هراس نفتالی بنت از شروع دور جدید درگیری با حماس در نوار غزه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا به تکرار گزافه‌گویی‌های ضد ایرانی پرداخت.

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه (۳ مارس/ ۱۲ اسفند) با «کنث مک‌کنزی»، فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا دیدار کرد.

دفتر نفتالی بنت در بیانیه‌ای گفته در دیدار با مک‌کنزی، دو طرف درباره «تهدیدهای امنیتی مشترک علیه اسرائیل و ایالات متحده و فراتر از همه، درباره ستیزه‌جویی ایران در منطقه» رایزنی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ادعای وزیر جنگ تل‌آویو: ایران مشکل جهان و منطقه است

در این بیانیه آمده است: «نخست‌وزیر همچنین بر خطرات امضای توافق هسته‌ای از سوی قدرت‌های جهانی [با ایران] تأکید کرد.»

نفتالی بنت همچنین از کنث مک‌کنزی بابت تلاش برای «تقویت امنیت و ثبات در منطقه» و همچنین به خاطر «همکاری قابل توجه میان اسرائیل و ایالات متحده» تشکر کرد.

کنث مک‌کنزی روز چهارشنبه وارد فلسطین اشغالی شد. او قرار است در این سفر  که آخرین سفرش در سمت فرمانده نیروهای تروریست‌های آمریکایی است سه روز در فلسطین اشغالی حضور داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 0
    نامشروع غاصب سرزمین دیگران کر و فر تو تمام شد اسرائیل مولود نامشروعی که از ارتباط شرق و غرب بوجود آمد و در پرورشگاه های تروریست پرور غرب جان و خون آدم به او خوراندند و بزرگ و جوان شرور و تروریستی شد و در فلسطین عزیز اورا بجان مسلمانان انداختند و اکنون پیر وفرتوت شده است - تظاهر به مشروعیت می کند - اسرائیل نامشروع با تایید ترویستهای غرب نمی تواند مشروعیت بدست آورد مسلمانان نمی توانند اسرائیل نامشروع را در سرزمینهایشان جا بدهند و تحمل کنند غرب ببرد در سرزمینهای آمریکای شمالی که بومیان آنجا را سربرید اسرائیل نامشروع را همراه خودش کند اینجا سرزمین پیامبران الهی جای حرام حرامیان نیست
  • DE ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 0
    آی زور داره آی زور داره آی زور داره براشون .... وقتی این صهیونیستها به پهناوری کشور های اسلامی و آثار باستانی و تاریخ زنده آنان مینگرند و خصوصا عظمت ایران و نفت و گاز و معادن و موقعیت جغرافیایی و..هزاران نعمت دیگر را با سرزمینی که به زور دزدیده اند و باید بالاخره روزی خالیش کنند و تازه دورش از ترس دیوار کشیده اند و مانند سگ هار هر روز مجبورند پاچه صاحبان اصلی این سرزمین را بگیرند ....آی زور داره آی زور داره براشون که بدون تی ان تی دارند یکی یکی منفجر میشن. نه تاریخ مدونی دارن نه آثار باستانی بدرد بخوری نه کشوری نه فرهنگی ...همشون پراکنده روی زمین دنبال مال جمع کردن بعد هم که سقط کردند همه اش را باید بگذارند و با باری از جنایت و گناه و تجاوز و سرقت برن به جهنم
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 0
    وقتی از اسراییل حرف به میان میاد که میخواهدتهدید کند،خنده ام میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس