image.png

رسانه های حامی رژیم صهیونیستی از آمادگی برای حمله و تجاوز نظامی به جنوب لبنان خبر می دهند اما رزمندگان حزب الله در میدان نبرد آماده پذیرایی و نقره داغ کردن نظامیان صهیونیست هستند.

سرویس جهان مشرق - سران رژیم صهیونیستی و رسانه های غربی، عبری و عربی در ساعات گذشته از قریب الوقوع بودن حمله زمینی برای تجاوز به جنوب لبنان خبر دادند و خبرها حاکیست بیشترین تحرکات از نوار مرزی شمال غرب، شمال و شمال شرق سرزمین های اشغالی گزارش شده است.

گزارش لحظه به لحظه مشرق از تحولات لبنان را اینجا دنبال کنید:

آتشباری سنگین توپخانه اسرائیل بر جنوب لبنان/ عقب نشینی ارتش لبنان از پایگاه‌های مرزی آغاز کمین های مرگبار مقاومت علیه قوای زمینی اسرائیل +نقشه و تصاویر

یک منبع میدانی که تحولات را در جنوب لبنان از نزدیک دنبال می‌کند به جزئیات تحرکات نظامیان صهیونیست اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارتش رژیم صهیونیستی بر روی محور مزارع شبعا تمرکز کرده و شهرک های الوزانی، میسات، الخیام و مزرعه سرده را در جنوب لبنان به شدت هدف قرار می دهد.

آخرین خبرها از تحولات در نوار مرزی جنوب لبنان / رزمندگان حزب الله آماده واکنش قاطع به حمله زمینی صهیونیست‌ها + نقشه میدانی
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این منبع میدانی با بیان این که ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز حمله زمینی با احتیاط گام بر می دارد، افزود: صهیونیست در تلاش هستند با تصرف مناطق مرزی در جنوب لبنان ابتدا یک کمربند امنیتی برای شهرک های شمال سرزمین های اشغالی ایجاد کنند اما با واکنش قاطع رزمندگان مواجه خواهند شد.

به گفته این منبع میدانی، ارتش اسرائیل مدعی است با پیشروی در نوار مرزی می تواند تونل ها و مقرهای حزب الله را منهدم کند تا امنیت شمال سرزمین های اشغالی تامین شود اما با غافلگیری رزمندگان بر روی زمین روبه رو خواهد شد و باید منتظر موجی از عملیات های متنوع و خسارت های سنگین باشد.

این منبع میدانی با تاکید بر این که دشمن اطلاعی از قدرت نیروهای زمینی حزب الله ندارد و همین مسئله باعث نگرانی رژیم شده است، اضافه کرد: علاوه بر عملیات پهپادی، تله های انفجاری، مین‌ها و تک تیراندازها باید توجه داشت که موشک های ضد زره در نوار مرزی در انتظار تانک ها و خودروهای نظامی صهیونیست هستند.

به گزارش مشرق، صهیونیست ها حدود یک سال که در نوار غزه به بن بست خورده اند و به نتیجه مورد نظر خود دست نیافتند و در مقطع فعلی در حالی به دنبال ماجراجویی جدید در لبنان هستند که با یک ساختار قدرتمند به نام حزب الله مواجه اند که در محاصره نیست و از راه‌های مختلف توان مانور دارد و همین موقعیت صهیونیست ها را با مشکل جدی مواجه می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    4 0
    تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنید
    • US ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      شکم ملت از این شعارهای تهوع آور سیر شده
  • US ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    باید سلاح هسته ای بسازیم و بس
  • US ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    بسازید سلاح هسته‌ای را تا دیر نشده، بخدا این اجل معلق سر ایران در حال چرخیدن است.
  • US ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    بسازید سلاح گرمافشاری و اتمی را
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    حجم‌ بمب ساقط شده برای شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و همراهانشان ، از اهمیت فرای تصور این شهدا برای رژیم غاصب خبر می دهد ، اگر برای این تعداد معادل یک میلیون قلاده از صهاینه نفله شوند به گونه ای که پنداری اصلا به دنیا نیامده اند شاید بتوان گفت معادله قوا برقرار شده ... اگر در شهادت فخری زاده ده هزار قلاده را می کشتیم شاید اکنون این اتفاق نمی افتاد .. یا اگر در شهادت سردار سلیمانی چند ده هزار قلاده امریکایی و اسرائیلی را به درک واصل می کردیم ، شاید چنین شرایطی پیش نمی آمد ... و در پایان اگر بر نقض حریم ایران و در بازه زمانی پس از شهادت هنیئه تعدادی از این وحوش جنایت کار را به درک متصل می کردیم ، پیشگیری قابل قبولی پیش می آمد ....
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    بریزید موشکهاروی سرشون قبل اینکه لبنان به‌ غزه دیگر تبدیل کنند
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    چرا از فعل آینده استفاده می کنید؟ هدف قرار خواهند داد بنویسید هدف قرار دادند یا می دهند
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    0 0
    ماپیروزیم و صهیون کودک کش نابود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس