کد خبر 1419002
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
شادمانی لاپید از سازش خیانتکاران به آرمان فلسطین

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی از سازش برخی حکام عرب با این رژیم ابراز شادمانی کرد و گفت که تل آویو چند سال پیش خواب چنین چیزی را نمی دید.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در توییتی در این باره نوشت که این رژیم به نشست "النقب" که اوایل سال جاری میلادی با حضور مصر، امارات، بحرین، مراکش و آمریکا برگزار شد، بودجه اختصاص خواهد داد.

وی گفت که درپی این نشست کارگروه‌هایی تشکیل شد که درحال ایجاد روابط اقتصادی و امنیتی هستند که تل آویو چند سال پیش خواب چنین چیزی را هم نمی‌دید.

لاپید افزود که رژیم اسرائیل برای تعمیق و تقویت تجارت با کشورهای سازشگر و انجام گفت‌وگویی که امنیت این رژیم را افزایش می‌دهد، تلاش خواهد کرد.

فلسطین اشغالی ۲۸ مارس میزبان نشست وزیران امور خارجه رژیم صهیونیستی، آمریکا، مصر، امارات، بحرین و مغرب در نقب اشغالی بود که به گفته وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، در این نشست موضوعات مختلف سیاسی بویژه پرونده هسته ای ایران مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری این نشست با حضور وزیران خارجه چهار کشور سازشکار عربی موجی از مخالفت ها و اعتراضات را در بین ملت ها و گروههای مقاومت و شخصیت ها و جریان های سیاسی در منطقه ایجاد کرد و در همین راستا، جنبش حماس اعلام کرد که نشست وزرای عرب با صهیونیست ها در سرزمینهای اشغالی فلسطین، در تضاد کامل با مواضع و منافع ملت فلسطین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس