کد خبر 1277336
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

 به صورت کلی این که شما به کدام یک از رایحه ها علاقه بیشتری دارید نشان دهنده شخصیت تان است. روانشناسان آلمانی طی تحقیقاتی جالب دریافته اند که ویژگی های شخصیتی نظیر خجالتی بودن، با انرژی بودن یا عاطفی بودن و سایر حس ها را می توان از طریق رایحه هایی که می پسندیم تشخیص داد.

ادکلن زنانه برای فصل گرم

از طریق رایحه ها می توانیم حس درونی خودمان را بروز دهیم. این قدرت رایحه عطرها است که به صورت ناخودآگاه بر روی تجربیات حسی ما را اثر می گذارند. همچنین عطرهایی را که می پسندیم چهره مان را نیز زیباتر جلوه می دهند.

به طور کلی بانوان برای انتخاب عطر و ادکلن مناسب با روحیات خود همواره حساسیت زیادی به خرج می دهند. اما بایستی توجه کرده که برای خرید ادکلن زنانه اورجینال مهم است که به مراکز و نمایندگی های معتبر مراجعه شود زیرا نمی توان ادکلن های فیک را به راحتی تشخیص داد.

تقسیم بندی عطرها بر اساس جنسیت و فصل ها

 به طور کلی عطرها به سه دسته عطرهای زنانه، مردانه و مشترک تقسیم می شوند. همچنین رایحه ها بر اساس فصل سرد و گرم دسته بندی دارند. سرعت تبخیر مولکول عطرها در هوای گرم با هوای سرد متفاوت است. عطرهای گرم بیشتر مناسب هوای سرد و عطرهایی که رایحه گرم دارند برای هوای سرد طراحی شده اند.

ادکلن زنانه برای فصل گرم

رایحه های مناسب روحیه لطیف بانوان

سازندگان عطرهای زنانه عموما در زمان طراحی یک رایحه جدید تلاش می کنند ویژگی خاصی را از طریق رایحه جدید به مخاطب خود انتقال دهند.

رایحه های زنانه به شکلی طراحی می شوند که به خوبی نمایانگر روحیات لطیف زنان، دختران و همه ظرافت های نهان و آشکار آن ها باشند. حتی در طراحی شیشه های عطر زنانه به زیبایی طراحی و جذابیت آن توجه زیادی می شود.

ادکلن زنانه برای فصل گرم

نت های عطری مشهوری که بانوان دوست دارند

عطر و ادکلن های زنانه بر اساس رایحه دسته بندی های متفاوتی دارند. عموما نت های عطری که خانم ها می پسندند از رایحه های گلی، میوه ای، خوراکی، شرقی و وانیلی است.

همچنین غالبا بانوان از عطرهایی که رایحه ملایم و خنک دارند بیشتر استقبال می کنند. البته برخی هم با عطرهای گرم و تند سازگاری بیشتری دارند.

رایحه ای اغوا کننده از گل های رنگارنگ در ادکلن های زنانه

گل ها همواره مظهر زیبایی و لطافت هستند و خانم ها هم نمادی از این ظرافت محسوب می شوند. خانم هایی که از رایحه گل ها لذت می برند شخصیت های رمانتیک و احساساتی تری دارند. رایحه گل های یاس، رز، صد تومانی، مریم، بهار نارنج در ساخت عطرهای زنانه جایگاه ویژه ای دارند.

ادکلن زنانه برای فصل گرم
تقریبا یکی از رایحه های ثابت در محلول عطرهای زنانه گل ها هستند که با توجه به طراحی ساختار عطر در نت ابتدایی، میانی یا پایانی قرار می گیرد. البته ادکلن هایی که با نت های عطری ساخته می شوند در بین خانم ها بسیار پرطرفدار هستند.

برای مثال ادکلن لانوین اکلت یکی از عطرهای پرطرفدار زنانه است که در سال 2002 وارد بازار شد اما همچنان مورد استقبال بانوان قرار دارد. این محصول با رایحه ای ملایم و شیرین از عطر گل یاس بنفش، گل صد تومنی و شکوفه های هلو طراحی شده است.

ادکلن زنانه برای فصل گرم


ادکلن لانوین اکلت با ترکیب جادویی و افسونگر برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار پرکاربرد است زیرا پخش بو و ماندگاری فوق العاده ای دارد. شیشه بنفش و زیبای این ادکلن جذابیت محصول را چند برابر کرده است.

ادکلنی با رایحه شیرین میوه ها مخصوص خانم های با نشاط

رایحه مرکباتی چون لیمو، پرتقال، گریپ فوروت و نارنج نمونه هایی از نت های عطری است که در ساخت ادکلن های زنانه استفاده می شوند. از ترکیب این میوه ها با صمغ یا رزین گیاهی رایحه ای شیرین و دوست داشتنی خلق می شود.

ادکلن زنانه برای فصل گرم
رایحه های میوه ای را عموما برای نت های اولیه در نظر می گیرند زیرا پس از ورود به سیستم بویایی جذابیت زیادی ایجاد می کند و باعث ایجاد انرژی و نشاط می شود. خانم هایی که به این نوع رایحه علاقه نشان می دهند افرادی سر زنده و پرشور هستند.

رایحه عطرهای شرقی مناسب خانم هایی با روابط عمومی بالا

در ترکیب عطرهایی که رایحه شرقی دارند بیشتر از نت های وانیل، دارچین و مشابه به این ها استفاده می شود. این نوع از ترکیب عطرها رایحه هایی گرم و دلنشین دارند که حس اطمینان و آرامش را با خود به ارمغان می آورند.

خانم هایی که تمایل بیشتری به دیده شدن دارند ایم نوع از ادکلن را بیشتر می پسندند زیرا شخصیتی منحصر به فرد و دوستانه دارند.

تجربه نت بویی جذاب با رایحه خوشمزه خوراکی ها

اولین عطرهای خوراکی با رایحه کارامل شکلاتی وارد بازار شدند و بسیار موفقیت آمیز مورد استقبال قرار گرفتند. کم کم استفاده از سایر رایحه های خوراکی رونق پیدا کرد و تبدیل به سبکی در صنعت عطرسازی شد.

رایحه دسر، شکلات، پشمک، کاکائو و قهوه از نت های موفق در عطرسازی بودند که بسیار خلاقانه طراحی شدند.

ادکلن زنانه برای فصل گرم

ادکلن هایی که رایحه آن ها برای زنان و مردان مطلوب هستند

کمپانی های عطر سازی رایحه هایی را تولید کرده اند که نت عطری آن ها هم برای بانوان و هم آقایان جذاب است. این نوع از عطرها تعریف جنسیتی مشخصی ندارند. ادکلن بلک افغان یکی پرفیوم های محبوب و خاص دنیا است که برای آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

با محلولی به رنگ کاملا تیره که تکمیل کننده نام این محصول است. فرمولاسیون عطر بلک افغان به قدری محبوب و پرطرفدار است که زوج ها ترجیح می دهند به طور همزمان از آن استفاده کنند. وقتی که مقداری از ادکلن بلک افغان را بر روی نبضتان اسپری کنید متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت های سبز آن خواهید شد.

ادکلن زنانه برای فصل گرم
 بوی گیاه شاهدانه شما را به خلسه ای عمیق و روحانی فرو می برد. در نت های میانی این عطر جذاب رایحه های صمغ، نت های چوبی، قهوه و تنباکو به کار رفته است. پس از استشمام این ترکیبات رایحه ای سرشار از تلخی، تمرکز و آرامش را تجربه خواهید کرد. در نت پایانی از بوی بخور و چوب عود لذت خواهید برد.


 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس