کد خبر 1622527
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
لغو روادید گردشگری ایران برای اتباع صربستانی

چهارمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری صربستان به ریاست مدیران کل کنسولی دو کشور برگزار شد.

به گزارش مشرق، چهارمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری صربستان به ریاست مدیران کل کنسولی دو کشور برگزار شد.

در این نشست وبیناری که بیش از سه ساعت به طول انجامید، روسای ادارات ذی‌ربط وزارت امور خارجه، نمایندگان پلیس بین‌الملل، وزارت دادگستری و سایر نهادهای مرتبط از سوی دو طرف و سفرای دو کشور حضور داشتند. دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تمهید و گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی، حمایت‌های حقوقی و قضایی و حل و فصل مشکلات اتباع، گفتگو و تبادل نظر کردند.

محمودی مدیرکل کنسولی کشورمان، بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد و با اشاره به لغو روادید گردشگری دولت جمهوری اسلامی ایران برای اتباع صربستان، خواستار تسهیل و تسریع در صدور روادید تجار و دانشجویان ایرانی و رفع مشکلات آنان شد.

در پایان این نشست نیز خانم ناتاشا راسویچ دستیار وزیر امور خارجه صربستان در امور کنسولی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست وبیناری گفتگوهای مشترک و تفاهم‌ بالای دو کشور، با توجه به گستردگی و تنوع موضوعات فیمابین، اظهار امیدواری کرد، نشست بعدی در آینده نزدیک به صورت حضوری برگزار گردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 0
    به به عالیه
  • ساس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 2
    مردم چه میگویند ؟زمانی که حکومت ایران خودش از شناخت ماهیت شهروندان خودش ناتوان شده و مدام رکب میخورد در بدترین موقع باز شد دروازه ورود شیاطین و همکاران یهود و در پی آن انفجار های پیاپی در همه تاسیسات ایران و زمینه ساز انحلال ایران. که نشانه ای از تسلط فراماسونی زن در اداره حکومت ایران است
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 1
    عجب واقعا به اندازه انگشتان دستها هم از صربستان(؟!) توریست میاد توایران؟
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    1 0
    جنایات صربها برعلیه مسلمان بوسنیایی هرگز فراموش شدنی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس