خبرنگار اسرائیلی از تلاش‌های آل خلیفه برای گسترش فساد در بحرین پرده برداشت

به گفته یک خبرنگار اسرائیلی، با وجود آن که جامعه بحرین جامعه‌ای محافظه کار و مقید به اصول فرهنگی است اما مسئولین این کشور راه ایجاد کلوپ‌های مستهجن را باز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، این خبرنگار اسرائیلی برای شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل و تارنمای آن (ماکو)  از بحرین گزارش داد، همزمان با گسترش روابط تل‌آویو و منامه، خانواده آل خلیفه از طریق شماری از اتباع خارجی در صدد تاسیس کلوپ‌های شبانه هستند تا میزبان افراد خارجی به ویژه اسرائیلی‌ها باشند.

این خبرنگار با اشاره به تاسیس کلوپ الشاطی به عنوان اولین کلوپ از این دست خبر داد، مسئولین بحرینی تلاش می‌کنند تا جامعه این کشور اسلامی را به این سمت و سو سوق دهند.

رسانه اسرائیلی با اعتراف به این که هیچ بحرینی حاضر به اداره چنین مرکز فحشایی نیست خبرداد در حال حاضر مدیریت این مرکز را یک یونانی به عهده دارد که از هفت سال پیش در بحرین اقامت داشته و در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند.

این مدیر هم اعتراف می‌کند، دولت بحرین برای فراهم کردن زمینه این نوع فعالیت‌ها قواعد و قوانین مربوطه را تغییر داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    سال 1385 سرباز بوشهر بودم و روزی در یکی از جزایر ایرانی تلویزیون رو روشن کردم و شبکه البحرین رو دیدم . یه لحظه فکر کردم اشتباهی شده و من یه شبکه آمریکایی رو گرفتم . ترویج بی بندوباری و برهنگی زنان در شبکه های حاشیه خلیج فارس و به خصوص بحرین بسیار بالاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس