کد خبر 770393
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
کفاشیان مهدی تاج

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته برای چند پست مردان جدیدی انتخاب کرد تا با حضور این مردان شاهد تغییراتی در فوتبال‌ کشورمان باشیم.

به گزارش مشرق،  اولین تغییری که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به آن رای داد انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان دبیر کل بود. ساکت در روزهای گذشته به عنوان سرپرست در این سمت فعالیت می‌کرد و از شب گذشته فعالیتش به عنوان دبیرکلی قانونی و رسمی شد.  نگاهی گذرا به حضور مردان جدید در فدراسیون فوتبال می‌اندازیم و امیدواریم با حضور این مردان و تغییراتی که در فدراسیون فوتبال انجام شده شاهد پیشرفت بیشتر و بهتر فوتبال باشیم.

محمدرضا ساکت: مدیر سیستماتیک

محمدرضا ساکت  را مدیری سیستماتیک می‌شناسیم که تلاش می‌کند با روش‌های نوین در فوتبال تاثیرگذار شود. اهالی فوتبال او را از زمان مدیرعاملی در باشگاه سپاهان می‌شناسند. دوران طلایی مدیریت ساکت در فوتبال همان زمان بود البته این مدیر پرتلاش بعد از آن تلاش کرده کارنامه پرباری از خود در سازمان لیگ فوتبال هم برجا بگذارد. به هر حال سکان اجرایی فوتبال ایران اکنون در دست مردی است که خود زمانی مدیر باشگاه بوده و قطعا با سختی‌های باشگاهداری در فوتبال ایران آشناست. اکنون باید دید او در کنار مهدی تاج یار دیرینه خود در فوتبال چگونه فوتبال را رو به جلو می‌برد؟

میرشاد ماجدی؛ مدیری نام آشنا

کمیته آموزش فدارسیون فوتبال هم بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی رئیس جدیدش را شناخت. میرشاد ماجدی سرپرست سابق تیم استقلال در زمینه فوتسال هم دستی بر آتش داشته است. او هم با شرایط باشگاه‌داری و مشکلات کاملا آشناست. میرشاد ماجدی همواره در قامت کارشناس نظرات جدید و جذابی برای پیشرفت فوتبال داشته و اکنون خودش وارد گود شده و باید ببینیم این مدیر نسبتا جوان فوتبال ایران چگونه می‌تواند سیستم آموزش فوتبال کشور بخصوص در بخش مربیگری را متحول‌ کند.

مارکار آقا جانیان؛ مربی سابق تیم ملی

مارکار سال‌های در تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش حضور داشته و اکنون مدیریت و راهبری تیم های ملی در سطح B (زیر 23 سال تا 18 سال)  را برعهده گرفته و در واقع می‌توان گفت یکی از مقاطع حساس تیم ملی در رده پایه برعهده این مربی بی‌حاشیه و کارکشته است. قطعا تجربیات حضور در کنار کی‌روش می‌تواند به مارکار و فوتبال ملی ما در این رده خیلی کمک کند.

عباس چمنیان؛ مربی با دانش

چمنیان برای مدیریت و راهبری تیم های ملی در سطح  C ( زیر 18 سال تا 14 سال) را برعهده گرفته او مربی با دانشی است و می‌تواند تجربیاتش را به نسل جوان و جدید فوتبال ایران منتقل کند.

فرهاد پورغلامی؛ مربی با اخلاق و دوست داشتنی

پورغلامی مربی تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران شد. او سال‌ها در تیم‌هایی مثل ملوان، پیکان، تراکتورسازی و سایپا مربیگری کرده است و تجربه سرمربیگری در ملوان را هم دارد و اکنون به دنبال موفقیت در سطح ملی است.

مارکو اکتاویو؛ برزیلی دوست داشتنی

مربی فوتبال ساحلی که با شرایط فوتبال ایران به خوبی آشناست او اکنون ضمن هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی تیم زیر ۲۳ سال ایران را هم هدایت خواهد کرد. 

کمیته‌های اخلاق و انضباطی

دو عضو جدید هم در کمیته اخلاق و انضباطی منصوب شده‌اند. ابوالفضل حسن‌زاده محمدی که فقط تشابه اسمی با رئیس کمیته انضباطی دارد و سید امید حسینی عضو جدید کمیته اخلاق کمیته‌ای که در سایه است و کمتر ارتباطی با رسانه‌ها برقرار می کند! به هر حال گاهی اوقات اخبار این دو کمیته برای رسانه‌ها جذاب می‌شود بخصوص زمانی که یکی از تیم‌های پرهوادار مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان یا ذوب آهن پرونده‌ای در این کمیته‌ها داشته باشند.

امیدواریم نسیم تغییرات به سود فوتبال کشور شود و شاهد موفقیت این مردان جدید در فدارسیون فوتبال باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس