photo_2024-07-17_20-38-36.jpg

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: فرزند پرسپولیس هستم و ترجیح می‌دهم در خانواده‌ام دعوا کنم و ناسزا بشنوم تا اینکه غریبه‌ها تشویقم کنند!

به گزارش مشرق، فرشاد احمدزاده پس از امضای قرارداد یک ساله با پرسپولیس و بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت، اظهار داشت: خدا را شکر که به خانه‌ام بازگشته‌ام. من از آکادمی پرسپولیس شروع کرده‌ام و فرزند پرسپولیس بوده و هستم.

وی درباره بازگشت به پرسپولیس با وجود پیشنهاد استقلال و شخص جواد نکونام، سرمربی این تیم و همچنین با طعنه به رامین رضاییان بابت پیوستن به استقلال، اضافه کرد: جا دارد از جواد نکونام که در فولاد به من کمک کرد تا بحران را پشت سر بگذارم، تشکر کنم. درست و عقلانی نیست که برخی کارها را انجام بدهیم و حتی اگر پیشنهادی نداشتم به استقلال نمی‌رفتم. به باشگاه سپاهان هم این موضوع را اعلام کردم. استقلال در این ۲ فصل برای جذبم نامه رسمی زده بود. احترام زیادی برای استقلال و هوادارانش قائلم، اما درست نبود به این تیم بروم.

احمدزاده درباره جدایی برخی بازیکنان از جمع سرخ‌پوشان اضافه کرد: ستاره‌های پرسپولیس هواداران هستند. همیشه بازیکنان آمده و رفته‌اند و همه هم زحمت کشیدند، اما این هواداران هستند که می‌توانند بازیکنان را به ستاره تبدیل کنند.

وی در مورد حضور تیمش در لیگ نخبگان آسیا نیز گفت: وقتی در پرسپولیس هستید انتظارات از شما و تیم بزرگ پرسپولیس زیاد است. در آسیا همیشه مدعی بوده‌ایم و باید بهترین عملکرد را در تمرین و مسابقات داشته باشیم.

این بازیکن در خصوص پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش، توضیح داد: صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه سپاهان انجام داده‌ام و باید از مدیران پرسپولیس و سپاهان تشکر کنم که تعامل خوبی بین آنها شد تا برگردم. مقداری از مبلغ رضایتنامه‌ام را باشگاه پرسپولیس داد و مقداری هم از طلبم به سپاهان را بخشیدم.

وی افزود: در ۱۰ سال اخیر پرسپولیس به فردی وابسته نبوده است و بازیکنان به لطف پرسپولیس و هواداران، ستاره شده‌اند. در واقع پرسپولیس نیازی به بازیکن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 2
    دمت گرم مردانگی خودتو نشان دادی
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 0
    این سه تا تیم چرا اینطور یارگیری میکنند یکسری بازیکن که تو این سه تا چرخشی میگردند احمد زاده در سپاهان هم کار خاصی نکرد رضائیان در استقلال چکار میخواد کنه که حردانی نکرد یا برعکس حردانی در سپاهان ؟؟؟ بگردین بازیکن آینده دار و موثر بگیرین
  • کیان IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 1
    مرسی فرشاد انشالله با پشتکار وتعصبی که ازت سراغ داریم هم به خودت هم به پرسپولیس کمک میکنی
  • CA ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    ای سپاهان زرنگ اصفهانی، همه پیرمردهاش را قالب سرخابی ها کرد!
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      0 1
      با همین پیرمردهاست که هرسال قهرمانیم
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    0 0
    گینک فلفلی نبین چه ریزه بشکن ببین چه نیشه
  • رضا IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 0
    لنگی هستی دیگه!! کسی که از لنگی ها انتظاری ندارد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس