کد خبر 1625571
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
اسماعیل گرامی مقدم

گرامی‌مقدم: افرادی که مدام به رقبا، ارزش‌ها، هنجارها و... چنگ می‌اندازند، شایسته همراهی با این گفتمان تعاملی نیستند.

به گزارش مشرق، یک عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با تاکید بر این که نباید فردی را برای کسب پست به رئیس جمهور تحمیل کرد، خاطرنشان کرد: کسانی امروز در کمیته هاو کارگروه های انتخاب وزرا حضور دارند که گزینه شان اصلا پزشکیان نبوده است.

اسماعیل گرامی مقدم در گفتگویی با روزنامه اعتماد با بیان اینکه هیچ فرد، هیچ جایگاه، مشاور، باند و دسته‌ای نمی‌تواند فردی را به رییس‌جمهور تحمیل کنند، تنها می‌توانند مشاوره بدهند، اظهار داشت: ایده تشکیل شورای راهبری، کارگروه‌ها و کمیته‌ها هرچند در راستای مردمسالاری و شفاف‌سازی است، اما نافی حق طبیعی رییس‌جمهور برای انتخاب کابینه نمی‌شود. برخی از افراد و جریانات امروز پرچم تصمیم‌سازی و سیاستگذاری در کمیته‌ها و کارگروه‌ها را برافراشته‌اند که اساسا مسعود پزشکیان را نامزد ارجح خود قلمداد نمی‌کردند. بنابراین همه باید این واقعیت را قبول کنند که نهایت جایگاه افراد در کمیته‌ها و کارگروه‌ها، مشاوره به رییس‌جمهور و یاران نزدیک اوست.

وی در ادامه در شرایطی که برخی از رادیکال های جریان اصلاحات به دنبال جعل گفتمان رئیس جمهور منتخب هستند، ویژگی های گفتمانی پزشکیان را برشمرده و همین ویژگی ها را شاخصی برای انتخاب دولتمردان عنوان کرد.

گرامی مقدم پاکدستی، مسوولیت‌پذیری، تلاش برای ایجاد وفاق و تخصص‌گرایی را ویژگی های گفتمان پزشکیان و شاخص وی برای انتخاب وزرا بر شمرد و اظهار داشت: برخی از افرادی که ذیل عنوان «مجاهدان شنبه» از آنها نام برده می‌شود، کسانی هستند که حاضر به پذیرش مسوولیت خود نیستند. افرادی که فرصت‌طلب، وسط‌باز و عوام‌فریب هستند و برایشان فرقی ندارد در کدام دولت حضور داشته باشند شایسته حضور در کابینه پزشکیان نیستند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین تاکید کرد: افرادی که مدام به رقبا، ارزش‌ها، هنجارها و... چنگ می‌اندازند، شایسته همراهی با این گفتمان تعاملی نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کارگر IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ترامپ نقطه مقابل پرشکیان است. گسل حاصله پیش زمینه زلزله !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس