تروئیکای اروپا

آمریکا و سه کشور اروپایی در بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند ایران مقابل تلاش‌ها برای بازگشت به برجام مانع ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق، آمریکا و سه کشور اروپایی امروز شنبه در بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند ایران مقابل تلاش‌ها برای بازگشت به برجام مانع ایجاد می‌کند.

بیانیه فوق مدعی است پیشرفت‌ های مداوم برنامه هسته‌ ای ایران و موانعی که این کشور در راه فعالیت‌ های آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی قرار می‌ دهد، امکان بازگشت به برجام را با مشکل مواجه می‌کند.

سران آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه پس از دیدار در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در رم پایتخت ایتالیا، با صدور بیانیه‌ ای مشترک همچنین مدعی شدند پیشرفت‌های اخیر ایران در افزایش سریع میزان اورانیوم غنی شده و میله‌ های سوخت فلزی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد اما برای ساخت سلاح هسته‌ ای لازم است.

در ادامه این بیانیه ادعا شده بازگشت به توافق هسته ای بدون تغییر رویکرد ایران امکان پذیر نخواهد بود.

آمریکا و تروئیکای اروپایی همچنین در این بیانیه با لحنی طلبکارانه از ایران خواسته اند از فرصت استفاده کرده و با حسن نیت عمل کند تا از تشدید تنش جلوگیری شود!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    دقیقا
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    جهت گیری سیاست ها و فعالیت های عملی در جهت کاهش قیمت دلار و کاهش قیمت ها و رفاه مردم و زندگی عادی کشور نمی باشد . البته در زبان بله اما در عمل نه با این جهت گیری دنیا و اخرت مردم ویران و دنیای خودشان آباد شده است . همه اش زبان بازی است . یک بازی تکراری با بازیگران متفاوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس