گروه فرهنگی مشرق- اوایل دیماه، گزارشی تحت عنوان "هایپراستار؛ تجارت مخفی رژيم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر" منتشر شد. این گزارش، واکنشهای زیادی را در پی داشت. از اطلاعیه "شفافسازی" فروشگاه هایپراستار (که هیچ مستندی در رد این گزارش ارائه نشد) گرفته تا اظهارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از این گزارش.
نظرات مخاطبان نیز به نوبه خود بسیار جالب بود. از متهمکردن مشرقنیوز به تبانی با دیگر فروشگاههای زنجیرهای تا ارائه دلایلی در تأیید آن گزارش و تشریح اهداف هایپرمارکتها در ایران.
با توجه به موارد ذکر شده، تصمیم گرفتیم تا مستنداتی دیگر درخصوص اهداف ضد ایرانی و گرایشهاي صهیونیستی این فروشگاه منتشر کنیم.
شاید بگویید که:" شما دارید تمام تقصیرات را به گردن صهیونیسم میاندازید و از کاستیهای خودمان چشمپوشی میکنید". اما واقعیت این است که "صهیونیسم بینالملل" از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف زیادهطلبانه خود بهره میبرد. اقداماتی چون تسلط بر جهان و تشکیل حکومت جهانی از طریق دخل و تصرف در اقتصاد بینالملل و اقتصادهای ملی، کنترل رسانههای همگانی و دامنزدن به اختلافات مذهبی در پروتکلهای جهانی رهبران صهیون آشکارا بیان شده است و کمکاری و سهلانگاری مسؤولان کشور در کنار عدم آگاهی عموم مردم از این اهداف، منجر به بروز پدیدههای ناگواری همچون هایپراستار شده است. صهیونیستها و "تجارت مخفی" در سایر کشورها، تکنیکی است که در پروتکل دانشوران یهود، به آن تأکید بسیاری شده است؛ تکنیکی که روز به روز گسترش مییابد.
ارتباط آشکار "کارفور" و "هایپراستار"
در گزارش نخست، دلایل متقنی مبنی بر ارتباط این دو فروشگاه تشریح شد اما در اینجا مستندات بیشتری دراین خصوص ارائه میشود. اگر شما در وبسایت (انگلیسی) ویکیپدیا عبارت Carrefour را جستوجو کنید، اطلاعات دقیق شعب این فروشگاه در سراسر جهان و برنامههای گسترش شعبات در سالهای آینده را به تفکیک هر کشور خواهید دید.
در این صفحه، در خصوص شعب فروشگاه کارفور در ایران، این اطلاعات درج شده است: در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور نخستین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد. فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.
حال اگر عبارت "کارفور" را در وب سایت(فارسی) ویکی پدیا جستجو کنید، در صفحه مذکور،در کنار معرفی این فروشگاه،اطلاعات جامعی درخصوص هایپراستار ارائه می شود.
اما اذعان به این ارتباط آشکار (بهرغم تکذیب مدیران هایپراستار ایران) به همینجا ختم نمیشود و رسانههای فرانسوی نیز به تحلیل این ارتباط و نقش رژیم صهیونیستی پرداخته اند. یکی از این موارد، تصویر زیر است. در این تصویر، شعب کارفور بر روی نقشه جانمایی شده و به نقش اسرائیل نیز اذعان شده است.
چرا مدیران هایپراستار ایران از اظهارنظر درمورد ارتباط با کارفور اجتناب میکنند؟ کارفور چه مشکلی دارد؟ در گزارش قبل، به نقش سرمایهگذاران صهیونیست در کارفور اشاره کردیم. حال در اینجا، جزئیات بیشتری را منتشر میکنیم.
شرکت صنایع دلتا جلیل (Delta Galil): "دلتا جلیل" بزرگترین تولیدکننده و فروشنده صنعت نساجی در اسرائیل است. این شرکت، یکی از بزرگترین برندهای تجاری تولید لباس در دنیاست. "Dov Lautman"مؤسس، رئیس و بزرگترین سهامدار این شرکت، از دوستان صمیمی "ایهود باراک" است. دلتا جلیل از سهامداران فروشگاه کارفور است. چندی پیش، سازمانهای مدافع حقوق بشر، مدارکی را مبنی بر استثمار مسلمانان توسط شرکت دلتا جلیل منتشر کردند.
شرکت سرمایه گذاری کوور (Koor): کوور، یکی از بزرگترین شرکتهای سرمایهگذاری در اسرائیل است. سرمایهگذاری در شرکتهای فعال بینالمللی در طیفی گسترده و حضور جدی در بازارهای جهانی، با شعار "همه چیز برای نژاد برتر (یهود)" از آرمانهای شرکت کوور است.
مشهورترین کالاهای اسرائیلی در فروشگاه هایپراستار
محصولاتی که میخواهیم در این بخش به معرفی آنها بپردازیم، تقریباً برای تمامی مخاطبان آشناست. محصولاتی که در تمام سوپرمارکتهای ایرانی نیز موجود است. اتفاقی که به دلیل سهلانگاری مسؤولان در سالهای گذشته و برخورد کاملاً غیرحرفهای با مسأله "حضور برندهای خارجی" در ایران موجب ورود روزافزون کالاهای صهیونیستی به ایران شد و علاوه بر سود کلان رژیم غاصب صهیونیستی از این رویکرد، عرصه بر تولیدات داخلی نیز تنگ شد. اما در هایپراستار، داستان فراتر از این حرف هاست. محصولات اسرائیلی در این فروشگاه جایگاه بسیار ویژه و اختصاصی دارند. از ماکتهای ورودی که انحصاراً برای گروه "کوکاکولا" است تا بنرها و محصولات شرکتهای "نستله" و Paris” "L’OREAL که در جایگاه ویژهای در داخل فروشگاه جانمایی شده است. ارقامی که در گزارش قبلی درخصوص فروش روزانه و ماهیانه این فروشگاه ذکر شد هدف نهایی تمرکز صهیونیستها بر هایپراستار را نمایان میکند:
نستله و آب معدنی دماوند (Nestele): شرکت نستله که بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی جهان محسوب میشود، به پاس خدماتش به رژیم اسرائیل جایزه جوبیلی را از نخستوزیر رژيم اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است. این شرکت بیش از 200 میلیارد تومان در اسرائیل سرمایهگذاری کرده است و در مقابل این خوشحدمتی، سالیانه حدود 24 میلیارد تومان کمک مالی از ایالات متحده آمریکا دریافت میکند. نستله در سال 1379 بیش از 14 میلیارد تومان به صندوق پرداخت غرامت هولوکاست کمک کرده و یکی از سهامداران عمده شرکت اورئال است. مدیرعامل شرکت آب معدنی دماوند چندی پیش ار سرمایهگذاری نستله در این شرکت خبر داده بود. وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد سهام شرکت دماوند متعلق به فرانسویهاست، گفت: شرکت نستله، تولیدکننده مواد غذایی و لبنیات بوده و در عین حال مشهورترین آب جهان یعنی اویان را در اختیار دارد. مدیرعامل آب معدنی دماوند در ادامه با افتخار اعلام کرده بود: آب معدنی این شرکت متعلق به شرکت نستله، بزرگترین شرکت مواد غذایی دنیاست. وی همچنین از تصمیم نستله برای خرید یک شرکت آب معدنی در ایران خبر داد و گفت: آنها به رشد بازار آب معدنی در ایران کمک کرده و رقابت ایجاد خواهند کرد. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش میرسد.
باربیBarbie: اشرافیگری، مصرفگرایی و عریانگرایی، سه مؤلفه اصلی لباسهای باربی است. لباسهایی که زرق و برق خیرهکنندهاش جلوه شهوانی اندام باربی را مضاعف میکند. در طول ۴۰ سال گذشته عروسک باربی فعال در عرصه سیاست آمریکا بوده است.در طول جنگ ویتنام، گرانادا، پاناما و در انتهای جنگ سرد، باربی نقشهای متفاوتی ایفا کرد در طول جنگ عراق و آمریکا در سال ۱۹۹۰، عروسک باربی با پوشش یونیفورم نظامی آمریکایی به تهییج افکار عمومی مردم آمریکا پرداخت. پس از واقعه ۱۱ سپتامبر نیز باربی با پوشیدن یونیفورم نیروهای نظامی ضدتروریست، با ایفای نقش جدید خود به تهییج افکار عمومی پرداخت. تیتر آگهیهای تبلیغاتی باربی، برای نبرد ضد تروریسم این بود: باربی ـ روح آمریکایی. نگاهی به تحول لباسها و شخصیت باربی، بیانگر آن تحول اجتماعی است که باربی در آن آفریده شده است. امروزه عروسک بزرگ باربی در هیکل یک دختر جوان حقیقی، برای مقاصد مستهجن در فروشگاههای غربی خرید و فروش میشود. تعداد زیادی از هنرپیشهها و خوانندگان زن غربی با صرف هزینههای زیاد اندام و چهره خود را همچون باربی میسازند تا مورد توجه عموم واقع شوند. امروزه باربی بر روی تمام وسایل مورد استفاده کودکان و نوجوانان اعم از لوازمالتحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، اسباب بازی، لوازم تزئینی و… حک شده است و حتی خوردنیهای فانتزی کودکان مانند آدامس و شکلات نیز از حضور باربی بینصیب نیستند. چه اینکه دخترها در سراسر جهان بایستی حضور مدل و الگوی غربی خود (باربی) را همواره در پیرامون خود حس کنند. مادران غربی میپرسند؛ چرا دختران ما زودتر از آنچه باید بالغ میشوند؟ دلیل این بلوغ زودرس جنسی دختران ما در چیست؟
اهداف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی از حضور در ایران، با استفاده از امکانات "کارفور" و با تابلوی "هایپراستار" چیست؟
فروشگاه صهیونیستی هایپراستار چند هدف عمده را در ایران دنبال میکند:
1) ترویج مصرفگرایی و حرکت به سمت آرمان "نظم نوین جهانی" بر اساس پروتکل یهود: مقام معظم رهبری در این خصوص میفرمایند:
"این نظام نوینی که آمریکاییها میگویند این است، کاری کنند که همه دنیا آن طور که آنها میخواهند، فکر کنند و حقایق را وارونه بفهمند.
نظم نوینی که آمریکا در پی استقرار آن است، متضمن تحقیر ملتها و به معنای امپراتوری بزرگی است که در رأس آن آمریکا و پس از آن قدرتهای غربی است. بازگشت به جامعه جهانی – که آمریکا منادی آن است – به معنای پذیرش سلطه فرهنگ غرب است. نتیجه تمام درگیری شرق و غرب چه باید باشد؟ باید قدرت مطلقه و روزافزون آمریکا بر ملتهای ضعیف باشد؟ معنای نظم نوین جهانی این است!؟"
به نظر میرسد هدف غایی نظم نوین جهانی، خاورمیانه باشد چرا که اسلام و منابع عظیم نفتی در آنجا تمرکز یافته است. غرب برای بقا به نفت نیاز دارد و از طرفی اسلام ضد ظلم و ضد استعمار است و همین امر بیم رهبران نظم نوین جهانی را در پی دارد و آن را رقیب نیرومندی در عرصه جهان میبینند. به دلیل اینکه اسلام و ایدئولوژی اسلامی با نظم نوین جهانی و استکبار در تضاد کامل است، غرب در تلاش برای ریشهکن کردن اسلام و مسلمانان برای پیشبرد اهداف خود و استقرار جهانی منظم در ابعاد سیاسی و اقتصادی است. اکنون این ایران است که به کانون اصلی توجهات تبدیل شده است، چرا که نظم نوین جهانی در مرحله پایانی خود است و تنها ایران است که در برابر آن مقاومت میکند.
تمام این اجناس برای تو چیده شده است. بردار. هر چه دوست داری بردار. تو در این فضا ذوب می شوی. این نمایش بزرگ به تو احساس بیوزنی میدهد. احساس بیارادگی و گاه احساس حقارت. حریصت میکند. "هایپر" یعنی همین. تو آنقدر وسوسه میشوی که فراموش میکنی سبدت لبریز از اجناسی غیرضروری است. راستی، لازم نیست که تمام این اجناس را مصرف کنی. سعی کن زودتر پیش ما بیایی. سبدهایمان را بزرگتر میکنیم. خیالت راحت.
2) خنثیسازی تدابیر مقام معظم رهبری درخصوص "اقتصاد مقاومتی" و سبک زندگی اسلامی و ایرانی" که مستندات ارائهشده و تصاویر منتشرشده از فروشگاه هایپراستار در این گزارش، دلایل روشنی بر این مدعاست.
نظم نوین جهانی تنها یک چالش پیش روی خود دارد و آن ایران سرسختی است که طی سه دهه اخیر بهرغم جنگ تحمیلی، تحریمها، ترورها و فشارهای بینالمللی در برابر این نظم شیطانی ایستادگی کرده است. غرب ناامید شده که نتوانسته از پس بنبستی به نام ایران برآید.
3) دستیابی به سود کلان و ارسال این سود به شعبه اصلی کارفور و در نهایت به سهامداران و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی. که حضور برندهای مطرح اسرائیلی همچون کوکاکولا و... به خوبی بر این مسئله صحه می گذارد.
تعدادی از مخاطبان در خصوص تخفیف ویژه هایپراستار توضیحاتی داده بودند و به تعریف و تمجید این اقدام پرداخته بودند. در پاسخ به این دوستان باید گفت که: اگر از تمامی اقدامات ضدانسانی و نژادپرستانه صهیونیستها چشم بپوشيم و صرفاً منافع شخصی خود را ملاک قراردهیم، باز هم کلاهی گشاد بر سرمان رفته است. اگر شما تخفیفات ارائهشده از سوی هایپراستار را از زمان افتتاح تاکنون محاسبه کرده باشید، قطعاً متوجه خواهید شد که روز به روز از دامنه سود شما کاسته (با کاهش میزان تخفیف اجناس پرمصرف و افزایش اجناس بدون تخفیف)، و به دامنه سود صاحبان هایپراستار (با افزایش میزان مشتری) افزوده میشود.
4) تضعیف فروشگاههای (خرد و کلان) ایرانی و تغییر ذائقه مردم. در این خصوص نباید از تقصیرات و کمکاریهای فروشگاههای زنجیرهای ایرانی نیز چشم پوشيد (که یکی از دلایل عرض اندام این فروشگاه، از همین کمکاریها نشأت میگیرد.) متأسفانه تاکنون درخصوص ”بومیسازی مراکز خرید متناسب با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی" هیچ گونه تدبیری از سوی مسؤولان اندیشیده نشده است و فروشگاههای رفاه، شهروند و... به کپیبرداری غیراصولی از نمونههای خارجی بسنده کردهاند و حالا علاوه بر هایپراستار، هایپرهای دیگری همچون "هایپرسان" و "هایپرمی" نیز به صورت قارچگونه در حال گسترش است.
رهنمودی از امام خميني(ره):
"شما از خوابهايي كه براي اين كشورها ديدهاند اطلاع نداريد. اينجانب كراراً خطر دولت اسرائيل و عمال آن را به ملت گوشزد كردم كه بايد مقاومت كنند و از معاملات با آنها احتراز جويند".
و نیز استفتائاتی از مقام معظم رهبري:
آيا وارد كردن و ترويج كالاهاي اسرائيلي جايز است؟
واجب است افراد از وارد كردن و ترويج كالاهايي كه دولت حقير اسرائيل از ساخت و فروش آن منتفع ميشود خودداري كنند.
آيا براي مسلمانان خريد كالاهاي اسرائيلي كه در سرزمين اسلامي به فروش ميرسند جايز است؟
بر آحاد مسلمين واجب است كه از خريد و استفاده از كالاهايي كه سود توليد و فروش آنها عايد صهيونيستها كه با اسلام و مسلمين در حال جنگ هستند، ميشود، اجتناب كنند.
حال باید مسؤولان و علیالخصوص وزارت اقتصاد، وزارت بهداشت و شهرداری تهران پاسخگوی این سهلانگاری باشند و بگویند که با چه مجوزی، این خیانت را مرتکب شدهاند.
دختربچههای اسرائیلی برای همسالان لبنانی و فلسطینی خود، بر روی هدیه ای که قرار است برایشان فرستاده شود یادگاری مینویسند. هدیهای که نه عروسک است و نه شکلات و شیرینی و نه شاخه گلی و نه حتی کاغذ سفیدی که روی آن نقاشی از آنچه دوست دارند را برای او کشیده باشند. هدیهای که مستقیماً در خانه، مدرسه، ماشین پدرش و یا حتی در پناهگاه به دستش میرسد! هدیهای که گاهی وزنش از وزن او و قدش از قد او بیشتر و بلندتر است!؟
هدیهای داغ و سوزان که فرستندهاش اوج علاقه و محبتش را با آن نشان میدهد. کودکان لبنانی و فلسطینی تاکنون دوست اسرائیلی خود را ندیدهاند ولی هدیهها و یادگاریهای زیادی از او به دستشان رسیده است! آری هدیه او موشکی است که قرار است تا چند دقیقه بعد به دست دوست لبنانی یا فلسطینیاش برسد! هدیهای که قرار است با داغی و سوزانی و ویرانی خود، عشق و محبت فرستندهاش را به نمایش گذارد!
هدیهای که با پارهپاره کردن اجزای بدنش در عمق وجودش رخنه میکند و در آغوشش میگیرد! هدیهای که پدر و مادر و برادر و خواهر و هر آنکه را که دوست دارد از او میگیرد. هدیهای که برای او ترکش و آتش و آوار و اشک و خون و زخم و مرگ را به ارمغان میآورد.
آیا سود حاصل از خرید از فروشگاههای صهیونیستی، در کنار سهولت و رفاه این نوع خرید، به ازای شریکشدن در این هدیه، باز هم برای ما، دلچسب خواهد بود؟
http://www.koor.com/news-in.asp?num=516
http://www.koor.com/news-in.asp?num=546
http://sos-crise.over-blog.com/article-israel-cherche-a-prendre-le-controle-du-carrefour-m-o-eurasie-asie-du-s-e-afrique-53064080.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrefour
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.php
http://fa.wikipedia.org/wiki
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm
نظرات مخاطبان نیز به نوبه خود بسیار جالب بود. از متهمکردن مشرقنیوز به تبانی با دیگر فروشگاههای زنجیرهای تا ارائه دلایلی در تأیید آن گزارش و تشریح اهداف هایپرمارکتها در ایران.
با توجه به موارد ذکر شده، تصمیم گرفتیم تا مستنداتی دیگر درخصوص اهداف ضد ایرانی و گرایشهاي صهیونیستی این فروشگاه منتشر کنیم.
شاید بگویید که:" شما دارید تمام تقصیرات را به گردن صهیونیسم میاندازید و از کاستیهای خودمان چشمپوشی میکنید". اما واقعیت این است که "صهیونیسم بینالملل" از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف زیادهطلبانه خود بهره میبرد. اقداماتی چون تسلط بر جهان و تشکیل حکومت جهانی از طریق دخل و تصرف در اقتصاد بینالملل و اقتصادهای ملی، کنترل رسانههای همگانی و دامنزدن به اختلافات مذهبی در پروتکلهای جهانی رهبران صهیون آشکارا بیان شده است و کمکاری و سهلانگاری مسؤولان کشور در کنار عدم آگاهی عموم مردم از این اهداف، منجر به بروز پدیدههای ناگواری همچون هایپراستار شده است. صهیونیستها و "تجارت مخفی" در سایر کشورها، تکنیکی است که در پروتکل دانشوران یهود، به آن تأکید بسیاری شده است؛ تکنیکی که روز به روز گسترش مییابد.
ارتباط آشکار "کارفور" و "هایپراستار"
در گزارش نخست، دلایل متقنی مبنی بر ارتباط این دو فروشگاه تشریح شد اما در اینجا مستندات بیشتری دراین خصوص ارائه میشود. اگر شما در وبسایت (انگلیسی) ویکیپدیا عبارت Carrefour را جستوجو کنید، اطلاعات دقیق شعب این فروشگاه در سراسر جهان و برنامههای گسترش شعبات در سالهای آینده را به تفکیک هر کشور خواهید دید.
در این صفحه، در خصوص شعب فروشگاه کارفور در ایران، این اطلاعات درج شده است: در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور نخستین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد. فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.
وبسایت (انگلیسی) ویکیپدیا، صفحه "Carrefour": در فوریه سال 2009 میلادی، کارفور نخستین فروشگاه خود را در ایران در منطقه غرب تهران افتتاح کرد. فروشگاه دوم کارفور در ایران در آوریل 2012 افتتاح شد. این فروشگاه در شیراز واقع شده است. چهار فروشگاه دیگر در اصفهان، منطقه شرق تهران، مشهد و تبریز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.
نام "ایران" در میان شعب فروشگاه "کارفور" در آسیا و تعداد دو فروشگاه (تهران و شیراز)
حال اگر عبارت "کارفور" را در وب سایت(فارسی) ویکی پدیا جستجو کنید، در صفحه مذکور،در کنار معرفی این فروشگاه،اطلاعات جامعی درخصوص هایپراستار ارائه می شود.
وبسایت (فارسی) ویکیپدیا، صفحه "کارفور": در صفحه مذکور، در کنار معرفی این فروشگاه، اطلاعات جامعی درباره هایپراستار ارائه شده است
اما اذعان به این ارتباط آشکار (بهرغم تکذیب مدیران هایپراستار ایران) به همینجا ختم نمیشود و رسانههای فرانسوی نیز به تحلیل این ارتباط و نقش رژیم صهیونیستی پرداخته اند. یکی از این موارد، تصویر زیر است. در این تصویر، شعب کارفور بر روی نقشه جانمایی شده و به نقش اسرائیل نیز اذعان شده است.
ترجمه عبارت زیرنویس در تصویر فوق: "اسرائیل" به دنبال در دستگرفتن کنترل "کارفور" در خاورمیانه، اوراسیا، آسیای جنوبشرقی و آفریقا
چرا مدیران هایپراستار ایران از اظهارنظر درمورد ارتباط با کارفور اجتناب میکنند؟ کارفور چه مشکلی دارد؟ در گزارش قبل، به نقش سرمایهگذاران صهیونیست در کارفور اشاره کردیم. حال در اینجا، جزئیات بیشتری را منتشر میکنیم.
شرکت صنایع دلتا جلیل (Delta Galil): "دلتا جلیل" بزرگترین تولیدکننده و فروشنده صنعت نساجی در اسرائیل است. این شرکت، یکی از بزرگترین برندهای تجاری تولید لباس در دنیاست. "Dov Lautman"مؤسس، رئیس و بزرگترین سهامدار این شرکت، از دوستان صمیمی "ایهود باراک" است. دلتا جلیل از سهامداران فروشگاه کارفور است. چندی پیش، سازمانهای مدافع حقوق بشر، مدارکی را مبنی بر استثمار مسلمانان توسط شرکت دلتا جلیل منتشر کردند.
شرکت صهیونیستی "دلتاجلیل"، از سهامداران فروشگاه کارفور است
"Dov Lautman" مؤسس، رئیس و بزرگترین سهامدار شرکت "دلتا جلیل"
Dov Lautman از دوستان صمیمی "ایهود باراک". وی روابط بسیار نزدیکی با سران رژیم غاصب صهیونیستی دارد
شرکت سرمایه گذاری کوور (Koor): کوور، یکی از بزرگترین شرکتهای سرمایهگذاری در اسرائیل است. سرمایهگذاری در شرکتهای فعال بینالمللی در طیفی گسترده و حضور جدی در بازارهای جهانی، با شعار "همه چیز برای نژاد برتر (یهود)" از آرمانهای شرکت کوور است.
استراتژی کوور: تصرف بازارهای جهان از طریق نوآوری، کیفیت و خدمات برای بهترین نژاد (یهود)
تشریح سرمایهگذاری شرکت صهیونیستی "کوور" در فروشگاه زنجیرهای "کارفور"
مشهورترین کالاهای اسرائیلی در فروشگاه هایپراستار
محصولاتی که میخواهیم در این بخش به معرفی آنها بپردازیم، تقریباً برای تمامی مخاطبان آشناست. محصولاتی که در تمام سوپرمارکتهای ایرانی نیز موجود است. اتفاقی که به دلیل سهلانگاری مسؤولان در سالهای گذشته و برخورد کاملاً غیرحرفهای با مسأله "حضور برندهای خارجی" در ایران موجب ورود روزافزون کالاهای صهیونیستی به ایران شد و علاوه بر سود کلان رژیم غاصب صهیونیستی از این رویکرد، عرصه بر تولیدات داخلی نیز تنگ شد. اما در هایپراستار، داستان فراتر از این حرف هاست. محصولات اسرائیلی در این فروشگاه جایگاه بسیار ویژه و اختصاصی دارند. از ماکتهای ورودی که انحصاراً برای گروه "کوکاکولا" است تا بنرها و محصولات شرکتهای "نستله" و Paris” "L’OREAL که در جایگاه ویژهای در داخل فروشگاه جانمایی شده است. ارقامی که در گزارش قبلی درخصوص فروش روزانه و ماهیانه این فروشگاه ذکر شد هدف نهایی تمرکز صهیونیستها بر هایپراستار را نمایان میکند:
"کارفور برای اسرائیل است و هایپراستار برای کارفور"
کوکاکولا (پپسی-فانتا-اسپرایت): وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شش واقعه را برای اسرائیل حیاتی خوانده است؛ یکی از آنها مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی است. کوکاکولا در سال 1356 به پاس 30 سال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیئت اقتصادی اسرائیل مورد تشویق قرار گرفت. در سال 2009 جايزهاي با حمايت مالي شركت كوكاكولا به لابي اسرائيلي آيپك (AIPAC) داده شد كه دليل آن لابي اين گروه با سنا براي رد درخواست سازمان ملل در مورد "آتشبس فوري" و حمايت از ادامه حمله ارتش اسرائيل به غزه بود. كوكاكولا همچنين روابط بسيارنزديكي با اتاق بازرگاني آمريكا- اسرائيل (AICC) دارد. كوكاكولا با ارائه پاداش به شركتهايي كه اقتصاد اسرائيل را توسعه ميدهند اين شركتها را براي سرمايهگذاري در اسرائيل تشويق ميكند. هر ساله اتاق بازرگاني پاداشهايي را براي شركتهايي كه بيشترين سهم (شامل اشتغالزايي و سرمايهگذاري) را در تجارت بين اسرائيل آمريكا داشتهاند در نظر ميگيرد و كوكاكولا اين پاداشها را از لحاظ مالي تأمین ميكند. در سپتامبر 2009 مهماني ويژهاي در مركز جهاني كوكاكولا به افتخار ژنرال "بنيامين بن الايزر" برگزار شد. وی سمتهای وزارت دفاع و وزارت صنايع اسرائيل عهدهدار بوده است. بن الايزر به عنوان جنايتكار جنگي تحت تعقيب است و مسؤول يك سوم از كشتارهاي اسيران جنگي كشتار هاي صبرا و شتيلا و جنين بوده است. نكته جالب توجه در مورد كوكاكولا استانداردهاي دوگانه اين شركت در قبال كشورهاي مختلف است. براي مثال براساس تحقیقات صورت گرفته در هندوستان، نوشابه كوكاكولا در این کشور، مشابه نمونه مصرفي آن در ايالات متحده و بريتانيا نيست. (نوشابه مصرفشده در هند محتوي مواد ممنوعهای است كه بيش از 30 برابر استاندارد اتحاديه اروپا غيربهداشتي بوده و عامل نقايص مادرزادي و سرطان شناخته شده است).ما در حال حرکت به یک مکان جدید هستیم. کوکاکولا بنوشید برای حمایت از اسرائیل. با حمایت از محصولات آمریکایی، شما از اسرائیل حمایت میکنید
فروشگاه هایپراستار تهران: به خانه امن "کوکاکولا" در تهران خوش آمدید. براساس تحقیقات صورتگرفته در هندوستان، نوشابههای کوکاکولای مصرفشده در این کشور محتوي مواد ممنوعه بوده است كه بيش از 30 برابر استاندارد اتحاديه اروپا غيربهداشتي بوده و عامل نقايص مادرزادي و سرطان شناخته شده است
فروشگاه هایپراستار تهران. به گزارش روزنامه صهیونیستی"Jerusalem post" در 15 ژوئن 1999 "فرانکوییس وچی" نایب رئیس شرکت لورآل پاریس مبلغ 10000 دلار کمک هزینه دانشجویی سالیانه به دانشجویان صهیونیست اهدا نمود و به شکلی چاپلوسانه اظهار نمود آرزو میکند که بتواند کاری برای یاد بود پنجاهمین سالگرد تولد اسرائیل انجام دهد و به دنبال آن مرکز تحقیق و توسعه (R&D) شرکت لورآل را با 400 کارمند صهیونیست درشهر Migdal haemek واقع در نیمه شمالی سرزمینهای اشغالی پایهگذاری نمود که گامی بزرگ در توسعه اسرائیل به عنوان یک مرکز تجاری در خاورمیانه به شمار میآمد.
فروشگاه هایپراستار تهران. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیهای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل، اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودیاند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل میداند.
اورئالL’OREAL: اورئال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی است. اسرائیل، مرکز منطقهای شرکت اورئال در جنوبغربی آسیاست. کنگره
یهودیان آمریکا در بیانیهای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از
دولت اسرائیل، اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودیاند و
جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل میداند. شرکت اورئال به پاس
پشتیبانی چشمگیرش از اسرائیل، جایزه جوبیلی (جایزهای که رژیم اشغالگر
قدس به اشخاص یا سازمانهایی که به منظور توسعه اقتصادی این رژیم درخاک
فلسطین اشغالی سرمایهگذاری میکنند، اهداء میکند) را از نخستوزیر رژيم اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است.
فروشگاه هایپراستار تهران. به گزارش روزنامه صهیونیستی"Jerusalem post" در 15 ژوئن 1999 "فرانکوییس وچی" نایب رئیس شرکت لورآل پاریس مبلغ 10000 دلار کمک هزینه دانشجویی سالیانه به دانشجویان صهیونیست اهدا نمود و به شکلی چاپلوسانه اظهار نمود آرزو میکند که بتواند کاری برای یاد بود پنجاهمین سالگرد تولد اسرائیل انجام دهد و به دنبال آن مرکز تحقیق و توسعه (R&D) شرکت لورآل را با 400 کارمند صهیونیست درشهر Migdal haemek واقع در نیمه شمالی سرزمینهای اشغالی پایهگذاری نمود که گامی بزرگ در توسعه اسرائیل به عنوان یک مرکز تجاری در خاورمیانه به شمار میآمد.
فروشگاه هایپراستار تهران. کنگره یهودیان آمریکا در بیانیهای خشنودی خود را از پشتیبانی شرکت اورئال از دولت اسرائیل، اعلام کرده است. همچنین نیمی از مدیران شرکت یهودیاند و جانشین مدیرعامل شرکت خودش را عاشق اسرائیل میداند.
تبلیغات گسترده ”L’OREAL Paris"در هایپراستار تهران. بهواسطه لیست منتشرشده توسط سفارت اسرائیل در آمریکا تحت عنوان شرکتهای سرمایهگذار در
اسرائیل شرکت لورآل پاریس 35.5 درصد از سهام شرکت آرایشی بهداشتی اسرائیل
را به ارزش 12 میلیاردو 969 میلیون دلار خریداری نمود.
نستله و آب معدنی دماوند (Nestele): شرکت نستله که بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی جهان محسوب میشود، به پاس خدماتش به رژیم اسرائیل جایزه جوبیلی را از نخستوزیر رژيم اسرائیل (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرده است. این شرکت بیش از 200 میلیارد تومان در اسرائیل سرمایهگذاری کرده است و در مقابل این خوشحدمتی، سالیانه حدود 24 میلیارد تومان کمک مالی از ایالات متحده آمریکا دریافت میکند. نستله در سال 1379 بیش از 14 میلیارد تومان به صندوق پرداخت غرامت هولوکاست کمک کرده و یکی از سهامداران عمده شرکت اورئال است. مدیرعامل شرکت آب معدنی دماوند چندی پیش ار سرمایهگذاری نستله در این شرکت خبر داده بود. وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد سهام شرکت دماوند متعلق به فرانسویهاست، گفت: شرکت نستله، تولیدکننده مواد غذایی و لبنیات بوده و در عین حال مشهورترین آب جهان یعنی اویان را در اختیار دارد. مدیرعامل آب معدنی دماوند در ادامه با افتخار اعلام کرده بود: آب معدنی این شرکت متعلق به شرکت نستله، بزرگترین شرکت مواد غذایی دنیاست. وی همچنین از تصمیم نستله برای خرید یک شرکت آب معدنی در ایران خبر داد و گفت: آنها به رشد بازار آب معدنی در ایران کمک کرده و رقابت ایجاد خواهند کرد. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش میرسد.
فروشگاه هایپراستار تهران. آب معدنی دماوند با برند شرکت صهیونیستی اویان فرانسه به عنوان زیرمجموعه نستله به فروش میرسد.
باربیBarbie: اشرافیگری، مصرفگرایی و عریانگرایی، سه مؤلفه اصلی لباسهای باربی است. لباسهایی که زرق و برق خیرهکنندهاش جلوه شهوانی اندام باربی را مضاعف میکند. در طول ۴۰ سال گذشته عروسک باربی فعال در عرصه سیاست آمریکا بوده است.در طول جنگ ویتنام، گرانادا، پاناما و در انتهای جنگ سرد، باربی نقشهای متفاوتی ایفا کرد در طول جنگ عراق و آمریکا در سال ۱۹۹۰، عروسک باربی با پوشش یونیفورم نظامی آمریکایی به تهییج افکار عمومی مردم آمریکا پرداخت. پس از واقعه ۱۱ سپتامبر نیز باربی با پوشیدن یونیفورم نیروهای نظامی ضدتروریست، با ایفای نقش جدید خود به تهییج افکار عمومی پرداخت. تیتر آگهیهای تبلیغاتی باربی، برای نبرد ضد تروریسم این بود: باربی ـ روح آمریکایی. نگاهی به تحول لباسها و شخصیت باربی، بیانگر آن تحول اجتماعی است که باربی در آن آفریده شده است. امروزه عروسک بزرگ باربی در هیکل یک دختر جوان حقیقی، برای مقاصد مستهجن در فروشگاههای غربی خرید و فروش میشود. تعداد زیادی از هنرپیشهها و خوانندگان زن غربی با صرف هزینههای زیاد اندام و چهره خود را همچون باربی میسازند تا مورد توجه عموم واقع شوند. امروزه باربی بر روی تمام وسایل مورد استفاده کودکان و نوجوانان اعم از لوازمالتحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، اسباب بازی، لوازم تزئینی و… حک شده است و حتی خوردنیهای فانتزی کودکان مانند آدامس و شکلات نیز از حضور باربی بینصیب نیستند. چه اینکه دخترها در سراسر جهان بایستی حضور مدل و الگوی غربی خود (باربی) را همواره در پیرامون خود حس کنند. مادران غربی میپرسند؛ چرا دختران ما زودتر از آنچه باید بالغ میشوند؟ دلیل این بلوغ زودرس جنسی دختران ما در چیست؟
فروشگاه هایپراستار تهران: شرکت باربی، از سودآورترین کالاهای صهیونیستی که جایگاه ویژهای در بخش اسباببازیها در هایپراستار دارد. سوء تغذیه، بلوغ زودرس و مصرفگرایی و تجمل، رهاورد عروسک باربی برای دختربچههای ایرانی
اهداف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی از حضور در ایران، با استفاده از امکانات "کارفور" و با تابلوی "هایپراستار" چیست؟
فروشگاه صهیونیستی هایپراستار چند هدف عمده را در ایران دنبال میکند:
1) ترویج مصرفگرایی و حرکت به سمت آرمان "نظم نوین جهانی" بر اساس پروتکل یهود: مقام معظم رهبری در این خصوص میفرمایند:
"این نظام نوینی که آمریکاییها میگویند این است، کاری کنند که همه دنیا آن طور که آنها میخواهند، فکر کنند و حقایق را وارونه بفهمند.
نظم نوینی که آمریکا در پی استقرار آن است، متضمن تحقیر ملتها و به معنای امپراتوری بزرگی است که در رأس آن آمریکا و پس از آن قدرتهای غربی است. بازگشت به جامعه جهانی – که آمریکا منادی آن است – به معنای پذیرش سلطه فرهنگ غرب است. نتیجه تمام درگیری شرق و غرب چه باید باشد؟ باید قدرت مطلقه و روزافزون آمریکا بر ملتهای ضعیف باشد؟ معنای نظم نوین جهانی این است!؟"
به نظر میرسد هدف غایی نظم نوین جهانی، خاورمیانه باشد چرا که اسلام و منابع عظیم نفتی در آنجا تمرکز یافته است. غرب برای بقا به نفت نیاز دارد و از طرفی اسلام ضد ظلم و ضد استعمار است و همین امر بیم رهبران نظم نوین جهانی را در پی دارد و آن را رقیب نیرومندی در عرصه جهان میبینند. به دلیل اینکه اسلام و ایدئولوژی اسلامی با نظم نوین جهانی و استکبار در تضاد کامل است، غرب در تلاش برای ریشهکن کردن اسلام و مسلمانان برای پیشبرد اهداف خود و استقرار جهانی منظم در ابعاد سیاسی و اقتصادی است. اکنون این ایران است که به کانون اصلی توجهات تبدیل شده است، چرا که نظم نوین جهانی در مرحله پایانی خود است و تنها ایران است که در برابر آن مقاومت میکند.
تمام این اجناس برای تو چیده شده است. بردار. هر چه دوست داری بردار. تو در این فضا ذوب می شوی. این نمایش بزرگ به تو احساس بیوزنی میدهد. احساس بیارادگی و گاه احساس حقارت. حریصت میکند. "هایپر" یعنی همین. تو آنقدر وسوسه میشوی که فراموش میکنی سبدت لبریز از اجناسی غیرضروری است. راستی، لازم نیست که تمام این اجناس را مصرف کنی. سعی کن زودتر پیش ما بیایی. سبدهایمان را بزرگتر میکنیم. خیالت راحت.
2) خنثیسازی تدابیر مقام معظم رهبری درخصوص "اقتصاد مقاومتی" و سبک زندگی اسلامی و ایرانی" که مستندات ارائهشده و تصاویر منتشرشده از فروشگاه هایپراستار در این گزارش، دلایل روشنی بر این مدعاست.
نظم نوین جهانی تنها یک چالش پیش روی خود دارد و آن ایران سرسختی است که طی سه دهه اخیر بهرغم جنگ تحمیلی، تحریمها، ترورها و فشارهای بینالمللی در برابر این نظم شیطانی ایستادگی کرده است. غرب ناامید شده که نتوانسته از پس بنبستی به نام ایران برآید.
فروش مجلات خارجی با تصاویر نامناسب در فروشگاه هایپراستار. این مجلات در یکی از پررفت و آمدترین بخشهای این فروشگاه جانمایی شده است.
3) دستیابی به سود کلان و ارسال این سود به شعبه اصلی کارفور و در نهایت به سهامداران و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی. که حضور برندهای مطرح اسرائیلی همچون کوکاکولا و... به خوبی بر این مسئله صحه می گذارد.
تعدادی از مخاطبان در خصوص تخفیف ویژه هایپراستار توضیحاتی داده بودند و به تعریف و تمجید این اقدام پرداخته بودند. در پاسخ به این دوستان باید گفت که: اگر از تمامی اقدامات ضدانسانی و نژادپرستانه صهیونیستها چشم بپوشيم و صرفاً منافع شخصی خود را ملاک قراردهیم، باز هم کلاهی گشاد بر سرمان رفته است. اگر شما تخفیفات ارائهشده از سوی هایپراستار را از زمان افتتاح تاکنون محاسبه کرده باشید، قطعاً متوجه خواهید شد که روز به روز از دامنه سود شما کاسته (با کاهش میزان تخفیف اجناس پرمصرف و افزایش اجناس بدون تخفیف)، و به دامنه سود صاحبان هایپراستار (با افزایش میزان مشتری) افزوده میشود.
4) تضعیف فروشگاههای (خرد و کلان) ایرانی و تغییر ذائقه مردم. در این خصوص نباید از تقصیرات و کمکاریهای فروشگاههای زنجیرهای ایرانی نیز چشم پوشيد (که یکی از دلایل عرض اندام این فروشگاه، از همین کمکاریها نشأت میگیرد.) متأسفانه تاکنون درخصوص ”بومیسازی مراکز خرید متناسب با سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی" هیچ گونه تدبیری از سوی مسؤولان اندیشیده نشده است و فروشگاههای رفاه، شهروند و... به کپیبرداری غیراصولی از نمونههای خارجی بسنده کردهاند و حالا علاوه بر هایپراستار، هایپرهای دیگری همچون "هایپرسان" و "هایپرمی" نیز به صورت قارچگونه در حال گسترش است.
رهنمودی از امام خميني(ره):
"شما از خوابهايي كه براي اين كشورها ديدهاند اطلاع نداريد. اينجانب كراراً خطر دولت اسرائيل و عمال آن را به ملت گوشزد كردم كه بايد مقاومت كنند و از معاملات با آنها احتراز جويند".
و نیز استفتائاتی از مقام معظم رهبري:
آيا وارد كردن و ترويج كالاهاي اسرائيلي جايز است؟
واجب است افراد از وارد كردن و ترويج كالاهايي كه دولت حقير اسرائيل از ساخت و فروش آن منتفع ميشود خودداري كنند.
آيا براي مسلمانان خريد كالاهاي اسرائيلي كه در سرزمين اسلامي به فروش ميرسند جايز است؟
بر آحاد مسلمين واجب است كه از خريد و استفاده از كالاهايي كه سود توليد و فروش آنها عايد صهيونيستها كه با اسلام و مسلمين در حال جنگ هستند، ميشود، اجتناب كنند.
حال باید مسؤولان و علیالخصوص وزارت اقتصاد، وزارت بهداشت و شهرداری تهران پاسخگوی این سهلانگاری باشند و بگویند که با چه مجوزی، این خیانت را مرتکب شدهاند.
هدیهای داغ و سوزان که فرستندهاش اوج علاقه و محبتش را با آن نشان میدهد. کودکان لبنانی و فلسطینی تاکنون دوست اسرائیلی خود را ندیدهاند ولی هدیهها و یادگاریهای زیادی از او به دستشان رسیده است! آری هدیه او موشکی است که قرار است تا چند دقیقه بعد به دست دوست لبنانی یا فلسطینیاش برسد! هدیهای که قرار است با داغی و سوزانی و ویرانی خود، عشق و محبت فرستندهاش را به نمایش گذارد!
هدیهای که با پارهپاره کردن اجزای بدنش در عمق وجودش رخنه میکند و در آغوشش میگیرد! هدیهای که پدر و مادر و برادر و خواهر و هر آنکه را که دوست دارد از او میگیرد. هدیهای که برای او ترکش و آتش و آوار و اشک و خون و زخم و مرگ را به ارمغان میآورد.
آیا سود حاصل از خرید از فروشگاههای صهیونیستی، در کنار سهولت و رفاه این نوع خرید، به ازای شریکشدن در این هدیه، باز هم برای ما، دلچسب خواهد بود؟
http://www.koor.com/news-in.asp?num=516
http://www.koor.com/news-in.asp?num=546
http://sos-crise.over-blog.com/article-israel-cherche-a-prendre-le-controle-du-carrefour-m-o-eurasie-asie-du-s-e-afrique-53064080.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrefour
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.php
http://fa.wikipedia.org/wiki
http://www.israelemb.org/economic/uscompanies.htm