اصابت راکت‌های حزب‌ الله به مجدل کروم

ارتش رژیم صهیونیستی از به هلاکت رسیدن پنج نظامی این رژیم در جریان درگیری با رزمندگان حزب الله در نزدیکی مرز لبنان و شمال سرزمین های اشغالی و زخمی شدن ۲۴ نظامی دیگر خود خبر داد.

سرویس جهان مشرق - «امین شری»، از اعضای ارشد حزب الله لبنان و عضو فراکسیون «وفا به مقاومت» در پارلمان لبنان گفت که هیچ فرمانده یا نظامی در میان ساختمان‌های مسکونی غیرنظامیان در لبنان حضور ندارد و مکان حضور نظامیان در جبهه نبرد است. وی با اشاره به انسجام میان مقاومت و دولت لبنان، گفت که آنچه از جامعه بین الملل انتظار می‌رود، آتش بس در غزه است.

شری گفت: برای هر سناریویی آماده‌ایم و به وظیفه ملی خود به صورت روزانه با وجود تهدید شدن نمایندگان از سوی رژیم صهیونیستی عمل می‌کنیم. این نماینده پارلمان لبنان افزود که هنوز روند شلیک موشک فزاینده است و طرح‌های جایگزینی وجود دارد که شهید سید حسن نصرالله با آن موافقت کرده بود و به صورت دقیق اجرا می‌شود.

۰۱:۰۴ - حمله موشکی حزب الله به کریات شمونا

حزب الله اعلام کرد که شهرک اشغالی کریات شمونه را هدف حملات موشکی جدید قرار داده است. تصاویری که در شبکه مجازی عبری زبان پخش شده است نشان می‌دهد که تعدادی از موشک‌ها از سامانه گنبد آهنین عبور کرده و به اهداف خود در این شهرک اصابت کرده‌اند. منابع عبری زبان تاکید کردند که حداقل ۱۰ موشک از لبنان به کریات شمونا شلیک شده است.

فعال شدن آژیر خطر در ده‌ها شهر و شهرک رژیم صهیونیستی/  درگیری مجاهدان مقاومت با نیروهای اشغالگر در مناطقی در جنوب لبنان/ حملات راکتی گسترده حزب الله لبنان به الجلیل + عکس و فیلم
حملات موشکی حزب الله به شمال سرزمین های اشغالی
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

۰۴:۰۰ - حزب‌الله ۲ تانک مرکاوا را منهدم کرد

حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه اعلام کرد که دو تانک متعلق به رژیم صهیونیستی را در ارتفاعات «لبونه» (Labbouneh) در جنوب لبنان هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان اضافه کرد که دشمن اشغالگر در جریان این عملیات متحمل تلفاتی در میان نیروهایش شده است.

فعال شدن آژیر خطر در ده‌ها شهر و شهرک رژیم صهیونیستی/  درگیری مجاهدان مقاومت با نیروهای اشغالگر در مناطقی از جنوب لبنان/ حزب‌الله ۵ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند/ حمله خونین صهیونیست‌ها به مدرسه‌ای در اردوگاه جبالیا  +عکس و فیلم
پخش تصاویری از مرز لبنان که حاکی از انهدام ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی است

۰۵:۱۷ - حمله موشکی به الجلیل/ یک صهیونیست زخمی شد

منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به الجلیل خبر دادند. این منابع تاکید کردند که یک موشک به تقاطع گولانی در الجلیل اصابت کرده است. در پی این حمله صدای انفجارهایی در منطقه الجلیل شنیده شده است. منابع عبری زبان تاکید کردند که در این حمله دست کم یک صهیونیست زخمی شده است.

فعال شدن آژیر خطر در ده‌ها شهر و شهرک رژیم صهیونیستی/  درگیری مجاهدان مقاومت با نیروهای اشغالگر در مناطقی در جنوب لبنان/ حملات راکتی گسترده حزب الله لبنان به الجلیل + عکس و فیلم
حمله موشکی حزب الله به الجلیل
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

۰۸:۴۲ - فعال شدن آژیر خطر در ده‌ها شهر و شهرک رژیم صهیونیستی

منابع عبری زبان اعلام کردند که منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی مجدداً از لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است. ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده که دو موشک به سمت الجلیل شلیک شده که یکی از آنها رهگیری شده است.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در بیش از ۶۰ شهر و شهرک اسرائیلی در شمال از جمله حیفا، عکا و مناطقی در الجلیل علیا صدا به درآمد است.

فعال شدن آژیر خطر در ده‌ها شهر و شهرک رژیم صهیونیستی/  درگیری مجاهدان مقاومت با نیروهای اشغالگر در مناطقی در جنوب لبنان/ حملات راکتی گسترده حزب الله لبنان به الجلیل + عکس و فیلم
حزب‌الله تصاویر حمله موشکی به پادگان «بیت لید» را منتشر کرد
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

۰۸:۴۵ - حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی در ایلات

مقاومت اسلامی عراق که به شکل روزانه عملیات‌های متعددی علیه صهیونیست‌ها در داخل خاک فلسطین اشغالی انجام می‌دهد، صبح امروز هم از یک عملیات پهپادی جدید خبر داد.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق به این منظور آمده است: در ادامه رویکرد مقاومت ضد اشغالگری، حمایت از مردممان در فلسطین و لبنان و پاسخ به جنایت‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان مرتکب می‌شود رزمندگان ما بامداد امروز پنجشنبه ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ یک هدف حیاتی در ام الرشراش (ایلات اشغالی) را مورد حمله پهپادی قرار دادند.

فعال شدن آژیر خطر در ده‌ها شهر و شهرک رژیم صهیونیستی/  درگیری مجاهدان مقاومت با نیروهای اشغالگر در مناطقی در جنوب لبنان/ حملات راکتی گسترده حزب الله لبنان به الجلیل + عکس و فیلم
حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی مهم در شهر طبریا
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید

۰۸:۴۷ - درگیری مجاهدان حزب الله با نیروهای اشغالگر در مناطقی در جنوب لبنان

مجاهدان حزب الله در مناطق مثلث، عیتا الشعب، رامیا و القوزح وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی شدند. حزب الله شب گذشته نیز ضربات سختی به صهیونیست‌ها در این مناطق وارد کرد. منابع عبری زبان از کشته شدن ۵ نظامی و زخمی شدن ده‌ها نظامی دیگر در درگیری‌های روز گذشته خبر داده‌اند.

۱۰:۰۰ - نیروی هوایی رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با حملات گسترده پهپادی را ندارد

پایگاه خبری عبری زبان والا به نقل از یک افسر ارشد نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نیروی هوایی این رژیم نتوانسته قدرت و توان خود را در حدی که بتواند با تهدید حملات گسترده پهپادی در جبهه شمال مقابله کند، ارتقا دهد.

۱۲:۰۰ - شلیک ۵۰ موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی

روزنامه عبری زبان هاآرتص تاکید کرد که از بامداد امروز تا این لحظه ۵۰ موشک از لبنان به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک شده است. المیادین اعلام کرد از آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان (از ۱۷ روز پیش) ۱۷ تانک مرکاوای این رژیم منهدم شده است یعنی به طور میانگین هر روز یک تانک.

۱۴:۱۵ - حمله پهپاذی مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد هدفی مهم را در جنوب فلسطین اشغالی با پهپاد هدف قرار داده است. این دومین عملیات مقاومت اسلامی عراق از صبح امروز است.

۱۵:۴۵ - حادثه امنیتی سخت در مرزهای لبنان

گزارش‌ها حاکی از آن است که دو اتفاق امنیتی سخت برای نظامیان صهیونیست در مرز لبنان رخ داده است اما ارتش رژیم صهیونیستی حداکثر سانسور را به منظور جلوگیری از انتشار جزئیات در رسانه‌های اعمال می کند.

۱۶:۱۵ - ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور یحیی سنوار

ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کردند در حال بررسی این گزینه هستند که آیا «یحیی سنوار»، رئیس دفتر سیاسی حماس را در شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف ترور قرار گرفته شده است یا خیر؟

در بیانیه مزبور ادعا شده است که احتمالا یحیی سنوار در درگیری و تبادل آتش با نظامیان ارتش اسرائیل در رفح هدف قرار گرفته است.

صهیونیست‌ها افزودند: در اطراف این محل نشانی از اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین دیده نمی‌شود.

همزمان نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد که اسرائیل دقایقی قبل به آنها اطلاع داده با موفقیت توانسته اند یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس و رهبر این گروه در غزه را در منطقه تل السلطان در شمال شهر رفح، واقع در جنوب غزه هدف قرار دهند و جسد وی را به سرزمین های اشغالی انتقال دهند.

۱۶:۴۵ - بمباران مدرسه آنروا در جبالیا با ده‌ها شهید و زخمی

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود، مدرسه ابوحسین در جبالیا وابسته به آنروا را در غرب اردوگاه جبالیا بمباران کرد که تاکنون دست‌کم ۲۵ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شده‌اند.

کادرهای پزشکی، پیکر ده‌ها شهید و مجروح این جنایت را که اغلب کودک هستند، به بیمارستان العوده و کمال عدوان با وجود کمبود امکانات برای درمان، منتقل کردند.

ویدئو

منابع آگاه اعلام کردند که اشغالگران با ۲ موشک این مدرسه وابسته به سازمان ملل را که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود، هدف قرار دادند و همزمان با آن، تانک‌های اسرائیلی از غرب وارد اردوگاه جبالیا شدند.

رئیس‌ اورژانس شمال غزه اعلام کرد اوضاع از کنترل ما خارج شده است برخی از مجروحان این جنایت، در بیمارستان به دلیل کمبود امکاناتف آخرین لحظات زندگیشان را سپری می‌کنند. اوضاع به دلیل کمبود امکانات خارج از کنترل ماست.۱۳ روز است هیچ کمکی وارد اردوگاه جبالیا نشده است.

۱۹:۳۰ - حزب‌الله ۵ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند

رادیو «صدای قدس» امروز پنجشنبه به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان درگیری با رزمندگان حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی در نزدیکی مرز با لبنان، پنج نظامی این رژیم کشته شدند.

تصاویر ۵ نظامی کشته شده ارتش صهیونیستی

همچنین مرکز پزشکی «زیف» رژیم صهیونیستی واقع در شهر «صفد» در شمال سرزمین های اشغالی از پذیرش ۲۴ نظامی زخمی این رژیم بر اثر درگیری با نیروهای مقاومت اسلامی لبنان از عصر دیروز تاکنون خبر داد.

۲۰:۳۰ - ۲ عملیات قسام علیه نیروهای اشغالگر در نوار غزه

گردان‌های قسام دو نفربر اسرائیلی را در منطقه الفالوجا در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت‌های ضدزره یاسنی ۱۰۵ هدف قرار داد.

قسام همچنین تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب جبالیا با راکت TBG هدف قرار داده و سپس از فاصله صفر با آن‌ها درگیر شدند و همه آن‌ها را از پا درآوردند.

همزمان منابع خبری از منفجر کردن دهانه یک تونل بمب‌گذاری شده در منطقه الریان در شرق رفح در جنوب نوار غزه برای دومین بار توسط مبارزان قسام پس از رسیدن گروهی از نیروهای یگان مهندسی ارتش اشغالگر صهیونیستی خبر دادند.

۲۱:۲۰ - ارتش اسرائیل سطح آماده باش را افزایش داد

رسانه‌های رژیم اسرائیل می‌گویند بعد از ادعای ترور یحیی السنوار، ارتش این رژیم از بیم حملات و عملیات‌های تلافی‌جویانه سطح آمادگی خود را بالا برده است.

۲۲:۳۰ - حزب الله تجمع صهیونیست‌ها را درهم کوبید

مرکز اطلاع رسانی جنگ نیروهای مقاومت در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پنجشنبه شب هفده اکتبر در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و نیز در دفاع از لبنان و مردم آن تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در دره «قطمون» در اطراف رمیش هدف حمله موشکی خود قرار دادند.

حزب الله به تلفات این نیروها هیچ اشاره‌ای نکرده است.

۲۴:۰۰ - حزب‌الله: جنگ با اسرائیل وارد مرحله‌ای جدید شده است

حزب‌الله لبنان اعلام کرد جنگ علیه اسرائیل وارد مرحله‌ای جدید شده است و  نتایج آن طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

حزب‌الله همچنین گفته برای اولین بار از موشک‌های هدایت‌شونده برای هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی استفاده کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 35
  • غیر قابل انتشار: 4
  • TR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    2 2
    دیگه ظاهرا وقت استفاده تمام عیار از 1000 تا بمب اتمی در کل منطقه فرارسیده انشالله در آینده نزدیک و بحق منجی عالم، حضرت ولی عصر امام زمان ( عج )
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
      1 2
      هرچه حضرت مولانا بقیةالله الاعظم (عج)امر بفرمایند، لبیک گویان از صمیم دل و جان خویش اطاعت خواهیم کرد، هرچند که ایشون تمام نیروهای الهی و فوق بشری رو بصورت همزمان در اختیار دارند و بعید هست که به بمب اتم نیازی داشته باشند .
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    1 1
    امپراطوری ایران دوباره زنده شده است.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 2
    یمن خوابه یا بیدار؟چند روزه از یمن خبری نیس
  • سوسان US ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    2 1
    پایگاههای هوائی اسرائیل رو بزنید تسلیم میشند بدون پوشش هوائی حتی یک سرباز هم نمیجنگه بدون هواپیما تسلیم میشند
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    1 1
    مرگ بر اتحادیه اروپا و فرانسه و اسراعیل انگلیس
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    0 0
    اینها گرگنما های یهودی هستند با هم گروه می شوند خیلی خطرناک هستند نمی شود به گرگنما اعتماد کرد یک دلیلش حسادت است یک گرگنما فرانسوی هم داریم مکرون است
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
    1 0
    رژیم صهیونسیتی به چه نکبت و فلاکتی افتاده که نه نظامیان بالغ و مسلح, بلکه دانش آموزان بی سلاح یک مدرسه! رو مورد هدف بمب و موشک قرار میده! این اقدام همچون اقدامات قبلی قوم اپارتاید داره اوج بلاهت ، اوج ترسو بزدلی و اقدامات بیرحمانه توامان با حماقت فراوان، نظامیان صهیونی رو بخوبی نشون میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس