کد خبر 415061
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰

حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، مؤمن و مظاهری از جمله بزرگانی هستند که مباحث آنان از رسانه ملی پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف از حضور پربرکت مراجع عظام تقلید در این رسانه دینی خبر داد و حضور این ذخیره‌های معنوی را سرمایه صداوسیما دانست.

مجتبی تونه‌ای گفت: رادیو معارف به علت نوع مباحث و مخاطبان خود لازم است معارف دین را از سرچشمه بگیرد. از این‌رو مراجع معزز تقلید در برنامه‌های مختلف این رادیو حضور می‌یابند و با تبیین مباحث دینی به تحکیم اعتقادات جامعه می‌پردازند.

مدیر رادیو معارف افزود: هر روز در برنامه «زمزم احکام» مراجع معظم تقلید پاسخگوی استفتائات مقلدان خود هستند و برخی از مراجع نیز نمایندگان دفترهای خود را برای پاسخگویی معرفی کرده‌اند.

وی گفت: مباحث تفسیری، فقهی و اصولی این بزرگان هر شب از رادیو معارف پخش می‌شود و بسیاری از طلاب و روحانیان و علاقه‌مندان به مباحث حوزوی از آن بهره‌مند می‌شوند.

حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، مؤمن و مظاهری از جمله بزرگانی هستند که مباحث آنان از این رسانه دینی پخش می‌شود.

برنامه «زمزم احکام» هر روز ساعت 12 و مباحث تخصصی مراجع تقلید و آیات عظام هر شب از ساعت 21:30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس