تیم‌های ملی والیبال کره جنوبی و قطر با پیروزی مقابل حریفان‌شان در سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به مرحله بعد این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، کره در هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ساعت 13 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل تیم ملی والیبال پاکستان قرار گرفت و 3 بر صفر به پیروزی رسید و جواز حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها را هم به عنوان صدرنشین گروه C کسب کرد.

کره‌ای‌ها که با 3 میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا، رکوددار هم محسوب می‌شوند با وجود اینکه در ست اول 6 امتیاز از پاکستان عقب افتادند به بازی برگشتند و این ست را با نتیجه 25 بر 21 از آن خود کردند. پاکستانی‌ها که روحیه و انگیزه خود را از دست داده بودند در ست دوم با اشتباهات فراوان میدان را خالی کرده و با نتیجه 25 بر 12 مغلوب شدند اما در ست سوم همه چیز پایاپای پیش رفت تا در نهایت کره با استفاده از تجربه بیش‌تر و با نتیجه 25 بر 17 این ست و نتیجه مسابقه را از آن خود کرد.

تیم ملی قطر نیز با نتیجه 3 بر یک در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل ترکمنستان به پیروزی رسید و صعود کرد.

از فردا (دوشنبه) مسابقات مرحله دوم آغاز می‌شود. تا امروز، صعود تیم‌های ایران، چین تایپه، کره جنوبی، قطر و چین از گروه‌های B، C و D و A قطعی شده است.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس