کد خبر 1312711
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
خندوانه

مجموعه تلویزیونی «خندوانه» در ۱۸ آذر ماه، با ۱۵ هزار بیننده در صدر فهرست برنامه‌های پربیننده «تلوبیون» قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مجموعه تلویزیونی «خندوانه» در ۱۸ آذر ماه، با ۱۵ هزار بیننده در صدر فهرست برنامه‌های پربیننده «تلوبیون» قرار گرفت.

کانالِ این برنامه گزارش می‌دهد «خندوانه: فصل هشتم»، براساس آمار منتشر شده «تلوبیون»، در پنجشنبه‌ای که گذشت و همزمان با فینال اولین مسابقه «قاتی‌بازی» در «خندوانه»، ۱۵ هزار نفر فقط از طریق «تلوبیون» این برنامه را دنبال کردند.

در آمار منتشر شده، برنامه‌های ترکیبی دیگر تلوبیون، «زوجی‌نو» با چهار هزار، «سیم آخر» با سه هزار و هشتصد و «کهکشان» با هفتصد و هفتاد و شش نفر در خانه‌های دیگر این فهرست هستند. به این ترتیب و با ۱۵ هزار تماشاگر، «خندوانه» در جایگاه اول فهرستی قرار می‌گیرد که شرکت‌کنندگان دیگرش بیشتر از پنج هزار بیننده نداشته‌اند.

«خندوانه» از یک‌شنبه تا پنجشنبه در شبکه نسیم و ساعت ۱۱ شب روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    2 2
    آیا هزینه خندوانه ارزش تولید این برنامه را دارد؟ در خندوانه هیچ مطلب آموزنده و یا آموزشی وجود ندارد!! صرف نظر از چند برنامه آن که استنداپ بود و تا حدودی باعث آشنایی علاقه مندان با این نوع طنز میشد اما بقیه قسمت های آن فاقد مطلب بود، خوب است مدیر شبکه نسیم در مورد هزینه های خندوانه و دورهمی اطلاع رسانی نمایند.
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      3 0
      خندوانه عالیه یکم پاش بشین مخصوصاً اگه مهمان باحالی داشته
    • فاطمه IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      0 1
      موافقم اصلا برنامه خوبی نیست حتی با اجرای مجری بی ادب بداموزیم داره بااون خنده های چندشش یخورده ادب نداره این مجری
    • ناشناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 0
      شما و همفکرهایتان لحظه‌ای بشینید و با خود فکر کنید کجای یک برنامه آموزشی جالب است.اگر قرار بود اینگونه باشد،نمی‌بایست شبکه نسیم پربیننده‌ترین شبکه بشود بلکه شبکه چهار پربیننده‌ترین بود.تازه خندوانه مطالب آموزشی روانشناسی دارد.
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 0
      آقای ۱۲:۱۴ ، حیف که آدم نیستی بفهمی که رامبد جوان چقدر برای شاد کردن یه لحظه ای مردم زحمت کشید. اصلا هدف اصلی برنامه همینه. مثل یه مهمونیه. شما از مهمونی فراری هستی؟
  • سیده فاطمه حسینی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    ایول خندوانه یکی ار بهترین برنامه های تلوزیونی و رو دست نداره
  • افشار IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    به نظر من خندواته بر نامه شادی است واز برخی جهات هم آموزشی است و لی همانقدر که در این دوران سخت مردم را می خنداند کافی است. همچنین لزومی ندارد که همه برنامه ها حتما آموزشی باشد اصلا برخی برنامه ها فقط برای خنداندن است. در زمینه کمدی بنظر من مهران مدیری نواوریهای زیادی داست و همچنین جناب خان نیز با بدیهه گوییها یش و لحن صحبت کردنش لحظات شادی را افریده و موفق است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس