کد خبر 30739
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۴

با وجود تبليغات گسترده رسانه‌هاي صهيونيستي و فراخوان منافقين براي برگزاري تجمع در خيابان‌هاي تهران و همچنين اتخاذ تصميماتي در خارج براي کشته‎سازي، شاهد برقراري آرامش کامل در تهران هستيم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، با توجه به دستور کار منافقين و برخي گروهک‌ها، عوامل نفاق و جريان ضدانقلاب و فتنه براي اقدامات تروريستي و کشته‌سازي، نيروهاي انتظامي و امنيتي در اقتدار و آمادگي کامل به سر مي‌برند و براي مقابله با نفاق و پاک‏سازي فضاي جامعه در صورت بروز هرگونه اغتشاش و آشوب آمادگي کامل دارند. نيروهاي انتظامي به صورت پنهان و آشکار بر اوضاع مسلط هستند و تا لحظه درج اين خبر هيچ حادثه‌اي گزارش نشده است.

پس از شکست سناريوي آشوب آمريکايي، انگليسي و صهيونيستي در روز 25 بهمن و با وجود فراخوان‌هاي جديد فتنه‌گران خارج‌نشين و گروهک تروريستي منافقين و شانتاژ و جنجال‌هاي متعدد از سوي رسانه‌هاي صهيونيستي براي برگزاري تجمع، هم‌اکنون پس از گذشت چند ساعت از زمان اعلام شده براي حضور در خيابانها و انجام اقدامات تروريستي، شاهد آرامش کامل در خيابان‌هاي تهران هستيم. به طوري که اتوبوس‌هاي بي‌آر‌تي واقع در خيابان انقلاب و متروي تهران نيز کاملاً حالت عادي داشته و به فعاليت روزمره خود و خدمت‌رساني به مردم مشغول هستند.

خبرنگاران فارس مستقر در ميادين ولي‌عصر، هفت‌ِتير، انقلاب و امام حسين عليه‏ السّلام و همچنين سطح خيابان انقلاب تهران گزارش مي‌دهند که علي‎رغم فراخوان‌ سايت هاي ضدانقلاب و فتنه‌گر اعم از بي‌بي‌سي، صداي آمريکا، راديو فردا، جرس، بالاترين و همچنين فراخوان منافقين و سلطنت‌طلبان و سازمان‌هاي جاسوسي آمريکا و انگليس و اسرائيل، اوضاع در حالت کاملاً عادي قرار داشته، مغازه‌ها باز بوده و زندگي عادي ادامه دارد.

حضور شکوهمند و حماسي مردم در 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و نيز اجتماع ده‌ها ميليون نفري امت مسلمان و انقلابي ايران در راهپيمايي روز جمعه گذشته در سراسر کشور، که در اعتراض به فتنه‌گري‌ها و با مطالبه محاکمه و مجازات فوري سران فتنه برگزار شد، پاسخ کوبنده‌اي به ضدانقلاب بود که اگر بخواهند بار ديگر با حضور خياباني فرصت اغتشاش و آشوبگري‌ را براي مزدوران وابسته به گروهک‌هاي تروريستي و اربابان آمريکايي _ صهيونيستي آنان فراهم آورند، در درياي خشم و قهر انقلابي مردم غرق خواهند شد.

علي‌رغم تبليغات وسيع و گسترده از سوي رسانه‌هاي وابسته به بيگانه و تحريک احساسات برخي افراد براي به خيابان کشاندن آنان و تصميم‎گيرهاي پشت پرده جاسوسان و مزدوران غربي، اين پروژه دشمن با هوشياري و حضور مردم در صحنه به شکست انجاميد و برگ ديگري به پرونده ناکامي‌هاي مخالفان جمهوري اسلامي ايران افزوده ‌شد و در حالي که بوق‌چي‌هاي دستگاه هاي تبليغاتي غرب از چند روز پيش بر شيپور ادامه فتنه‌گري و آشوب در خيابان‌هاي تهران مي‌دميدند، با شکست سنگين ديگري مواجه شدند و توطئه‌هاي آنان راه به جايي نبرد.

در حال حاضر تردد در خيابان‌ها و معابر اصلي تهران همچون روزهاي ديگر عادي است و هيچ‎گونه تردد مشکوک و يا حرکت شيطنت‌آميزي گزارش نشده‌ است. اين در حالي است که طبق روال همه‏ساله، مردم در روزهاي پاياني سال با جنب و جوش فراوان در تدارک مقدمات فرا رسيدن عيد هستند و با خريد کفش و لباس و ديگر مايحتاج و نيز سور و سات مخصوص روزهاي عيد به استقبال نوروز مي‌روند.

منافقين امروز قصد داشتند با همکاري فتنه‌گران سناريوي "تجمعات جزيره‌اي و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازي در کشته‌ها با اقدام مسلحانه " را اجرايي کنند. بر اين اساس برخي تيم‌هاي جديد منافقين در روزهاي گذشته وارد کشور شده و تصميم‌ داشتند در صورت هرگونه تجمع احتمالي به منظور کشته‌‌سازي و با هدف ايجاد جوّ آشوب و خشونت، تعدادي از هموطنانمان را به شهادت برسانند.

اين گروهک که در اغتشاشات روز 25 بهمن با تيراندازي مستقيم 2 نفر از هموطنانمان را به شهادت رسانده و 5 تن ديگر را به شدت مجروح کرد، اين بار در نظر داشت با انبوه‌سازي کشته‌شدگان، هدف خود را براي ايجاد آشوب در کشور پيش ببرد. بر اين اساس، طي روزهاي گذشته تماس‌هايي از سوي منافقين از داخل و خارج از کشور با برخي شهروندان صورت گرفته و آنها را تشويق به حضور در خيابان‌ها کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس