انتخابات ۱۴۰۰/ اسامی نامزدهای نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ + فرایند انتخابات

سخنگوی شورای ائتلاف درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، درباره حضور نامزدهای جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: ما حضور محسن رضایی و علیرضا زاکانی را به فال نیک می‌گیریم و معتقدیم می توانند در سیاست انتخاباتی جبهه نیروهای انقلاب موثر باشند، لذا دلسوزان انقلاب نباید برداشتی غیر از این داشته باشند. ما باتوجه به صحنه انتخابات برای تمام بازیگران صحنه برنامه داریم و با طراحی چنان عمل می کنیم که پیروز میدان نیروهای انقلاب باشند.

بیشتر بخوانید:

یادآوری نماینده مجلس دهم به لاریجانی+ فیلم

او ادامه داد: در موضوع کاندیداتوری آقای رئیسی اجماع خوبی صورت گرفت و ما مطالبات مردمی را به او منتقل کردیم؛ اما عرصه رقابت‌های انتخاباتی می‌طلبد که شورای ائتلاف با برنامه‌های مختلف در صحنه حضور داشته باشد و ما فکر می‌کنیم حضور دوستان می تواند به نیروهای انقلاب و کاندیدای اجماعی کمک کند.

رسولی افزود: لازم است که با مدل‌های مختلفی در عرصه انتخابات حضور یابیم و این در راستای همان سیاست گذاری شورای ائتلاف است.

سخنگوی شورای ائتلاف درباره علت عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتهابات ریاست جمهوری هم گفت: او تصمیمش بر این بود که اینگونه به اجماع نیروهای انقلاب کمک کنند و طبق صحبت خودش عمل کرد.

او درباره شانس جریان‌های مختلف برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری هم بیان کرد: از حالا نمی‌شود پیش بینی کرد، اما دو قطبی جدی این است که دو طیف در این انتخابات وجود دارد، طیفی که بانیان وضع موجود هستند و در این وضع سهیم از جمله کابینه روحانی و وزرا و علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلسی که هفت سال با روحانی در همه تصمیم‌ها همراهی کرد و شبیه‌ترین گزینه به اوست و در طیف مقابل هم افرادی قرار دارند که مخالف هشت سال اخیر و مدعی تغییر هستند.

رسولی افزود: معتقدم که طیف بانیان و مخالفان وضع موجود دو قطبی اصلی این انتخابات هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    تنها تفاوت لاریجانی با روحانی در کت و شلوار پوشیدن است
  • ۳۱۳ IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    لاریجانی از روحانی هم بدتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس