سردار حاجی زاده: انتقام از اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی حتمی و قطعی است - کراپ‌شده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها می‌خواهند کشورهای منطقه فاقد ارتش و نیروهای مسلح باشند تأکید کرد: هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، در سخنانی با اشاره به دلائل شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم با کمترین هزینه و خسارت فاتح دنیا شد و به عنوان ابر قدرت تمام دنیا را مصادره کرد. 

بیشتر بخوانید:

سیدحسن نصرالله: سخنان سردار حاجی‌زاده تحریف شده بود

وی ادامه داد: آمریکا در کل جهان ارتش خود را مستقر کرد، ارتش عظیمی در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و ژاپن مستقر ساخت و حالا در منطقه مرکزی جهان که آنها آن را خاور میانه خطاب می‌کنند، فرماندهی عظیمی بنام گروه تروریست سنتکام را که هدف آن تجزیه کشورهای منطقه است ایجاد کرده است. آنها می خواهند کشورهای منطقه ما فاقد ارتش و نیرو های مسلح باشند و بدون سر باشند.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی‌زاده: مبارزه با شیطان بزرگ ادامه دارد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به این که آمریکا راهبردها و سناریوهای خود را با هدف تسلط بر منطقه و طراحی و عملیاتی کرده است، اظهار کرد: در جنگ جهانی ۸ ساله ایران داخل مرز های خود با رژیم بعثی عراق می جنگید که درواقع نماینده ۱۲۳ کشورجهان و برخوردار از حمایت ابرقدرت های غرب و شرق بود. اما امروز به لطف رشادت های حاج قاسم و شهدای مدافع حرم، اراده و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت  از مدیترانه تا دریای سرخ را تحت تاثیر اهداف راهبردی ما قرار داده است.

سردار حاجی زاده بیان کرد: مبارزه حاج قاسم در جنگ سوریه و عراق، مبارزه در اوج مظلومیت و تنهایی بود. در روزهای اول که حاج قاسم را به دفاع از دیکتاتور محکوم می کردند و با ساده اندیشی، داعش و جریان تکفیر را مردم سوریه قلمداد می کردند، اما حاج قاسم دست از فرمان ولایت نکشید و در اوج مظلومیت و تهمت همراه با یارانش به کار خود مشغول بود و آنچه باعث شد او  برجسته، ممتاز و متفاوت شود، ولایت پذیری محض او بود. حاج قاسم با عشق و علاقه چله جهاد گرفت و چهل سال مجاهدانه کار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • خلیج پارس iran IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    20 4
    درود بر سردار حاجی زاده عزیز ، متاسفانه بعد از پیروزی متفقین یاران و متحدین یهود بین المللی آمریکا و مجموعا" غرب تحت کنترل یهودیان بین المللی قرار گرفت، در حال حاضر آمریکا در حال اجرای طرح ها و آرمان و رویای یهود در منطقه خاورمیانه ( غرب آسیا ) هست، تجزیه کل منطقه در جهت آرمان و رویای تخیلی حکومت نیل تا فرات یهود ، حکومت یهود بر کل منطقه ، طی این چهل سال ایران و ایرانیان و جبهه مقاومت و حاج قاسم ها مانع از تحقق این رویای یهود شدند .. باید هوشیار باشیم.. پاینده ایران ..
  • iran IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    8 2
    آمریکایی ها عمله و مجری طرح های تخیلی یهودیان بین المللی و رژیم جعلی اسرائیل در منطقه هستند، تجزیه کل منطقه برای تحقق رویای حکومت نیل تا فرات یهود !!! موش به لونه نمی‌رفت جارو به دمش می‌بست !!! صهیونیست ها بخاطر همین طی چند سال اخیر گروه های تروریستی مانند داعش رو ایجاد کردند برای شخم زدن منطقه و همچنین قومگرایان نفرت پراکنان قومی تجزیه طلبان جریانات پانکردیسم، پانترکیسم و پانعربیسم و .. را حمایت و تغذیه و پشتیبانی می‌کنند، در واقع قومگرایان عمله و پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستند برای تحقق این رویای یهود و اسرائیل ! پاینده ایران
  • احسان معتمدی IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    6 11
    سلام خدمت فرمانده عزیز و پیرو خط اسلام و قرآن و امام و شهدا بخصوص حاج قاسم از شما متشکریم که مقاومت اسلامی را با اینهمه سختی و مرارت که وجود دارد به سلاح مجهز میکنید تا آنها هم از کشورشان و عزتشان و ناموس و شرف و ایمانشان دفاع کنند این بهترین انتقام است از متجاوزان آمریکایی که حد و مرزی برای خودشان قایل نیستند چون نژاد آنگلوساکسون را نژاد برتر می بینند و فقط به رنگ پوست اهمیت میدهند آنقدر احمق هستند بقیه نژادهای جهان را لایق مرگ و ترور و نابودی میدانند و در این راه تلاش مجدانه میکنند با خلق انواع بیماری ها تا اقوام جهان بمیرند و تغییر در دارو و غذا و سیگار و انواع مواد دیگر و صادر کردن آن به جهان تا مردمان جهان عقیم بیمار و نابود شوند و سرمایه داران خبیث اشغالی مثل بیل گیتس هم یکی از همان جنایتکاران عوضی است که می خواهد نژاد جهان را نابود کند بخصوص آفریقا بی را اما ما دعا میکنیم که خدا قدرت مسلمانان را زیاد کند تا مردم جهان پیرو مسلمین شوند و این استکبار لعنتی منهزم شود و شما که فرمانده محترم هستید توانایی و قدرت این را دارید که مثل حاج قاسم ابداعات و کارهای عجیب و غریب بکنید که آمریکا بسوی نابودی سوق داده شود چون عدالت بدست نمی آید تا رییس جهان ظالمان جنایتکار بی حیا هستند باید مدیر جهان عادل مومن باشد تا مردم جهان بسوی عدالت و علم و دانش رهنمون شوند وگرنه جهان بهمین صورت ظالمانه خواهد ماند
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    1 0
    جنگ شیعه و سنی که هر کدام خود‌ را برحق ميدونند باعث و بانی مصیبت بار جنگ های منطقه است ، آمریکا و غرب هم از این ها نهایت استفاده را می کنند.
    • علی NL ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      3 1
      جنگی بین شیعه و سنی وجود ندارد. آل سعود که عمله ی آمريکاست جریان صحوه را بعد از انقلاب برای مقابله با ایران شروع کرد که تبدیل به همین گروههای تکفیری شد و دست خودشون رو گاز گرفت. حالا هم شروع کردن به افتتاح کلوپ شبانه ی حلال که نتیجه ش فتح الفتوح مکه برای ما خوهد بود.
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      3 1
      دشمنان اسلام قرنها با تفرقه به دنبال دوشیدن کشور های اسلامی هستند ومتاسفانه در این حربه موفق هم بوده اند وروی کار آوردن پادوهای خود مانع اتحاد ملت های مسلمان شده اند اگر کشور های اسلامی متحد بودن ومکتب اسلام عمل می کردند هم فلسطین آزاد شده بود وهم آمریکا درمنطقه نبود
  • CA ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    3 1
    میخواهید لیبرالیسم رو زودتر از بین ببرید بیایید یک سامانه چند زبانه مثل همین مشرق راه بیندازید و اجازه کامنت گذاری به همین روش را بدهید. خواهید دید که کل غرب آسیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فقط جنازه لیبرال ها را تحویل جهنم خواهند داد! اجازه دهید گفتمان حقیقت را در زبانهای مختلف عرضه کنیم. تحریف واقعیت و ابزار نظامی توسط لیبرالیسم تاکنون باعث بازی روانی با ملل مختلف گشته.داگر ما واقعیت را بیان کنیم و البته قدرت نظامی برتر خود را گسترده تر کنیم مطمئن باشید لیبرالیسم در کمتر از یکسال از کل زمین کنده خواهد شد
  • امین IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    3 28
    درود بر سردار حاجی زاده
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    2 0
    شما خودتون عامل تجزیه اید شرایطشو اماده میکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس