمهوری دولت چهاردهم بر روی دوش قالیباف قرار گیرد تا باقوت و قدرت امور کشور را پیش ببرد.

وی یادآور شد: مردم این استان با احساس مسوولیت در این مکان مقدس جمع شده‌اند، اینجا استان ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: بنده ۳۰ سال در مسوئولیت‌های مختلف انجام‌ وظیفه کرده‌ام اما همواره شاخص‌ترین مسوولیت خودم را دوران خدمتگزاری به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دانسته‌ام، چون مردم انقلابی این استان همواره ولایت‌مدار و پیشرو و جزو نخستین‌ها در لبیک گفتن به مقام معظم رهبری بوده‌اند.

عضو ستاد مرکزی قالیباف ادامه داد: اقدامات این نامزد ریاست جمهوری جلوی دیدگان مردم است، منابع و مصارف کشور مشخص است اما آن چیزی که می‌تواند کشور را پیش ببرد انجام کارهای بزرگ و ابتکاری است.

وی یادآور شد: همان کارهایی که در شهرداری تهران انجام گرفت می‌تواند بهترین مصداق برای نشان دادن کارآمدی و اصلح بودن قالیباف در این شرایط باشد.

وی تاکید کرد: منابع مشخص بود اما وی با همان منابع محدود و با اقدامات ابتکاری خود، کارهای آنچنانی انجام داد.

نیکزاد بیان کرد: در فصل بارندگی با سیل مواجهیم، در فصل گرما با بی‌آبی مواجهیم، مدیر توانمندی مثل آقای قالیباف، اقدامات چشمگیری را در شهرداری تهران انجام داد و عرصه را برای سرمایه‌گذاران گشود تا سرانجام بحث مترو، زیرگذر، روگذر، فضای سبز و امکانات ویژه‌ در تهران حاصل شد.

همایش انتخاباتی حامیان محمدباقر قالیباف امشب با حضور اکبر نیکزاد استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان ادوار گذشته و چهره‌های سیاسی کشوری و استانی برگزار شد.

حبیب‌الله پیشوا رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش از اکبر نیکزاد عضو ستاد مرکزی و استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد که دعوت ستاد مرکزی را برای حضور در این همایش پذیرفت و همچنین دیگر نمایندگان ادوار مجلس، چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی در سطح استان قدردانی کرد.

پیشوا اظهار کرد: ستاد مرکزی در چند روز گذشته در ۱۷ نقطه استان برای محمدباقر قالیباف ستاد انتخاباتی راه‌اندازی کرده است.

وی بیان کرد: در این مدت ده‌ها گردهمایی انتخاباتی برگزار و از چندین نفر در داخل و خارج از استان برای سخنرانی در جمع‌های مختلف دعوت شده است.

پیشوا با بیان اینکه نیروهای جبهه انقلاب در این مدت با وحدت و همدلی برای پیروزی آقای قالیباف همکاری کردند، افزود: از همه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم که روز جمعه با حضور گسترده خود ضمن مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، به آقای قالیباف رأی بدهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    22 2
    آقای قالیباف سرمایه وحاصل عمر انقلاب است از جان این فرد با ارزش و والا مقام حراست کنید تا به سرنوشت آیت ا. رئیسی مبتلا نشود. این عناصر مفت به دست نیامده اند که با یک حادثه جزغاله شوند. اینها سرمایه های انقلاب ۴۵ ساله هستند.اقای دکتر قالیباف ادامه دهنده راه نورانی آیت ا‌ رئیسی است وبا اقتدار از قله تحریم بدون برخورد با کوه عبور خواهد کرد، اویک خلبان وسیاستمدار ونظامی هوشمند وزیرک است.
  • DE ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    16 2
    بزرگترین خصوصیت آقای قالیباف بعنوان یک نیروی جهادی، انقلابی و نخبه عملیاتی فنی کلان کشوری اینه که خدمت برای تک تک مردم براش عبادت است . درست مثل شهید رئیسی عزیز که خدمت به مردم و بهبود زندگی مردم تا اخرین دقیقه عمرش براش عبادت بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس