کد خبر 1627854
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

روش‌ های متداولی برای محاسبه کردن قیمت طلا وجود دارد، به همین دلیل همه افرادی که قصد خرید طلا را دارند تمایل دارند باید بدانند که بهترین و ساده‌ ترین روش برای حساب کردن قیمت طلا و نحوه محاسبه قیمت طلا به چه شکلی است، با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور ما هم تقاضای بسیار زیادی برای خرید و فروش طلا وجود دارد و دلیل اصلی آن هم همانطور که می‌ دانید افزایش روز افزون قیمت طلا می‌ باشد به همین دلیل بنا به درخواست کاربران وب سایت خود تصمیم گرفته‌ ایم که در ادامه مطلب نحوه محاسبه قیمت طلا را به شکل درست و اصولی به شما معرفی نماییم، اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید بدانید قیمت طلا چگونه محاسبه می‌ شود مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

طلا را چگونه حساب کنیم

بورس شمش گلدن ارت با پیش از دو دهه سابقه درخشان در این صنعت پر رونق و زیبا در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز می باشد، شما عزیزان میتوانید برای خرید انواع طلا و شمش با یکی از شماره تلفن های گلدن ارت تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند، شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014 .

آدرس: کرج آزادگان برج میلاد طبقه همکف بورس طلا پلاک 2

شماره تماس ها: 02632570013 و 02632570014

آدرس وب سایت: بورس سکه

ساده‌ ترین روش محاسبه طلا

در این بخش قصد داریم که یک روش بسیار ساده و مانند آب خوردن را به شما معرفی نماییم که به کمک آن بتوانید قیمت طلا را به راحتی محاسبه نمایید، به منظور حساب کردن قیمت طلا شما باید ابتدا وزن طلا را بر حسب گرم در خلوص آن ضرب نمایید و عدد به دست آمده را بر عدد ۷۵۰ یعنی خلوص طلای ۱۸ عیار تقسیم نمایید و سپس عدد به دست آمده را در قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار ضرب نمایید تا قیمت مقدار طلای آب شده به دست آید.

این روش یک روش ساده برای حساب کردن قیمت طلا است که به کمک یک ماشین حساب شما می ‌توانید آن را به دست آورید.

محاسبه طلای بدون اجرت آنلاین

برای محاسبه طلای بدون اجرت نیز می ‌توانید از طریق فرمول درج شده در بخش قبلی کمک بگیرید، البته در وب سایت گلدن ارت شما می ‌توانید به صورت آنلاین قیمت طلا را محاسبه کنید، در ضمن ابزار های آنلاین بسیار زیادی نیز وجود دارد که در محاسبه آنلاین قیمت طلا به شما کمک می کند و در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

پیشنهاد ویژه: برای خرید و دریافت راهنمایی حتما با بورس شمش گلدن آرت تماس بگیرید.

نرم‌ افزار رایگان محاسبه قیمت طلا

جالب است بدانید که برخی از نرم‌ افزارها نیز وجود دارند که می‌ توانند محاسبه قیمت طلا را برای شما انجام دهند، به کمک این نرم‌ افزارها نیست شما می ‌توانید قیمت طلا را به راحتی محاسبه کرده و در جریان قیمت آنلاین طلای خریداری شده باشید.

ماشین حساب محاسبه طلای مبین زر

ماشین حساب آنلاین مبین زر یک نرم افزار محاسبه قیمت طلا به صورت تحت وب است که قیمت طلای شما را با نرخ روز طلا محاسبه می‌کند. نرم افزار مبین زر کاملا رایگان است و کاربری بسیار راحتی دارد.

محاسبه قیمت طلا به صورت آنلاین ماشین حساب آنلاین زرطلا

ماشین حساب آنلاین زر طلا یک برنامه تحت وب است. در این برنامه فقط کافی است اطلاعاتی مانند اجرت (درصدی و گرمی) و وزن طلای خود را وارد کنید، گر طلای شما دارای ملحقات است، مثل: چرم، سنگ، مروارید و غیره آن را در قسمت ملحقات به تومان باید وارد کنید. در نهایت قیمت طلا برای شما نمایش داده می ‌شود.

محاسبه قیمت طلا به صورت آنلاین دیجی زرگر

در ماشین حساب طلای دیجی‌زرگر، باید ابتدا وزن طلای خود را به گِرم، و درصد اجرت ساخت طلا را وارد کنید، سایر اطلاعات به صورت پیش‌فرض، قرارداده شده است.

محاسبه آنلاین قیمت طلا قیمت طلا دیورا

با محاسبه گر آنلاین طلای دیورا می‌توانید قیمت طلای خود را آنلاین محاسبه کنید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا قیمت جزئیات فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت طلا را به صورت مجزا مشاهده کنید.

ماشین حساب محاسبه آنلاین قیمت طلا (گلدر کالا)

اگر طلای شما جزئیاتی مانند بند، مهره، چرم و … دارد، ماشین حساب آنلاین گلدرکالا بهترین ابزار برای محاسبه قیمت طلای شما است. در این برنامه می‌توانید تک تک جزئیات محصول طلای خود را وارد کرده و قیمت طلای خود را محاسبه کنید.

محاسبه گر طلای تخمین زن

با برنامه آنلاین محسابه گر طلای تخمین زن می‌توانید قیمت طلای نو و دست دوم خود را به راحتی محاسبه کنید. این برنامه همچنین ویژگی محاسبه پیشرفته نیز دارد که به شما این امکان را می‌دهد جزئیات بیشتری علاوه بر اجرت را وارد کنید.

محاسبه گر طلا (شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز)

یک ابزار ساده محصول شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز که به کمک آن می‌توانید قیمت طلا را به راحتی محاسبه کنید.

اپلیکیشن ماشین حساب طلا ویژن

‏اپلیکیشن ماشین حساب طلا ویژن توسط تیم طراحی وب سایت طلاویژن طراحی و توسعه داده شده است. این اپلیکیشن به روش جدید مالیات به اجرت و سود، قیمت طلا را محاسبه می‌کند و کار با آن بسیار آسان است.

اپلیکیشن محاسبه گر قیمت طلا

این برنامه علاوه بر محاسبه قیمت طلا، اطلاعاتی مانند اصطلاحات رایج در بازار طلا، نکات خرید طلا و انواع عیار طلا را در اختیار شما می ‌گذارد.

اپلکیشن محاسبه گر طلا

با این برنامۀ محاسبه گر طلا می‌توانید قیمت خرید و فروش طلای نو و دسته دوم را محاسبه کنید. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد میزان حباب سکه را تشخیص دهید.

فرمول محاسبه قیمت طلای ۱۸ عیار

در بخش بعدی به سراغ فرمول محاسبه کردن قیمت طلای ۱۸ عیار می‌ رویم، البته اگر شما سری به طلا فروشی‌های مختلف سطح شهر بزنید نکته را متوجه می‌شوید که قیمت طلا با اجرت مالیات و عیار ۱۸ در اکثر طلا فروشی‌ها یکسان است مگر اینکه برخی از طلا فروشی‌ ها بخواهند اصطلاحا با شما دولا پهنا حساب کنند و سود اضافی را بخواهند از این معامله به دست آورد، برای به دست آوردن قیمت طلای ۱۸ عیار شما باید از فرمول ساده زیر استفاده نمایید:

قیمت طلا ۱۸ عیار= ارزش طلای خالص + اجرت خاص + اجرت ساخت + سود فروشنده + مالیات

پیشنهاد ویژه: برای خرید مطمئن طلا از پک امنیتی طلای زربد استفاده کنید.

محاسبه قیمت فروش طلای دست دوم انلاین

قیمت در نظر گرفته شده برای طلای دست دوم نیز با توجه به میزان سودی که طلافروشی ها در این زمینه برای خود در نظر گرفته اند می تواند متفاوت باشد، اما در حالت کلی اگر با نرخ منصفانه ای بخواهیم قیمت طلای دست دون را به صورت آنلاین محاسبه نماییم، برای این منظور شما می توانید با مراجعه به وب سایت takhminzan.com و با استفاده از سیستم ماشین حساب آنلاینی که در این وب سایت درج شده است، شما می توانید به صورت آنلاین نیز از طریق این وب سایت قیمت طلای دست دوم را استعلام نمایید.

قیمت طلای دست دوم در بازار تهران امروز

جهت مشاهده قیمت بروز طلای دست دوم و طلای نو هم شما می توانید با مراجعه به وب سایت tgju.org قیمت آنلاین انواع طلای دست دوم و انواع طلای تازه تولید شده را نیز در این وب سایت مشاهده نمایید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس