کد خبر 774469
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
دادستان مازندران

غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل که اردیبهشت ماه امسال توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران دستگیر شده بود با رای دادگاه کیفری، به تحمل ۱۲ سال حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران اظهار کرد: غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل که اردیبهشت ماه امسال توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران دستگیر شده بود با رای دادگاه کیفری، به تحمل ۱۲ سال حبس محکوم شد.


حجت الاسلام والمسلمین اسدا... جعفری با بیان این مطلب افزود: متهم "ع. ی" که از سال 1388 در شهرستان‌های مختلف استان مازندران با غصب عناوینی، چون بازپرس ویژه قتل، قاضی دادگستری استان، بازپرس ویژه قوه قضائیه و پرسنل حفاظت‌واطلاعات با فریب مردم اقدام به کلاهبرداری می‌نمود، با رای دادگاه به تحمل ۱۲ سال حبس برای هر کلاهبرداری، رد مال در خصوص هر یک از شاکیان و جزای نقدی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران یادآور شد: با توجه به استمرار فعالیت مجرمانه نامبرده و شکایت شهروندان، متهم در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 96 توسط مأمورین حفاظت واطلاعات دادگستری کل استان مازندران در شهرستان آمل دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس