کد خبر 167760
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲

يك روزنامه لبناني فاش كرد كه مسئولان اطلاعات اردن و امارات به "وسام الحسن" رئیس بخش اطلاعات اداره امنیت ملی لبنان در خصوص تصمیم رژیم اشغالگر برای ترور وی هشدار داده بودند.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی تأکید کرد، اطلاعات و گزارش‌هاي موجود نشان دهنده احتمال دست داشتن رژيم صهيونيستي در انفجار الاشرفيه بيروت و ترور سرتيپ وسام الحسن است.

به نوشته اين روزنامه سرتيپ وسام الحسن چند ماه پيش از ترور به نزديكانش گفته بود كه دو تن از مسئولان اردني به او هشدار داده بودند كه از اهداف اسرائيل به شمار مي‌رود.

الاخبار در اين باره نوشت: چند ماه پيش رئيس سازمان اطلاعات اردن و يكي از وزيران مرتبط با دستگاه اطلاعات اين كشور در آلمان با وسام الحسن ديدار كرده بودند.

وسام الحسن درباره اين ديدار به نزديكان خود گفته بود كه اين دو مسئول اردني به او اطلاع داده‌اند كه صهیونیست‌ها دل خوشي از او ندارند و بايد جوانب احتياط را رعايت كند، و حتي يك از آن‌ها (دو مسئول اردني) به او گفته بود كه بايد در اروپا نيز هوشيار و محتاط باشد.

به نوشته اين روزنامه، الحسن مي‌دانست كه صهیونیستها سر او را مي‌خواهند و در اين باره بار‌ها تاكيد كرده بود كه در سفر‌هايش به اروپا احساس امنيت نمي‌كند زيرا مي‌داند كه از كشف شبكه‌هاي جاسوسي صهیونیستی در سال ۲۰۰۸ چه خسارت‌هايي به رژیم اشغالگر وارد شده بود.

روزنامه الاخبار در گزارش ديگري در اين باره نوشت: ابتداي سال ميلادي كنوني هشدار ديگري به وسام الحسن داده شده بود كه در آن سازمان اطلاعات امارات ژانويه ۲۰۱۲ در نامه‌اي به وسام الحسن اعلام كرده بود كه اطلاعات موثقي دارد كه نشان مي‌دهد احتمال دارد وي در منطقه الاشرفيه با انفجار خودرويي بمب گذاري شده در بين ساختمان بخش امنيت و يكي از ساختمان‌هايي كه وي ساكن است، هدف قرار گيرد.

به نوشته اين روزنامه، وسام الحسن آن روز از چنين اطلاعاتي غافلگير شد و حتي تا آن روز دفترش در منطقه الاشرفيه محرمانه و سري بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس