حملات حزب‌الله به ۴۰ کیلومتر دورتر از مرزهای مشترک با ارضی اشغالی

در ادامه ضربات حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل به حملات گسترده راکتی مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد.

سرویس جهان مشرق - خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات موشکی دقایق قبل نیروهای لبنانی عمق ۴۰ کیلومتری اراضی اشغالی را هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش، حملات مذکور ۴۰ کیلومتر دورتر از مرزهای مشترک اراضی اشغالی و لبنان را هدف قرار دادند.

نیروهای حزب الله لبنان همچنین محل تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب مارون الراس با یک حمله موشکی هدف قرار دادند. پیش از این حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که می‌تواند هر نقطه‌ای از اراضی اشغالی را با موشک‌های خود هدف قرار دهد.

۰۰:۵۰ -حملۀ موشکی از لبنان به رأس‌الناقوره

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پی شلیک چند موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی «رأس‌الناقوره»، آژیرهای هشدار فعال شدند.

۱۵ کشته و زخمی در توحش صهیونیست‌ها در سوریه/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به سرزمین های اشغالی/ شلیک بیش از ۱۸۰ راکت توسط حزب‌الله +عکس و فیلم
فعال شدن هشدار حمله موشکی در سرزمین های اشغالی

۰۱:۰۰ - حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دشمن صهیونیست

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن دشمن صهیونیست خبر داد.

۱۵ کشته و زخمی در توحش صهیونیست‌ها در سوریه/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به سرزمین های اشغالی/ شلیک بیش از ۱۸۰ راکت توسط حزب‌الله +عکس و فیلم
حملات مقاومت عراق به سرزمین های اشغالی
برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید

در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما موفق شدند با پهپاد یک هدف حیاتی در شمال سرزمین‌های اشغالی را با موفقیت منهدم کنند.

۰۲:۰۰ - شلیک بیش از ۱۸۰ راکت حزب الله به سرزمین‌های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حزب الله روز سه شنبه در مجموع بیش از ۱۸۰ راکت به مناطق مختلف در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

تنها حیفا، دومین بندر و سومین شهر بزرگ در سرزمین‌های اشغالی طی دو موج حمله موشکی حزب الله شاهد فرود آمدن بیش از ۸۰ راکت بود.

حزب الله همچنین منطقه رأس الناقوره در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد. این حمله سبب روشن شدن صدای آژیرهای هشدار در این منطقه شد.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند روز سه‌شنبه دستکم ۱۸ نظامی مجروح در درگیری‌های شمال فلسطین اشغالی با رزمندگان حزب الله لبنان به بیمارستان صفد منتقل شده‌اند.

۰۲:۱۰ -حزب‌الله از حمله دقیق به پیاده‌نظام ارتش اسرائیل خبر داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان این گروه مقاومت، ۰۰:۱۵ بامداد امروز چهارشنبه به وقت محلی، گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی که قصد نفوذ به روستای «بلیدا» را داشتند را مورد هدف قرار داده است.

طبق این اطلاعیه، رزمندگان لبنانی ابتدا در مسیر نظامیان اسرائیلی اقدام به انفجار بمب کرده و سپس با آن‌ها درگیر شدند که در این نبرد، تعدادی از اشغالگران مورد اصابت دقیق قرار گرفتند.

۰۳:۱۰ -دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دشمن صهیونیست

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما با شماری پهپاد یک هدف حیاتی در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

۱۵ کشته و زخمی در توحش صهیونیست‌ها در سوریه/ ۳ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به مواضع اسرائیل/ شلیک بیش از ۱۸۰ راکت توسط حزب‌الله به سرزمین های اشغالی +عکس و فیلم
حملات مقاومت عراق به سرزمین های اشغالی
برای دیدن فیلم روی عکس کلیک کنید

تاکنون از جزئیات این حمله گزارشی منتشر نشده است.

فرماندهی مرکزی نظامیان آمریکایی در خاورمیانه موسوم به سنتکام تاکنون درباره این حمله واکنشی نشان نداده است.

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

۰۵:۴۵ - سومین حملۀ مقاومت عراق به صهیونیست‌ها در یک شب

مقاومت عراق با انتشار بیانیه‌ای گفت که به یک هدف مهم ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی حملۀ پهپادی کرده است.

۳ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به مواضع اسرائیل/ شلیک بیش از ۱۸۰ راکت توسط حزب‌الله به سرزمین های اشغالی/ حملات رزمندگان مقاومت لبنان به پیاده نظام دشمن/ زخمی شدن مشاور وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در نبردهای لبنان + عکس و فیلم
انفجارهای شدید در جنوب حیفا
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

۰۶:۴۱ - حزب الله نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه اللبونه هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد مجاهدان این جنبش گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را که قصد پیشروی و نفوذ به سمت منطقه اللبونه در جنوب لبنان را داشتند، هدف حملات راکتی و موشکی قرار داده است.

همچنین منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به مجروحیت شدید ۳ نظامی دیگر خود در نبردهای دایر در مرزهای لبنان اعتراف کرده است.

۸:۵۰ - حمله موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی

منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی از جمله حیفا، کرمئیل و قیساریه به صدا درآمده است. رسانه‌ها از حمله موشکی گسترده از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

در پی این حمله صدای انفجارهای مهیبی در منطقه کرمل در جنوب حیفا شنیده شده است.

۳ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به مواضع اسرائیل/ شلیک بیش از ۱۸۰ راکت توسط حزب‌الله به سرزمین های اشغالی/ حملات رزمندگان مقاومت لبنان به پیاده نظام دشمن/ زخمی شدن مشاور وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در نبردهای لبنان + عکس و فیلم
فعال شدن هشدار حمله موشکی در سرزمین های اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

۰۹:۰۰ - فعال شدن سامانه فلاخن داود برای رهگیری موشک‌های حزب الله

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند سامانه فلاخن داود برای رهگیری دو موشک شلیک شده از لبنان به سمت قیساریا در شمال فلسطین اشغالی فعال شده است.

پایگاه خبری عبری زبان واللا تاکید کرد که سامانه‌های دفاعی مانع اصابت موشک‌های شلیک شده به یک سکوی گازی شده‌اند.

۱۰:۵۰ - حزب الله نیروهای اشغالگر را در جنوب مارون الراس هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در جنوب مارون الراس در جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار داده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "شموئیل بوخاریس" مشاور اسموتریچ وزیر دارایی این رژیم در نبردهای جنوب لبنان زخمی شده است.

حملات حزب الله به سرزمین های اشغالی

۱۴:۰۰ - حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک ده‌ها موشک از لبنان به سمت حیفا و کریوت در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اثر این حمله ۴ صیهونیست بشدت مجروح شدند.

به گفته این منابع، برق مناطقی در کریوت در نزدیکی حیفا هم قطع شده است. منابع عبری زبان تاکید کردند که حداقل ۴۰ موشک به سمت این منطقه شلیک شده است.

برخورد راکت ها به کریات شمونه

حزب الله لبنان اعلام کرد گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را که از منطقه طوفا قصد پیشروی به سمت میس الجبل در جنوب لبنان را داشت، هدف حمله راکتی قرار داده است.

اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد تعداد مجروحان حملهٔ حزب‌الله به حیفا و عکا به ۶ نفر رسید. منابع صهیونیستی از هلاکت ۲ نظامی در حملهٔ موشکیِ حزب‌الله به کریات شمونا خبر دادند.

منابع عبری زبان تاکید کردند که ۵ تیم اطفای حریق در تلاش برای مهار آتش در پی حملات موشکی حزب الله در کریات شمونا هستند.

برخورد راکت ها به کریات شمونه

۱۵:۵۰ - حمله حزب الله به الجلیل

رسانه های صهیونیستی خبر دادند که آژیر خطر در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی مجدد حزب الله به صدا در آمده است.

۱۷:۱۰ - آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد

منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی از جمله صفد و جولان به صدا درآمده است. منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی از جمله صفد خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که بیش از ۲۰۰ موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی و جولان شلیک شده است. یک موشک مستقیماً به ساختمانی در صفد اصابت کرده و این ساختمان دچار آتش سوزی شده است.

برخورد راکت های حزب الله به شهر اشغالی صفد

آتش‌سوزی‌های دیگری نیز در این منطقه گزارش شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را شدیدترین حمله به شهر اشغالی صفد از آغاز جنگ عنوان کرده‌ است.

۱۸:۰۰ - حمله جنگنده‌های اسرائیل به جنوب لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات مکرر و هدفمند به مناطق مسکونی جنوب لبنان، شهرک دردغیا در شهرستان صور را بمباران کردند.

۱۸:۴۰ - ضربه موشکی حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان اعلام کرد تجمع نظامیان صهیونیست در شمال طبریه و پایگاه نظامی راعم در جنوب جولان اشغالی سوریه را موشکباران کردیم.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی را که برای رخنه از منطقه راس الناقوره به سمت المشیرفه تلاش می‌کردند، با پهپاد انتحاری هدف قرار دادیم.

۱۹:۰۰ - زخمی شدن ۳۸ نظامی اسرائیلی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی در ۲۴ ساعت گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ نظامی اسرائیلی در مرزهای شمالی زخمی شدند.

ارتش اشغالگر بیان کرد که از آغاز عملیات زمینی در جنوب لبنان، ۱۱ نظامی اسرائیلی کشته و ۱۶۸ نفر دیگر زخمی شدند.

۲۰:۰۰ - شهردار کریات شمونا صهیونیست‌ها را به ترک فوری این شهرک فراخواند

شهردار کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی از ساکنان این شهرک که کاری در آنجا ندارند، خواسته فورا اقدام به ترک آنجا کنند، زیرا جانشان در خطر است.

در حمله امروز حزب الله به کریات شمونا، دو صهیونیست کشته شدند.

شهرک کریات شمونا از آغاز جنگ همواره در معرض حملات حزب الله بوده و این حملات اخیر شدت بیشتری گرفته است.

۲۳:۰۰ - ضربات سخت حزب‌الله درمرز/پیشروی صهیونیست‌ها در میس جبل ناکام ماند

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با آتش توپخانه و راکتی گسترده در نزدیکی مرزهای لبنان بلای جان نظامیان رژیم صهیونیستی شدند.

در همین ارتباط، خبرنگار المنار از هدف قرار گرفتن نظامیان اسرائیلی در نزدیک روستای مرزی میس جلبل به دست رزمندگان حزب الله لبنان خبر داد.

رزمندگان حزب الله علاوه بر درهم کوبیدن مواضع نظامیان صهیونیست در نقاط مرزی، پیشروی اشغالگران به سمت لبونه و میس الجبل را هم ناکام گذاشتند و ضربات سختی به آنها وارد کردند.

بر پایه این گزارش، شبکه تلویزیونی المنار شامگاه چهارشنبه گزارش داد که حزب الله در بیانیه‌ای از زمین گیر کردن پیشروی نظامیان صهیونیستی در نزدیکی روستای مرزی میس جبل لبنان با شلیک ۳۱۰ راکت و گلوله‌های توپ خبر داد.



پنجشنبه ۱۹ مهر ماه

۰۰:۰۲ -مقاومت فلسطین سه پهپاد صهیونیستی را ساقط کرد

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (چهارشنبه) گفت این سه پهپاد در حال جمع‌آوری اطلاعات در آسمان شهر خانیونس در جنوب نوار غزه بودند که توسط نیروهای مقاومت سرنگون شدند.

شاخه نظامی جهاد اسلامی طی چند ماه‌ گذشته ده‌ها پرنده بدون‌سرنشین و ریزپرنده اسرائیلی را در نوار غزه ساقط کرده است.

سرایاالقدس پیشتر اعلام کرده بود که بعد از سرنگونی برخی از این پهپادها اطلاعاتی حساس و مهم به دست آورده است.

همزمان با این بیانیه، «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس خبر داد نیروهای این جنبش یک تانک «مرکاوای ۴» را در شمال نوار غزه در یک کمین گرفتار کردند و آن را هدف قرار دادند.

۰۰:۰۵ - حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات در جنوب و جولان در شمال اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق دقایقی پیش جولان اشغالی و ایلات در جنوب اراضی اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در ام‌الرشراش (ایلات) حمله پهپادی کرده است.

رسانه‌های عبری‌زبان از فعال شدن سامانه‌های دفاعی در ایلات خبر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    4 0
    نتانیاهوی کودک کش رو باید به درک واصل کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس