جوادی املی

آیت الله جوادی آملی در دیدار با رئیس و معاونان سازمان اطلاعات سپاه، رمز موفقیت این سازمان را توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین دانست.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران این سازمان با آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار کردند.

در این جلسه، آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌های جدید و فضای مجازی در جامعه و سبک زندگی انسان‌ها، بستر فعالیت این رسانه‌ها را فضای حقیقی  دانست و اظهار داشت: وقتی انتقال اطلاعات، متعلق به اندیشه است و تمام افکار، عکس‌ها، حرف‌ها و حتی تمام اهانت‌ها در آن می‌آید، بنابراین مجازی معنا ندارد و این فضا، فضای حقیقی است.

وی با بیان آثار هجوم اطلاعات هدفمند دشمن بر اذهان جوانان و اشاره به تمثیل بی‌اثر بودن شستن ظرف آبِ شور با آبِ شیرین افزود: وقتی جوان در معرض این هجوم قرار گرفته و گوشش از این مطالب پر شده، کار بسیار سخت است. مبارزه با اراجیف منتشر شده در این فضا بسیار مشکل است. جوان که خالی ذهن نیست. این مشکل یک راه‌حلی می‌خواهد و ما با چنین دشمنی روبرو هستیم.

دیدار آیت الله جوادی آملی با حجت الاسلام حسین طائب

این مرجع تقلید در ادامه توکل به خداوند و توسل به ائمه معصومین(ع) را رمز موفقیت در کارها دانست و خطاب به مسئولین سازمان اطلاعات سپاه گفت: کار شما آقایان خیلی سنگین است. قبلاً عرض می‌کردیم خوب است که انسان هرکاری را به نیابت حضرت حجت(عج) بکند؛ الآن عرض می‌کنیم کارهایتان را به نیت حضرت، به اذن حضرت و به کمک حضرت انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

نقوی حسینی: طبق قانون دستگیری جاسوسان از جمله وظایف سازمان اطلاعات سپاه است

آیت‌الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود، به انتقاد از عملکرد و سیاست‌های آمریکا در منطقه که منجر به تولید ناامنی شده، پرداخت و با اشاره به اوضاع حساس کشورهای جهان اسلام تأکید کرد: آمریکا در جنوب کشور ما و در همین کشورهای یک‌وجبی که شیوخ بی‌عقل خلیج فارس آن را اداره می‌کنند، پایگاه نظامی دارد. همین که عراق مقداری آرام شده؛ داعش را به همسایگان شرقی ما برده‌اند که آمریکا در آنجا هم پایگاه دارد. البته برای ما فرقی نمی‌کند که سوریه شلوغ باشد یا جایی دیگ، اینها هم همسایه‌های دیوار به دیوار ما هستند. بنابراین ما باید حواسمان جمع باشد.شرایط مانند میدان مین است.

وی با تاکید بر این نکته که در همه امور تکیه‌گاه اول و وسط و آخر، باید خدا باشد، افزود: انشاءالله این خون‌های پاکی که ریخته شده است، ثمر خواهد داد. این شهدا، خیلی زحمت کشیدند و امکان ندارد که خدا اینها را رها کند. قرآن کریم می‌فرماید؛ اگر پیشنهاد سازش به شما دادند، شما استقبال نکنید، "فلا تَهنوُا وَتَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ و اَنتُم‌الاَعلَون"، چرا؟ چون "وَالله مَعَکُم"، چون "ولَن ‌یَتِرَکُم اَعمالَکُم". چون کار کردید، خون دادید و شهید دادید؛ ما شما را تنها نمی‌گذاریم. خداوند صریحاً می‌فرماید که شما پیروزید. برای اینکه خدا با شماست. چرا خدا با شماست و با دیگران نیست؟ برای اینکه خون دادید.

آیت‌الله جوادی آملی در پایان سخنان خود به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری نیز اشاره کردند و از خداوند متعال، حفظ نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب را در سایه امام زمان(عج) خواستار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار که در محل «بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء» در شهر قم برگزار شد، رئیس سازمان اطلاعات سپاه، گزارشی از عملکرد و اقدامات این سازمان را ارائه کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    17 10
    افرین. چه توکل به خدایی دارند و با مردم هستند. خدا یار و یاورشان باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس