بادامچیان به اصلاح طلبان: از شورای نگهبان ممنون باشید/اگر دلایل ردصلاحیتتان فاش شود، شورش عمومی می شود - کراپ‌شده

دبیرکل حزب موتلفه می گوید: اصلاح طلبان باید از شورای نگهبان ممنون هم باشند که نمی آید دلایل و علل رد صلاحیتشان را بیان کند. دوستانی که خیال میکنند اگر شورای نگهبان همه اینها را تایید کند مردم می آیند.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین، درباره میزان مشارکت در انتخابات پیش رو و نقش شورای نگهبان در افزایش مشارکت انتخاباتی گفت: در یک جامعه آزاد که دارای نظام مردم سالاری اسلامی و ولایی است، مهم است که همه حضور داشته باشند. اما آیا دلیل شرکت گسترده مردم در انتخابات وجود دو جناح است؟ خیر.

بادامچیان گفت: این عامل گاهی در مشارکت عامل  تهییج کننده یا عامل تخفیف دهنده است اما عامل اصلی شرکت مردم نیست. اگر در انتخابات آینده مردم احساس کنند که نامزد ریاست جمهوریشان چه مستقل، چه حزبی، چه باندی و چه گروهی، کسی است که می آید و کشور را به سمت رو به جلو حرکت می دهد توده مردم برای اینکه او بتواند با اقتدار این کار را انجام دهد در یک مشارکت گسترده  به صورت جدی به او رأی می دهند.

اگر شورای نگهبان همه مسائل را برای ملت باز کند علیه اصلاح‌طلبان شورش می‌شود!

وی افزود: مگر در شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی، کسی مردم را دعوت کرد؟ آنها خودشان آمدند . در آن زمان احساس کردند باید نسبت به شخصی که این همه خدمت کرده عرض ادب کنند و در مقابل دستور ترامپ به او بگویند که حاج قاسم سلیمانی در قلب همه جا دارد و او نمی تواند با یک شلیک گلوله و موشک، قلب ها را از بین ببرد. پس شرکت گسترده مردم برای دوقطبی نیست این نشانی غلط دادن است.  ما همواره شاهد حضور هر تیپ کاندیدایی بودیم، بعضی از دوستان اصلاح طلب می گویند که شورای نگهبان همه ما را رها کند و بگذارد بیاییم.

بادامچیان گفت: این در حالی است که آنها بارها به مجلس آمدند و توسط شورای نگهبان تایید شده اند، در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شده اند و به مجلس و جاهای دیگر رفته اند اما در مجلس و بخش های دیگر متاسفانه کارهایی کردند که شورای نگهبان نمی تواند آنها را قانونا تایید و احراز صلاحیت کند. به هر حال شورای نگهبان نمی آید این مسائل را برای ملت باز کند اگر باز کند شورش عمومی علیه اینها می شود.

از شورای نگهبان ممنون باشید/ اگر دلایل ردصلاحیتتان فاش شود، شورش عمومی می شود

اصلاح‌طلبان باید از شورای نگهبان، ممنون هم باشند!

دبیرکل حزب موتلفه ادامه دد: در اصل اصلاح طلبان باید از شورای نگهبان ممنون هم باشند که نمی آید دلایل و علل رد صلاحیتشان را بیان کند. دوستانی که خیال می کنند اگر شورای نگهبان همه اینها را تایید کند مردم می آیند به آنها رأی می دهند چنین نیست. 

آقایان قدر شورای نگهبان را نمی‌دانند!

این چهره اصولگرا ادامه داد: بحث بنده این است که آقایان قدر شورای نگهبان را نمی دانند شورای نگهبان با ۶ فقیه منصوب ولایت که بدون شک معتقد به حضور گسترده مردم هستند و همچنین ۶ حقوقدان منتخب مجلس هستند، اینها پاسدار حقوق افراد هستند نه یک گروه سیاسی که بخاطر مصلحت سیاسی این و آن را رد کنند.

می‌گفتند اگر علی مطهری بیاید همه می آیند اما....

عضو حزب موتلفه گفت: همین آقای علی مطهری که منتقد شورای نگهبان است، درچند دوره شورای نگهبان آقای علی مطهری را تایید کرده است؟ و چقدر رای آورده است؟ می گفتند اگر علی مطهری بیایند همه می آیند اما چنین چیزی نیست. این بحث ها در کلان توده مردم نیست، مردم امروز کسانی را می طلبند که به آنها اطمینان داشته باشند و به تعبیری افراد به درد بخور و شایسته ای باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس