.

این چندمین بار از زمان شروع جنگ اوکراین است که آمارهای غیر واقعی و اغراق آمیز از تلفات نظامیان روس در جنگ اوکراین منتشر می شود.

سرویس جهان مشرق _ بیست و هفتمین روز از آغاز نیرد میان ارتش روسیه و اوکراین با ادامه بن بست در میادین نبرد و درگیری فرسایشی میان دو طرف ادامه دارد.

ارتش روسیه مدت طولانی در حال درجا زدن در ۳ جبهه اصلی نبرد است؛ ارتش اوکراین نیز توانی برای انجام ضد حملات و بازپسگیری مناطق از دست رفته را ندارد اما با توجه به توقف و سکون کاروان های بزرگ تجهیزاتی ارتش روسیه در خط اصلی نبرد، به کمک پرواز پهپادهای شناسایی و کوادکوپترهای تجاری اقدام به شناسایی آنها و گرادهی به توپخانه خودی می کند که خسارات و تلفات قابل توجهی را به قوای ارتش روسیه وارد کرده است.

هک شدن روزنامه روسی و آمار دروغین تلفات ارتش روسیه

روز گذشته خبری عجیب بر روی سایت روزنامه روسی "کامسومولسکایا پراودا" نزدیک به کرملین و وزارت دفاع روسیه منتشر شد که به نقل از ارتش روسیه، تلفات این کشور از زمان آغاز جنگ در اوکراین را ۹۸۶۱ کشته و ۱۶۱۵۳ نفر زخمی عنوان کرده بود.

تکذیب تلفات ۱۰ هزار نفری ارتش روسیه در اوکراین/ استفاده ارتش اوکراین از مرکز خرید تجاری به عنوان انبار نظامی +تصاویر

کمی بعد مدیران این روزنامه با حذف خبر مربوطه از روی وبسایت خود اعلام کردند که سایت آنها مورد حمله سایبری و هک قرار گرفته و خبر مربوطه ارتباطی با گزارش از سوی وزارت دفاع یا ارتش روسیه ندارد.

این چندمین بار از زمان شروع جنگ اوکراین است که آمارهای غیر واقعی و اغراق آمیز از تلفات نظامیان روس در جنگ اوکراین منتشر می شود.

استفاده ارتش اوکراین از سپر انسانی در کی‌یف

دو شب پیش بود که تصاویری از یک انفجار مهیب در مرکز شهر کی‌یف پایتخت اوکراین منتشر شد و رسانه ها از حمله ارتش روسیه به یک مرکز خرید تجاری در این شهر خبر دادند.

تکذیب تلفات ۱۰ هزار نفری ارتش روسیه در اوکراین/ استفاده ارتش اوکراین از مرکز خرید تجاری به عنوان انبار نظامی +تصاویر

اما کمی بعد تصاویری از استقرار تعدادی از کامیون های نظامی ارتش اوکراین در زیرزمین همین مجتمع تجاری منتشر شد که نشان می داد ارتش اوکراین از این ساختمان در منطقه غیر نظامی به عنوان پوششی برای حضور ادوات نظامی خود استفاده می کند که به مثابه ایجاد سپر انسانی از غیر نظامیان برای اهداف نظامی است.

تکذیب تلفات ۱۰ هزار نفری ارتش روسیه در اوکراین/ استفاده ارتش اوکراین از مرکز خرید تجاری به عنوان انبار نظامی +تصاویر

کمی بعد منابع رسانه ای ارتش روسیه نیز تصاویری از دوربین پهپادهای شناسایی خود در روز پیش از حمله به این مقر منتشر کردند؛ یک دستگاه راکت انداز توپخانه ای ارتش اوکراین دقیقا از نزدیکی همین مرکز خرید اقدام به شلیک راکت به سوی محل استقرار نیروهای ارتش روسیه می کند و در نتیجه بامداد روز بعد ارتش روسیه با یک تیر موشک بالستیک اسکندر این مرکز تجاری در شهر کی‌یف را هدف قرار می‌دهد.

اسرای جنگ تبادل شدند

تاتیانا ماسکالکووا، نماینده تام الاختیار روسیه در مسائل حقوق بشر شب گذشته، دوشنبه اعلام کرد که ۹ نظامی روسی در نتیجه نخستین تبادل اسیران جنگی بین روسیه و اوکراین آزاد شدند.  این مقام روس تایید کرد که این نظامیان در ازای آزادی شهردار شهر ملیتوپل مبادله شدند.

معاون لاوروف: آمریکا به تنش در روابط با روسیه پایان دهد

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که آمریکا باید به تنش در روابط بین این کشور با روسیه پایان دهد.

حمله پهپادی به نیروهای روسیه توسط «آزوف» اوکراین

نیروهای گردان آزوف اوکراین (نئونازی) در یک عملیات، با پهپاد نیروهای روسیه را هدف قرار دادند.

این عملیات در شهر محاصره شده «ماریوپل» انجام شده است.

تکذیب تلفات ۱۰ هزار نفری ارتش روسیه در اوکراین/ استفاده ارتش اوکراین از مرکز خرید تجاری به عنوان انبار نظامی/ نخستین تبادل اسیران جنگی بین روسیه و اوکراین+ تصاویر

پیشروی ۶ کیلومتری روسیه در منطقه دونتسک اوکراین

وزارت دفاع روسیه مدعی شد که نیروهای این کشور توانسته‌اند شش کیلومتر در منطقه دونتسک (جنوب شرق اوکراین) پیشروی کرده و بر منطقه اورژاینویه سیطره پیدا کردند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • الف IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    71 48
    خخخ تکذیب.!!! باتلاق اوکراین حالا حالا ها با روسیه کار داره... 26 هزار کشته و مجروح در 26 روز... حیثیت روسیه به باد رفت
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      43 55
      حالا تو چرا خوشحالی؟ آلبانی گذرنامه ات رو تمدید کرده؟
    • ب NL ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      60 39
      خخخخخخخخخخ خدایا تو این سطح فهم کنتور که نمی ندازه اصلا 1 میلیون نیرو روسیه کشته شدن نه اصلا چرا یک میلیون چک بدون رقم می دن فقط شما دوست عزیز پر کن خوبه؟:))) کارشناس مسائل نظامی نخبه استراتژیک استاد الف شاگرد نخبه جهانی استاد گرانمایه حق کلام زیبا کلام:)))))) البته حالا خارج شوخی توصیه دارم حتما یا به انگلیسی یا فارسی تحقیق کن درباره 6 سلاح استراتژیک روسیه ببین تا الان یک دونه اون رو استفاده کرده یا نه مشکل و نگرانی اصلی اونه که مثل همین درگیری با هیجانات شما افراد سطحی بین و تحریک روسیه اگر جنگ براش آبرویی بشه این وسط مردم فریب خورده اوکراین سپر دم توپ مشکل روسیه با آمریکا و شما شیفتگان غرب پرست بشن اونا هم انسان هستن و هیچ انسانی راضی به درد هم نوع خود نیست هر جا که باشه پس از تحلیل آبکی بکشید بیرون بهتره.
    • DE ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      43 37
      بیخود نیست اینقدر امریکا کشته و مرده داره .آخه تا اینقدر احمق در دنیاست قالتاقی نظیر امریکا در نمیماند. نوکر بی جیره و مواجب . بدبختی اینه که این غربگداهای بدبخت فوتبالی به سیاست نگاه میکنن.. اگه تیمشون که بازیکناش اصلا محل سگ هم به طرفدارای خودشون نمیگذارند و دنبال زندگی لاتچری و میلیاردی خودشون هستند, صد بار هم هم گل بخوره و اوت بشه بازم کورکورانه دنبالش میخزند برای اینکه بتونند عقده های خودشون را با گل زدن های اونها راس و ریس کنند. طرف با شکم گنده نشسته پای تلوزیون داره تخمه میشکنه بالا پایین میپره فحش میده داد میزنه جیغ میکشه بزن ... بزن...بزن همچین رفته تو فوتبال که انگاری داور بین المللی بازیه . سیاست را هم غربگداها همینطور نگاه میکنند خودشون هیچ پخی نیستند با قدرت امریکا قیافه میگیرند....خخخخ...بیچاره ها
    • DE ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      18 41
      اگر یک میلیون روس هم کشته بشه جنگ اول بهتر از صلح آخره که کشور روسیه با 150 میلیون به کلی نابود بشه چون اوکراین قصد ساخت سلاح هسته ای و بیولوژیکی را داشت و در این راه اقداماتی هم انجام داده بود.
    • DE ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      13 13
      الان یه عده شرق گدا و غرب گدا میفتن به جون هم
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      41 17
      اولا نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی ایران، بعضی ها جوری حرص روسها رو میزنن ک از خود روسها روس تر شده اند البته اینا کمونیست زاده و توده زاده اند
    • امیر FR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      13 19
      اون دوستی که فکر میکنه کسی که مثل خودش توده ای و روسوفیل نیست حتما منافق کور دله بویی از وطن پرستی نبرده
    • ناشناس IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      2 30
      آلبانی .. در آلبانی هم یک کمونیستهایی مثل تو دارن زندگی میکنن . کمونیستهای جهان همه مثل هم هستند . میفهمی یا نمیفهمی ؟؟
    • DE ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      12 2
      چه دودی از اینترنت بلند شده همه غربگداها دارن میسوزند .امریکای در حال افول با یک مشت طرفدار فوفول و سوسول سر پیچ تاریخ ع تاریخی دارند خودشون رو به زمین و هوا میکویند. مثل جان دادن اغنام بعد از سلاخی .
  • حامد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    22 34
    در جنگ اوکراین؛ روسیه به ازای از دست دادن هر عدد از ادوات نظامی ( هواپیما؛ تانک....) تقریباً بین ۵تا۶ عدد زیرساخت نظامی رو کامل نابود می‌کنه. خیلی جالبه در سال ۱۹۹۴ قرار بود سومین قدرت اتمی جهان با خلع سلاح داوطلبانه هم زیر چتر حمایتی غرب و هم عضو ناتو بشه. الان ۲۶ سال پا در هوا مونده و تمام زیرساخت های کشورش رو هم از دست داد.
    • حامد DE ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      3 0
      از منفی داده ها، یکی بگه چرا منفی داده.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    39 40
    ببینین دوستان، گاوچرونها و کلا غرب کارشون دروغگویی، نفاق و پدر سوختگیه و البته طرفداراشون هم مثل همین دلقکه همینطور هستن بنابراین هر چی گفتن برعکسش درسته، والسلام!!!!
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    22 42
    اقای پوتین هر چه سریعتر کاسه سر این زلنسکی اسرائبلی رو بترکون که بشر از شرش خلاص بشه،این تو کشورش با اسرائیل ویروس کرونا می سازند وروی سر ملتهای جهان انشار میدن ومردم رو می کشند. باید کل ملت های جهان به کمک روسیه بشتابند ومرکز تولید وانشار ویروس مرگبار کرونا را که کشور اوکراین است با خاک یکسان کنند.
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      2 11
      بدبخت شرق ذلیل انوقت میاد سراغ خود ما روسیه هم دقیقا مثل امریکا مسبوق به سابقه است افغانستان و حالا هم اکراین !
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    39 12
    تلفات روسیه هم در زمینه نیروی انسانی و هم در زمینه ادوات نظامی خصوصا یگان های زرهی بالاست و با دروغ نمی توانند آن را کتمان کنند
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    48 37
    روسیه یک طبل تو خالی است با اقتصاد ویران و توان نظامی که هفته هاست نمی تواند حتی چند کیلومتر پیشروی کند
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      34 34
      آمریکا و اروپا هم یک پسته‌ی بی مغز هستند که چند سال در باتلاق یمن آبرویشان رفته
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    63 44
    ارتش اوکراین در چند روز اول دستپاچه و سردرگم بود وگرنه روسیه نمی توانست همان چند کیلومتر هم پیشروی کند
  • گلشن IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    18 39
    اوکراین نوکر آمریکاست و غول رسانه آمریکا و غرب جنایتکار ازش حمایت میکنن نمیدونم چرا هموطنان ایرانی واسه سوری ها و یمنی ها و عراقی ها که هیچ چرا واسه ویتنامی ها و ژاپنی ها دلشون نمی سوزه و الان عشق اوکراین شدن؟البته این افراد پیرو دجال زمان آمریکا هستن که فعلا کینگ پوتین پوزشون رو زده دمت گرم پوتین جان بترکون توله های غرب رو خوشم میاد کل پیمان ناتو مثل سگ سوزن خورده فقط عوعو میکنن و تماشا جانمی پوتین
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    54 25
    چقدر ساده هستین .فکر می کنید با دو تا مقاله مردم یادشون می رود روسیه چه کار با ایران و ایرانی کرده .
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      9 3
      تو دیگه چقدر نادانی که در بی ربطی هلاک میشی
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    45 22
    نفوذی های روسیه در ایران بدانند که پوتین رفتنی است بی خود نیست از ترس ترور توسط اطرافیانش به خود می لرزد. حتی چین باهوش هم دیگر روی روسیه حساب نمی کند
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      5 2
      ایران خودش اگر روسیه نبود امریکا را تنهایی نفله می کرد احمق جان مزدور اسرائیل
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    23 37
    غرب در هر صورت شکست میخوره حتی اگر پیروزی هم به دست بیاره یک پیروزی ورشکسته شبیه فرانسه و انگلیس جنگ جهانی هست. این همه شوک انرژی و مواد غذایی و پناهندگان قابل جبران نیست.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    41 49
    چه تلفات روسیه بالا باشد چه نباشد فرقی در اصل مطلب نمی کند.روسیه جنگ متجاوزکارانه ای شروع کرده که منجر به قتل هزاران نظامی و غیرنظامی شده.هر کدام از اینها خانواده ای داشته که بیهوده داغدار شدند.در حالیکه می شد این کار را شروع نکرد.
  • DE ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    59 34
    استفاده ارتش اوکراین از مرکز خرید تجاری به عنوان انبار نظامی/ ماهواره های جاسوسی روسیه جیرجیرک را روی زمین نشون میده وقتی لم دادند روی صندلی و سنگ های روی کره ماه را میشمارند براشون دیدن بالکن ملت که کی کجا آفاتاب گرفته یا چه کسی آفتابه گرفته آسونه. از هر ستحتمانی که رو سربازان روسی شلیک بشه همون ساختمان را با موشک میفرستن هوا. زرادخانه روس سالهاست پر شده دیگه جا برای اسلحه های مدرن تولید شده نداره دارن از رده خارج هاش و تاریخ منقضی شده هاش را میریند روی اوکراین تا نوبت سلاحهای جدید هم برسه. تا حالا 15 میلیون آواره و دهها شهر خراب این نتیجه انتخاب یک دلقک است که با کودتای مخملی جورج سوروس صهیونیزم سر کار بیاید. . رجز خانی امریکا و اوپا هم تموم شد مثل سگ از روسیه میترسند. فقط مانند ایران منتظر مانده اند که غربگداها و وطنفروشان و جاسوسان براشون کاری بکنند.خخخ امریکا و رژیم غاصب چه بدبختند منتظر چه عجق وجق هایی هستند.ابر قُد قُد عقاب فرهیخته شده لاشخور پر ریخته .
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      2 11
      همین دلقک یک ماهه به وطن پرست ترین رئیس جمهور جهان تبدیل شده پهپادهای ترکیه کاروان روسیه رو خاکستر میکنه بقدری تلفات بالاست پیشروی نمیکنند منتظرند اوکراین ضد حمله بزنه لابد از نظامیهای از رده خارج در این نبرد استفاده کرده خخخ با ادامه ای وضع باتلاق اوکراین اشغالگران را خواهد بلعید
    • DE ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      12 1
      اون ساده لوح هایی که فکر میکنند لشکر روسیه جلوی ۴ تا اوکراینی زمین گیر شده برند داخل اینترنت ببینند یک ستون نظامی کاملا مسلح روسیه را یک تظاهرات ۵۰ نفری جلویش را گرفته اگر مانند امریکا قصد آدم کشی و جنایت داشتند همه شان را فقط یک سرباز با یک کلاشنیکف درو میکرد ولی سربازها ایستادند با مردم اوکراین بحث میکنند چون میدونند این بیچاره ها را اون دلقک جلوی توپ و تانک گرو گان گرفته. برای همین هر جا از سکنه خالی بشه را روسها با خاک یکسان میکنند ترسی از کسی ندارند فقط ناتوی صهیونیستی و امریکای جنایتکار میخوان تا میتونند کاری کنند که کشته های مردم اوکراین بالا بره که دشمنی و‌کینه و عداوت نگذاره قرنها روسیه و اوکراین باهم آشتی کنند . اف بر غربگداهای نفهم که نفهمیده اند غرب جنایتکار هم با کشورهای اسلامی چنین کرد و همه را با هم جنگ انداخت . آن انگلیس دزد خائن غارتگر همیشه میگوید تفرقه بینداز و حکومت کن. جنگ روسیه و اوکراین را غرب چنان عمیق خواهد کرد که نسلها بگذرد و کشوری که بیش از ۱۰۰۰ سال باهم زندگی کردند تا ابد دشمن هم شوند. مرگ بر امریکا و طرفداران کور و کرش . سرطان صهیون اکنون اطراف ایران مشغول ساختن طویله است و هر بار که ایران طویله ها را با موشک میزند خطر درگیری دو همسایه بالاتر میرود .این همان کاریست که به نوعی صهیونیستها در اوکراین کردند. آنجا هم ناتوی صهیونیستی نیستی مشغول طویله ساختن بود.
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      1 0
      نکنه همون فیلمهای مرغ دزدی سربازان روسی را در اوکراین ندیدی
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    18 38
    قدر دفاع مقدس را بدونید یک ماه در مقابل ۶۰ کشور جهان در خرمشهر مقاومت کردند. اون وقت اوکراین دو هفته بیشتر سواحلش را از دست داده
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 15
      امریکا همان وقت به عراق موشکهای فونیکس و تاو میداد و همزمان اسراییل داشت کوره های اتمی ایران را بمباران میکرد یه کم تاریخ حقیقی جنگ را خواندن هم بد نیست
    • بزرگمهر NL ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      17 17
      دوست عزیز قبلا اظهار فضل کمی مطالعه کن موشک فنیکس برای هواپیمای اف 14 هست نه هواپیماهای عراقی که غالبا ساخت شوروی بودن.کاش بجای دفاع کورکورانه کمی مطالعه داشتی که میفهمیدی غالب تهچیزات نظامی عراق ساخت شوروی بودن
    • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      6 0
      جناب بزرگتر غرب پرست... بمب های شیمیایی آلمانی و جنگنده های میراژ فرانسوی عراق و حمله ناوهای جنگی آمریکایی به سمت سواحل و نفتکش های ایران و دادن اطلاعات ماهواره ای به عراق هم ساخت شوروی بود؟
    • محمد IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      1 0
      با عرض سلام اولا من خودم تو کار خودم موندم ونمیدونم چیکار کنم اما این حمله وتجاوز روسیه به اوکراین با همه بدیهاش یه خوبی لا اقل برای مردم ایران داشت که ما نمیدونستیم ما این همه کارشناس ومتخصص داشتیم والا همه کارشناس مساعل نظامی واقتصادی شدن به امید روزهای بهتر برای همه
  • ف GB ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    26 34
    ارتش اکراین و نازیست های اکراین در همه جا از سپر انسانی استفاده میکنند و همین کار ارتش مقتدر روسیه راکندکرده...اما بیفایده است اکراین در نهایت سقوط میکند
    • رضا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      3 9
      بالاخره مجبورن اینکارو کنن(منظورم آتش از خانه و فروشگاه و مدرسه) تقریبا همه پایگاهاشون رو روسیه زده بنظرت چیکار باید کنن؟تسلیم بشن؟ خیلی جاها همین کارو میکنن
    • اذر FR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      13 11
      شما اگه انقدر نگران وطنت روسیه هستی میتونی بری برای کشورت روسیه بجنگی
    • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      5 2
      خطاب به آذر شما هم برو برای غرب بمیر
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    28 10
    عه؟! مگه روسیه اصلا تلفات هم میده؟!
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    35 26
    فیلم هاش هست روسیه تلفات سنگینی داده
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      12 32
      بی بی سی فیلم و برات گذاشته
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    29 26
    روسیه یک کشوره که فقط نفت و گاز و هسته ای داره و تا چند ماه دیگه تحریم باعث نابودی امکانات اولیه برای مردمش میشه
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      7 7
      روسیه این پتانسیل را داره که با جایگزینی واردات و تولید ملی به رقیبی برای کالاهای غربی تبدیل بشه و چرخه‌ی تولیدش را در این فرصت تکمیل کنه.
  • 01 IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 9
    حرامزاده وقتی عراق به خرمشهر حمله کرد اگر برای وجب به وجب آن خون نمی دادیم و حتی مساجد را سنگر نمی کردیم و ملی گرایان خود را روی مین ها برای باز کردن معبر نمی انداختند امروز کشور ما مستقل و آزاد نبود. ما باید افتخار کنیم هنوز کسانی هستند برای ملیت خود تا پای جان ایستاده اند.
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    1 12
    رقمی که تا حالا هم بریتانیا ، هم آمریکا و هم اوکراین و برخی منابع غیر رسمی روسیه اعلام کردن حدود ۱۰ هزار نفر هست .
  • سام ذالی GB ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    11 0
    شده رادیو عراق در دوران جنگ. چنان ارتش عراق اطلاعیه های پر هجمی صادر می کرد که فروشندگان سلاح شوکه شده بودند که ما تا به حال این مقدار سلاح تولید نکردیم و مادران ایرانی متعجب که اینها سه بار اگر کل ارتش ایران رو شهید کرده بودند اینقدر نمیشد. به هر حال زلنسکی هم هنرپیشه و هم دلقک سیرک آمریکا در شرق اروپا است و تعجب نکنید
  • SE ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    4 23
    اوکراین که قرار بوده دو سه روزه توسط روسیه اشغال بشه حالا تبدیل شده به کابوسی برای پوتین،روسیه ابرقدرت اتمی جهان شاخش در اوکراین شکست شد و پوتین رسوای عالم!
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 1
    آمریکا ویروس کرونا و خیلی از ویروسهای دیگه را در مراکز اوکراین ساخته باور کنید حالا بگید چرا روسیه به اوکراین حمله کرد پس حق داشت
    • کورو‌ش کبير UA ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
      0 0
      اگر قرار به حمله به جایی باشه باید به چین حمله کرد که ویروس کرونا از چین به تمام دنیا سرایت کرد نه اوکراین بیچاره. عقل هم خوب چیزیه. هر چیزی تو اینترنت خوندی باور نکن.
  • NL ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 0
    یعنی آدم چقدر باید پست باشه که این همه جنایت ببیند ولی باز هم از ظالم حمایت کند.
  • کورو‌ش کبير NL ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    خوشم میاد جنگ رفت تو ماه دوم، روس ها دارند از نزدیکی کیف عقب نشینی می‌کنند. یعنی حتی رو به جلو هم حرکت نمی‌کنند. تنها راهی که پوتین داره این هستش که بمب اتم رو بندازه روی کیف یا یک شهر دیگه. یعنی دومین ارتش قدرتمند دنیا این بود؟؟!! یک مشت شرق گدای کمونیست هم میان الان اعتراض که تو غرب گدایی و فلان. فعلا که پوتین تون اندازه دمپایی پلاستیکی هم عرضه از خودش نشون نداده. عوضش کلی ناتو رو هم قدرتمند و متحد کرده. یعنی خدا وکیلی تو کله پوتین مغز هم هست؟!!!
  • مرگ بر پوتین IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 0
    دیگه از اسم دیگه ای به جای باتلاق برای اوکراین باید استفاده کرد. از باتلاق بدتر چی داریم؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس