فائزه هاشمی

فائزه هاشمی برای سومین بار در اقدامی که پیش از این مرحوم هاشمی رفسنجانی هم آن را تقبیح کرده بود، به دیدار یکی سرکرده‌های فرقه بهائیت و از محکومان امنیتی رفت.

سرویس سیاست مشرق - فائزه دختر  مرحوم هاشمی رفسنجانی، باز هم بدون هیچ محدودیتی با یکی از محکومان امنیتی بهایی دیدار کرد. کانال بهاییان با انتشار تصویری اعلام کرد فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی یکی از مدیران جامعه بهایی دیدار کرده است.

فریبا کمال آبادی کیست؟!

فریبا کمال‌آبادی یکی از ۷ عضو شورای رهبری بهاییان در ایران است. اعضای این شورا که نام خود را یاران ایران نامیده‌اند و امورات بهاییان در ایران را در دست گرفته‌اند عبارتند از: فریبا کمال‌آبادی، جمال‌الدین خانجانی، عفیف نعیمی، سعید رضایی، بهروز توکلی، وحید تیزفهم و مهوش ثابت. بهروز توکلی ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ در مشهد دستگیر شد. ۲ ماه  پس از دستگیری توکلی و مشخص شدن ماهیت اصلی شورای رهبری بهائیت در ایران (یاران ایران) ۶ عضو دیگر این شورا نیز در تهران دستگیر و محاکمه شدند.  براساس اطلاعات منتشر شده، ارتباط این رهبران بهایی با سرویس‌های امنیتی خارج از ایران برای محاکم قضایی کشور کاملاً ثابت شده است. به‌گونه‌ای که ارتباطات گسترده این ۷ نفر با رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اتهامات این افراد بوده است.[۱]

دهن کجی چندباره فائزه به توصیه و نظر پدرش

این رفتار دختر هاشمی رفسنجانی در حالی است که در زمان حیات پدرش، وی دیدار خود با بهاییان را رسانه‌ای کرد و در واکنش به اظهار نظر هاشمی، از دیدار و رفتارش با بهاییان دفاع کرد و عملاً جواب پدر خود را به راحتی داد.

فشار اقشار مذهبی، مراجع عظام، سیاسیون، تحلیل گران و مشاوران به هاشمی رفسنجانی، باعث شد که رسانه‌های جریان اصلاحات با دستپاچگی نسبت به این ننگ، نقل قولی از هاشمی را منتشر کنند.

این رسانه‌ها به نقل از هاشمی گفتند: در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، روزنامه جمهوری اسلامی در گفتگویی با هاشمی رفسنجانی نظر ایشان را در ابن زمینه پرسید؛ هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته‌شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می‌جوییم.[۲]

بلافاصله بعد از انتشار واکنش پدر خانواده نسبت به اقدام مخالف دین دختر، فائزه هاشمی بر اساس برنامه‌ریزی قبلی بار دیگر وارد میدان شده و به‌نوعی جواب پدر را می‌دهد.

فائزه در گفتگو با یورونیوز می‌گوید: موضع من نسبت به بهایی‌ها، موضع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این‌گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست. شما ببینید چقدر بچه‌های اصلاح‌طلب داریم که از دانشگاه‌ها اخراج شده‌اند و زندان رفته‌اند به این دلیل که از حکومت انتقاد کرده‌اند. این‌ها ظلم است در مورد بهایی‌ها هم همین است. نگاه من، نگاه حقوق بشری است.[۳]

فائزه هاشمی همچنین بعد از فوت پدر، باز هم به دیدار یکی از محکومین بهایی به نام "مهوش ثابت" رفت که به نوعی دهن کجی به شخصیت و سابقه پدرش بود.[۴]

به نظر می‌رسد وراث مرحوم هاشمی هیچ محدودیتی برای این فرزند خانواده قائل نمی‌شوند؛ به نوعی فائزه در رفتارهای ضد انقلابی خود، اختیار کامل دارد حال آنکه اگر میراثی هم از هاشمی رفسنجانی باقی مانده باشد، وظیفه فرزندان است که از آن مراقبت کنند؛ که با توجه به تکرار این رفتارها، ظاهرا بزرگان این خانواده چنین قصدی ندارند و بر باقیمانده میراث پدرشان این چنین چوب حراج زده‌اند و برای آن مرحوم باقیات الصالحات شده‌اند.


[۱] -yon.ir/۳z۵a۸

[۲] -http://entekhab.ir/fa/news/۲۶۸۹۳۲

[۳] -http://mashreghnews.ir/fa/news/۵۷۳۹۸۴

[۴] -mshrgh.ir/۷۷۷۸۴۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    آزادي يعني همين ، انسانيت به. عمل انسانهاست
    • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      مردشور ازاديتو ببرن ...
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      خودت فهمیدی چی گفتی؟!؟! هر غلطی کردن بمعنای ازادی نیست این اسمش خریته نه ازادی این زنه کی هست ! دختر همونی نیست که تو استخر نفس کشیدن یادش رفت؟
    • IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      اگه خیلی دلش برای انسانیت تنگ شده یه حرکتی در مورد گورخوابها بکنه البته منظورم عقیم کردن نیستا
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      بهایی ها نماینده اسراییل در ایران.
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      77 45
      باز بهاییان حمله کردن خاک تو سر کثیفتون که فقط دنبال توجیه پهلوی وطن فروش و بهاییان قاتل هستین
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      27 17
      بهاییان برخلاف ادعای عدم دخالت در سیاست برنامشون اینه که طبق نقشه جامعی که دارن سیر مراحل تکامل شش گانه رو طی کنن و به جامعه ذهبی و تشکیل حکومت برسن حکومتی که در راس اون بیت العدل قرار داره برای رسیدن به این حکومت هم احتیاج به نیرو و جمعیت دارن که این کار رو هم از طریق فعالیت های تشکیلاتی و جذب نیرو دارن انجام میدن. لازم به توضیحه که الان در مرحله مظلومیت قرار دارن یعنی باید یه کاری کنن که با تحریک دیگران مورد هجمه قرار بگیرن و با اینکار خودشونو مطرح کنن.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      12 27
      بدانید اگر این اقدام وی مخالف نظر نظام بود تا کنون با او برخورد میشده است .چه بسا او پیغامهایی را رد و بدل مینماید از سران نظان برای رژیم غاصب اسرائیل . اگرروزی بفهمیم سرکار بوده ایم چه خواهیم کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • امیین FR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      19 13
      شاید فائزه میخواد اینهارو ارشاد و به دین اسلام هدایت کنه
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    همه بندگان یک خداهستیم وتسلیم درگاهش. آنها سزایشان بزودی توسط خدای احدوواحد میرسد. خیلی زود
  • محموداعرابی IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    مرحوم هاشمی برای تربیت بچه های صغیرش وقت نگذاشت
    • یک اهل سنت IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      اگر کسی بدون بهاییت چیه و چی میگه میفهمه که اعدام هم کمه برای اینها ، اما حیف که مردم بی اطلا ع هستند ،حتی مسلمان شیعه هم که بهاییت دشمن اصلی آنهاست بی اطلاع است
  • محمود IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    دستش دردنکنه خوب کاری کرده مگه ملاقات اینجور آدمها رفتن جرمه. اگه خلافکار ومجرم هستن که از ایران بیرونشون کنید یا دسته جمعی زندانی بشن. بنظر بد آدمهایی نباشن از قیافه شون معلومه که بی آزآر هستن
    • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      اونا شاید ولی بنظرت اون زن چادریه مرض و ازار نداره؟
    • الهام IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      خداییش اگه یکی که نظرش مخالف شماست از این جمله :«از قیافشون معلومه که بی آزار هستن» استفاده میکرد چه فحشایی که نمیدادید؟!!!! مگه آدمای با آزار !قیافشون چه شکلیه؟
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      من کاری به بهائی و مهائی ندارم، کاری به حماقت و پز روشنفکری هم ندارم. تنها در یک مورد اگر ارتباط اینها با اسرائیل منحوس که در دشمنی آشکار با ما به سر میبره، ژنرال ما را در خاک سوریه مستقیما ترور میکنه و اون هم بدون اینکه هیچ هدفی ضد اونها باشه و در حال سرکشی به مناطق داخل سوریه در جنگ با تکفیری ها بوده و تا کنون ترورهای بسیاری از افراد دانشگاهی و نظامی ما داشته و همین چند دقیقه ی پیش پایگاه ارتش سوریه را در خاک سوریه به بهانه ی اینکه داشتند توش ساخت و ساز میکردند ( لابد باید از این عوضی ها اجازه بگیرند ) برای بار چندم هدف قرار دادند با اینکه سوری ها حتی وقتی اوضاع آرام بود و این رژیم کارخانه ی نظامیشون را بمباران کر سال ها قبل هیچ واکنشی نشون نداد ( که حماقت بود و باید نشون میداد) و خلاصه چون در جنگ مستقیم ضد ما هستند با تحریک به اقدام نظامی و تحریم و خرابکاری های هسته ای و نظامی و صنعتی و ترور در خاک کشور خودمون پس همکاری باهاشون یعنی همکاری با دشمن و سزاش مرگ هست مثل همه ی کشورها. تصور کنید اسرائیل در خاکش الان چند صهیونیست را دستگیر کنه که با ایران همکاری میکنند، بلایی به سرشون میاره که اون سرش ناپیدا چه آدمهایی را در کشورهای دیگه ترور میکنه که چرا دارید با دشمن من همکاری میکنید دیگه تو خاک خودش که معلومه چی کار میکنه.
    • AU ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      66 52
      مشکل ما در اینست که عوام با چنین برداشتهایی سطحی اغفال شدن!
    • سانی IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      بله بی آزار.بهاییت با صهونیسم رابطه داره.این افراد در جنایات اسرائیل شریک هستند.در ضمک بهتره در مورد اعتقاداتشون کمی مطالعه کنید تا ببینید نسبت اسلام و مسلمونا چقدر کینه دارند و اگه میتونستن یه مسلمون زنده نمیذاشتن.
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      46 30
      خدا شفات بده
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      87 63
      واقعا خیانتهای بهاییها رو به ایران میدونی و یه همچین تزی میدی؟
    • DE ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      88 33
      خانم هاشمی لطف کنید و بروید کمی درباره بهائیت مطالعه کنید اون‌وقت میفهمید بهائیت را انگلیسی‌ها ساختند برای مقابله باشیعه مثل وهابیت برای اهل‌سنت
    • امیر IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      29 5
      آقا محمود امیدوارم خداوند به راه راست هدایتت کنه، اگر آگاهانه چنین اظهارنظری کردی که واقعاً برات متاسفم ( ایشون با دشمنان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ملاقات کرده، بعد تو میگی خوب کاری کرده؟!!!!!!)، همه می دانند بهایی ها چه خیانت ها و جنایت هایی علیه کشورمان انجام داده اند، اگر نمی دانی، بازهم قابل توجیه نیست، باید بروی و تحقیق کنی و با مطالعه اظهارنظر کنی، هیچ عقل سلیمی روی هوا اظهارنظر نمی کند، یکی از آفات جامعه ما همین اظهارنظرهایی است که افراد روی هوا انجام می دهند و هیچ تحقیق و مطالعه ای پشت آن نیست.
    • سربارسازندگی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      15 11
      از گفتار تو هم معلومه مثل بقیه همپالکیهات که یکدفعه به سایت هجوم آوردید صهیونیستی از جنس هم اینها
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      26 2
      از قیافه هاشون معلومه؟1 شب بخیر
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    دیگه بدون ملاحظه میگویم فائزه هاشمی نجس است
  • ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    63 51
    این دخترانگار ماموریتی مخفی دارد که درآرزوهای برباد رفته شاه طلبی درپس رویای بی تعبیرش برزبان آمد اما شوهر اوخودش بدانند اگرهم دیداری لازم است دیدار از زنان شهدایی است که ظلم ارباب بهاییها باعث شده تاآخرعمر شادیشان باشکر خدا وصبرزینبی رنگ غم بگیرد . شوهرانی که هرروز وهرسال به دلیلی در راه خدا وبدنبال آن حفظ اسلام وایران باسری بریده وقلبی شکافته به دیدار همسران قهرمانشان می آیند . آیاکسی هست به مابگوید سهم این زنان اززندگی اینان که به برکت خون شهداکسی شده اند از وقتشان ونه جیب پف کرده آنها چند ساعت وثانیه است ؟ این ناشکریها دامن همه کسانی راخواهدگرفت که گمراه امابرسرسفره انقلاب نشسته اند . آیافایزه فکرمیکند دربرابر زنان ستمدیده شهدا بدهکارنیست ؟ شیعه همیشه بایدستم بکشدیاازدشمن یاازکسانیکه درشناسنامه آنان عنوان دوست ثبت شده است اما بماند تاوقتش !
  • NL ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    98 46
    حتی کافر هم حق زندگانی دارند اما به شرط اینکه زندگی دگران را خراب نکند، صهیونیستها ریشه بهاییت هستند و دائم در حال ستم و ظلم به مردم دنیا، این را همه میدانند
  • سالوادور IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    74 47
    فائزه بهایی شد
  • حسنی IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    40 23
    همش میگید فائزه فائزه فائزه هاشمی آخه این کیه مگه؟؟؟ اگه پدرش مرحوم آقای هاشمی نبود آیا الان در حدی بود که یه عکس ازش منتشر بشه؟؟؟ خب پدرش مرد خوبی بود از فضل پدر او را چه حاصل؟؟ اصلا مهم نیست چون هر که دلش زنده نیست به عشق نمرده به فتوای حافظ براو نماز کنید...
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    30 34
    پیروان این ایدئولوژی شاید هم وطنان ما هستند اما برخی فریب خورده و برخی هم مزدور هستند و مرتبط با تلاویو ولی با کمال تعجب از همه امکانات کشور باید به طور یکسان با دیگران بهره مند می باشند .
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    83 42
    منافق مگه شاخ و دم داره
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    73 33
    هر کس رو میشه از دوستانش شناخت
  • علی GB ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    31 33
    فائزه نه ...زیبنده این دختره ...است احتمالا داره دنبال وصیت
  • علی GB ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    49 66
    خطری که بهاییت دارد و برنامه ای اینها علیه ایران دارد را اگر میدانستید لحظه ای به این فرقه سیاسی و پیچیده امنیتی فرصت نمیدادید. بدبختی ایران همین بی عرضگی ها و بی خبری هاست. کمترین کار این
    • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      19 1
      خوب بگید برنامشون چیه همه بدونن
  • AU ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    73 41
    مشکل ما در چنین شرایطی تعارف است و نه تنها در چنین موردی بلکه در فساد اقتصادی هم چنین حماقتی کردیم. اگر امنیت برای چنین افردای نباشد, آنوقت تخم این فتنه ها و فساد در کوتاهترین زمان دود میشود.
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    43 45
    بهاییان کم بودن خیلی نرم و یواشکی در حال کارن طوریکه امروز جمعیتشان به 45 هزار نفر رسیده که قطعا بازهم افزایش خواهد یافت فرقه ایی انگلیسی که از بینشان فتنه ها و جاسوسی ها درمی آد چون بیت العدل هم توصیه کرده که دینتان را اسلام اعلام کنید این ها را باید از کشور اخراج کرد امروز اخراج نکنیم فردا سخت تر و سخت تر می شه برن همان فلسطین اشغالی تنگ دل نتانیاهو ، فائزه هم دلش برایشان تنگ شد برود همان تل آویو یا حیفا ، برود دیگر برنگردد ، ما چاکر ادیان الهی هم هستیم اما فرقه انگلیسی نه .
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      28 1
      شما اسلام درست معرفی کنید و خودتون الگوی درستش باشید دیگه کسی جذب بقیه ادیان و فرقه ها نمیشن
    • امیر IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      15 5
      جناب 21:02 حرفت درسته ولی نباید نسبت به خطر فرقه های انحرافی ف بی توجه وغافل باشیم، برخی افراد ساده لوح و ساده اندیش به سادگی فریب تبلیغات چنین فرقه هایی را می خورند و ما وظیفه داریم در حد توان این خطرات را گوشزد کنیم.
  • رضا IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    46 21
    بابا ول کنیداینقدر بزرگش نکنید اینم یه ادم دیگه رفته پیش دوستش الگوی ما که نیست . اینا خیلی کوچیکن هی رسانه ها دست میزارند روی این قماش باب مرد رفت دیگه
  • Ziabia IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    26 28
    ابتدا اینکه ایشان با این کار به نوعی در حال تبلیغ این فرقه هستند دوم اینکه از مسولیت دستگاههای امنیتی نباید غفلت شود.
  • احمد (فرهنگی) IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    26 46
    دختر این قدر با آبروی بابات که آیت الله وفقیه بوده ومسلم شعور وفهمش بهتر وبیشتر از تو بود بازی نکن وخودت راملعبه ی حقوق بشری های آن طرف آب قرار نده واز مزدوران صهیونیزم که هر سال کمک مالی برایشان جمع آوری می کنند وبه عکای اسراءیل می فرستند حمایت نکن.
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      11 36
      اولا : باباش حجت الاسلام بود و فقیه نبوده ثانیا : اگر عرضه داشت در زمانی که زنده بود باید جمعش می کرد .
  • عدنان IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    قوه قضاییه بسم الله اگه واقعا به وظایفتون پایبندین بازداشت کنید این فتنه گرا رو نه اینکه جوجه خلافکارا رو فقط بازداشت کنید ادعا کنید.حتما باید وقایع تلخ 88 تکرار بشه تا به فکر بیفتین؟!!!
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      8 6
      بهتر رفتار احمدنراد را بررسی کنید بدانید که فنته کرده
    • احمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      0 0
      شما خودت يه پا داعشي !
  • رضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    53 49
    اين فرقه ضاله بايد در كشوري كه منصوب به امام زمان (ع)و چهارده معصوم است بايد ريشه‌كن شوند چراکه به عنوان جاسوس صهيونيسم در ايران عمل مي‌كنند.
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      33 33
      ان شالله همین خواهد شد و این روز را خواهیم دید. صبور باشید برادر
  • ایرانی مسلمان IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    45 39
    وقتی تمام مراجع عظام این فرقه را ضاله میدانند خدا فقط میدونه که این دختر بی حیا که با این کارش هم ازار روح پدرش میده وهم دربین مذهبیون ابرویش را برباد میده چه هدفی داره...؟
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
      17 3
      کجا تحقیق کردی که این دختر بی ..ادب داشته باش
  • US ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    52 24
    انگلیس خبیث وهابیت رو برای انحراف اهل سنت و بهائیت رو برای انحراف شیعه ابداع کرد. وای به حال اونهایی که دنباله رو و همنشین این دو فرقه ضاله هستند
  • شاه IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    14 2
    باسلام.... به نظر من مهمترین دغدغه ای که در بین اقشار جامعه وجود دارد این است که مسئولین رفته رفته از مواضع انقلابی خود عقب نشینی می کنند و سبک زندگی و مال اندوزی آنها دلیل بر این موضوع است. و به جرآت می گویم اگر مسئولین نظام خود را از قشر جامعه جدا کنند و خود را تافته جدا بافته از اقشار بدانند و خانه های خود را در کنار خانه ای مرفهین بی غم بنا کنند روزی خواهد رسید که دور نخواهد بود ضمام انقلاب از کف رفته و ضمام حکومت بدست نا اهلانی از آن طرف آبها خواهد افتاد... آقایان به فکر اسلام باشید با اسلام باشید تنها بر منبرها از بایدها و نبایدها نگویید خود عمل به آنچه که می گویید بکنید... امام راحل بارها هشدار به مسئولین داده است که وای بر شما روزی اقشاری که انقلاب کردند بفهمند شما تنها به مال اندوزی و رفاه خود تلاش می کنید که در آن وقت فاتحه انقلاب خواهد شده است.... تو را به امام حسین ع ، به شهدای 8 سال دفاع مقدس، به حرمت شهدای مدافع حرم، به حرمت اسلام و ایران قدری دغدغه اسلام داشته باشید و از مصلحت اندیشی و سلیقه نگری فاصله بگیرید.... اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    17 4
    خوب شاید یکی از اعضای اون هاس
  • US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    13 15
    فایزه بشین سرجات تا سرت را زیر آب نکردن. بابات هم دیگه نیست درت بیاره.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      10 3
      فائزه كه خيلي وقته كه دشمنان اين ملت سرش رو مثل سر خيلياي ديگه از تاريك فكرهاي خشك مغز وطن فروش ايراني زير آب كه نه بلكه زير خاك كردن و دردنيايي از جهالت و نفهمي به سر مي بره.اين جهالت را هم از پدرش به ارث برده!!
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    21 2
    به نظر من افراد دارای اختلال شخصیت نمایشی که با هنجار شکنی قصد جلب توجه دارند باید قبل از برخورد قضایی هرچه سریعتر به طور اساسی در کلینیک های تخصصی تحت روان درمانی قرار بگیرند و رسانه ای نکردن هنجارشکنی های چنین بیمارانی تاثیر بیشتری در روند درمانیشان خواهد داشت.
  • اسماعیلی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    19 7
    اینها وام دار انگلیس و آمریکا هستند وآنجا زندگی می کنند ولی خدایش چه نقشه ای دارندکه چطور می‌شود ایران را چپاول کنند خدا می داند کاش مردم بفهمند مثل سگ بیرونشون کنند
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    7 7
    نگاه کردن به زنان بدن کفار در عکسی که نمایش داده شده از لحاظ شرعی ایراد ندارد و نیازی به محو کردن پای این زن کافر نیست. اصولا زن کافر حرمتی ندارد که شما پایش را محو کنید.
  • اسدی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    13 7
    عده ای از هم روستایی های،ماهم گول این بهایی هارو خورده بودن ولی بعد انقلاب برگشتند به راه درست . باید اینهارو به شدت مجازات کرد اینها کافر و نجس هستند
  • ناصح IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    16 3
    ان فرقه که منحرف است وغرق در التقاط امااین بازیگوش کج فهم راباید فهماندکه ان عزت وابرو ی خانوادگی توسط پدرش اسان بدست نیامده که بجای افتخار وبهره مندی از انها بااعمالی چنین وقیحانه عقده گشایی کنی و خود وخانواده خود را خوار کنی حیف است اگر بفهمد.
  • حسن ارشاد AE ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    2 2
    کانالی متعلق به این حقیر است به عموم شبهات بهائیت پاسخ داده ام مایل بودید مراجعه کنید
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    6 8
    نکنه مثل ماهی ازون برون که حلال شد رفت و آمد با بهایی ها هم آزاد شده و حلال ..
  • مهدی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    11 4
    با سلام خدمت برادران: از کجا معلوم که ایشان هم بهایی باشد ماها نمی دانیم بهایی با مسلمان چه نسبتی دارد یقینا یه ترفندی هست.
  • مسعود48 IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    20 2
    ميراثي كه هاشمي از خودش به جاي گذاشت, انقلابي گري و حزب الهي بودن و حزب الهي ماندن نبود كه حالا بگوييم فرزندانش ميراث او را بر باد داده اند!!..ميراث هاشمي ,كسب ثروت و قدرت و حفظ آن به هر قيمت بود.هاشمي اعتقادي به علوم انساني اسلامي و اقتصاد اسلامي نداشت. مباني فكري هاشمي ,بيشتر به ليبراليسم غربي و نظام سرمايه داري نزديك بود تا اسلام. از منظر هاشمي براي رسيدن به قله هاي توسعه! بايد تعداد زيادي از طبقات فقير و فرودست جامعه زير چرخ توسع له و نابود شوند تا يه عده اندكي قله هاي سرمايه داري را فتح كنند و همينها هم سرنوشت جامعه و كشور را در دست بگيرند !! همان ايدئولوژي كه در مكتب منحط سرمايه داري غربي مي بينيم.آموزه هاي ايشان را از زبان نوچه و قوم خويش او يعني حسين مرعشي هم به صراحت شنيديم و ديديم كه گفت ما چيزي به نام اقتصادي اسلامي نداريم!!! وقتي مباني فكري چنين فرد و افرادي تا اين حد با مباني اسلام ناب فاصله داردنمي توان از آنها انتظار داشت كه فرزندان حزب الهي , استكبار ستيز و در خط ولايت از خود به جاي بگذارند و ميراث به جاي مانده از اين گونه اشخاص هم نه تنها راهگشا و به دردبه خور نيست بلكه بسيار هم خطرناك و فتنه انگيز است.
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    1 1
    چادر سرشد گم کنی است
  • وهب IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    3 6
    بهایی به دیدن بهایی رفته چیزی نشده
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    5 3
    پسرنوح بابدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.دختر هاشمی با بهائیان بنشست خاندان انقلابش گم شد.
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    3 3
    کسانی از سگ نجس ترند که روزی دستمال برای احمدی نژاد میزدند اما الان لال شدند
    • مجيد IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      0 0
      سعي كن اول انسان باشي و انسانيت داشته باشي و ادب انساني!
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    1 5
    یکی باید جلوی فائزه رو بگیره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس