مادر ابوعباس یادگاری پسرش را به جبهه مقاومت هدیه کرد+ عکس

مادر محمدرضا نوری (ابوعباس) با اشاره به اسارت فرزندش در زندان‌های عراق، سرویس طلای خود را که «هدیه روز مادر» او بود، به جبهه مقاومت هدیه کرد.

به گزارش مشرق، این روزها با جنایات رژیم اشغالگر قدس در لبنان و شهادت زنان و کودکان و آواره شدن بیش از یک میلیون لبنانی، بسیاری از مردم ایران به ویژه بانوان برای کمک به لبنانی‌ها پا میدان گذاشته‌اند و حتی از یادگاری‌های عزیزان‌شان هم برای کمک به جبهه مقاومت چشم‌پوشی می‌کند. یکی سرویس طلای میلیاردی خود را آورده و دیگری تنها گوشواره یادگاری از فرزند شهیدش.

در این بین مادر محمدرضا نوری (ابوعباس) که همچنان چشم‌به راه فرزندش است تا بزودی از اسارات به میهن بازگردند، سرویس طلای خود را که پسرش به مناسبت روز مادر به او هدیه داده بود، برای کمک به جبهه مقاومت اهدا کرد.

مادر ابوعباس یادگاری پسرش را به جبهه مقاومت هدیه کرد+ عکس

مادر ابوعباس نوشته است که «قربونت برم، میدونم که چه لحظات سخت و دشواری رو در کنج اسارت مظلومانه سپری می‌کنی و این روزها چقدر بی‌قرار اتفاقات غزه و لبنان و جبهه‌های مقاومت هستی و تمام وجودت در تب و تابه برای یاری رسوندن بهشون.فدای اون قلب شکسته‌ات پسر دربند قهرمانم. بخاطر این دغدغه که همیشه برای خدمت به اسلام و مسلمین داشتی، نیت کردم که هدیه زیبایی که چند سال پیش زحمت کشیدی و از لبنان به مناسبت روز مادر برایم آوردی را از طرفت هدیه کنم به جبهه‌های مقاومت (هرچند یادگاری عزیزی چون تو …) تا شاید بتونم ذره‌ای تسلای خاطر ناآرامت باشم.»

ابوعباس سوم فروردین ۱۴۰۲ در عراق به اتهام قتل شهروند امریکایی توسط نیروهای نیابتی آمریکایی ربوده شد و ۱۹ ماه است که همچنان در زندان‌های عراق است. مسئولان کشورمان در سفر به این کشور بارها با طرف عراقی مذاکره کرده‌اند اما تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس