کد خبر 783491
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
بسکتبال

طبق تصمیم صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، بازی‌های لیگ برتر بسکتبال بدون حضور تماشاگران تیم میهمان برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، لیگ برتر بسکتبال در حالی از 24 مهرماه آغاز می‌شود که براساس تصمیم گیری صورت گرفته در جلسه سازمان لیگ بسکتبال حضور تماشاگران تیم میهمان در بازی‌ها ممنوع شده و فقط هواداران تیم میزبان می‌توانند وارد سالن شوند!

محمود مشحون  در جلسه سازمان لیگ با اعلام این خبر گفت:برای این کار از نمایندگان تیم‌ها رای گیری شده و طبق رأی‌گیری تماشاگران میهمان حق ورود به سالن میزبان را ندارند.

وی همچنین با اشاره به جنجال‌های صورت گرفته در چند فصل گذشته گفت: امسال اتفاقات سال قبل تکرار نخواهد شد. متاسفانه برخی تیم‌ها خوراک‌شان خدشه وارد کردن به آرامش بازی‌ها است، اما امسال مطمئنا جرایم سنگینی در نظر خواهیم گرفت. ما با هیچ تیمی خصومت شخصی و عناد نداریم و با تعرض به داور نمی توان نتیجه گرفت و این موضوع ثابت شده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اعلام اینکه تنها یک تیم ورودی را پرداخت نکرده است، گفت: دوستان و نمایندگان مجلس را سراغ من نفرستید. تاکنون 300 میلیون پول داوران از فصل‌های گذشته باقی مانده و وزارت ورزش گلایه دارد که چرا بودجه فدراسیون را صرف لیگ می‌کنیم.

به گزارش فارس، در چند سال گذشته رفتارهای خوبی از سوی تماشاگران برخی تیم‌های لیگ برتری صورت نگرفته بود و این شاید اتفاقی است که برای نخستین بار در ورزش و به خصوص رشته دانشگاهی بسکتبال اتفاق افتاده باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس