کد خبر 540697
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات پیروزمندانه ماه های گذشته خود تاکنون، روز جمعه طی پیشروی های خود حمله تروریست های داعش به منطقه الحمامات واقع در جنوب شرقی شهرک راهبردی خناصر در حومه حلب را دفع کردند و ده ها عنصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های سوریه، در ادامه پیشروی های ارتش این کشور در حومه جنوب شرقی حلب، خسارت های جانی و مادی فراوانی به تروریست ها وارد آمده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروهای مردمی، 7 روستای جدید واقع در بزرگراه حلب- خناصر در حومه جنوب شرقی حلب را از کنترل تروریست ها خارج کردند.

المیادین افزود: چندین روستای حومه جنوب شرقی حلب از کنترل تروریست ها آزاد شد.

برخی خبرهای منتشر شده از سوی تروریست ها حاکی از آن است که گروه های جبهه النصره همه مقر های خود واقع در جبل الزوایه در حومه ادلب را تخیله کرده است.

در همین حال نیروهای ارتش سوریه حمله تروریست ها به محور «الراشدین» در غرب شهر حلب را دفع کردند که در اثر آن شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

در همین راستا طی درگیری میان نیروهای ارتش و داعشی ها در اطراف شهرک استراتژیک خناصر، 15 تروریست کشته شدند.

همچنین در درگیری هایی که میان ارتش و تروریست ها طی سه روز گذشته در حومه حلب رخ داد، 65 داعشی کشته شدند.

شبکه خبری العهد نیز گزارش داد که درگیری ها میان نیروهای ارتش و تروریست ها در اطراف روستای "دیر الحمام" واقع در میان "اثریا" و "خناصر" متمرکز است و نیروهای ارتش موفق شدند تروریست های داعش را از این منطقه بیرون برانند.

در همین حال برخی خبرها حاکی از آن است که جنگنده های روسیه شب گذشته (پنجشنبه) اماکن تجمع تروریست ها را در بخش های شمالی جسر الشغور در حومه ادلب هدف قرار دادند که در پی آن بسیاری از عناصر تروریستی به سمت مرزهای ترکیه فرار کردند و شمار تروریست ها در این شهر کاهش یافته است.

از سوی دیگر، طی درگیری میان نیروهای ارتش و تروریست ها در جبهه شهر «داریا» در غوطه غربی دمشق، 4 تروریست کشته شدند.

بر اساس این گزارش ارتش سوریه پنجشنبه گذشته با همکاری نیروهای مردمی در یک عملیات نظامی، چند منطقه مهم و راهبردی از جمله شهرک «خناصره» درحومه جنوب شرقی حلب و روستای های « عین البیضا» و « شیرالضبعة» و «رویسة رشو» در حومه شمالی لاذقیه را از اشغال تروریست ها آزاد و به طور کامل پاکسازی کرد.

اهمیت شهرک استراتژیک خناصر در جنوب شرقی حلب این است که استان حلب را به دیگر مناطق این کشور وصل می کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس