بیانیه هنرمندان حقیقی انقلاب دنبال رفتارهای ضد ملی و ضد اسلامی اخیر/ هرگونه اهانت به مقدسات محکوم است

32 انجمن و 64 گروه فیلم‌ساز انقلاب اسلامی سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس و به دنبال رفتارهای ضد ملی و ضد اسلامی اخیربیانیه صادر کرده و هرگونه اهانت به پرچم کشور، قرآن و مقدسات دینی و انقلابی از سوی مزدوران و فریب‌خوردگان جبهه کفر و نفاق محکوم دانستند.

به گزارش مشرق، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در پی ناآرامی‌های اخیر در کشور که متأسفانه منجر به بروز برخی رفتارهای ضد ملی، ضد اسلامی و ضدانقلابی نظیر اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران،   قرآن کریم، مقدسات دینی، رهبری و نظام شد، اعضای۳۲ انجمن و ۶۴ گروه فیلم‌ساز انقلاب اسلامی سراسر کشور بیانیه مشترکی را در پاسداشت هفته دفاع مقدس و محکومیت رفتارهای خرابکارانه صادر کردند.

متن بیانیه مذکور به این شرح است:

هرگونه اهانت به پرچم کشور، قرآن و مقدسات دینی و انقلابی از سوی مزدوران و فریب‌خوردگان جبهه کفر و نفاق محکوم است

دریغ است ایـران که ویـران شود                             کنام پلنگان و شیران شـود

چـو ایـران نباشد تن من مـباد                  در این بوم و بر زنده یک‌تن مباد   (حکیم ابوالقاسم فردوسی)

روز پایانی شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، بار دیگر، خاطرات آن روزها را برایمان زنده ساخت. هفته‌ای که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نیکوترین و مناسب‌ترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است. شهیدانی که رفتند تا ما بمانیم. همان‌هایی که هنر ایثار و جوانمردی و دفاع از ناموس و آب‌وخاک را در مدرسه عشق به ما آموختند و چه زیبا گفت بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی که هنری زیبا و پاک است که کوبندۀ سرمایه‌داری مدرن و ‌کمونیسم خون‌آشام و نابودکنندۀ اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و ‌فرومایگی، اسلام مرفهین بی‌درد، و در یک کلمه «اسلام آمریکایی» باشد.

اینک در ایام بزرگداشت یاد و خاطره دلاور مردان ایران سربلند و پهناور را  که با روزهای رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام  و  شهادت فرزندان پاکش امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت ثامن‌الحجج (ع) هم‌زمان‌شده است، متأسفانه شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که سبب شادمانی دشمنان قسم‌خورده ایران و انقلاب شده است. این روزها که استکبار جهانی، شکست خود را در برابر قدرت روزافزون جبهه حق  به  علم‌داری ملت  قدرتمند ایران اسلامی می‌بیند، با سوءاستفاده از برخی اتفاقات در کشورمان، و با فراخواندن عده‌ای از اجیرشدگان داخلی و خارجی به خیال خود به پیشبرد اهداف بزدلانه و مذبوحانه می‌پردازد و توهم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند، اما دور نیست زمانی که به یاری خداوند بزرگ و بصیرت و حضور همه‌جانبه ملت پرافتخار ایران اسلامی، جریان استکبار جهانی به‌ویژه رژیم کودک کش و خانمان‌برانداز صهیونیستی این مرحله از شکست را نیز بر تجربیات تلخ و مفتضحانه قبلی بیفزاید.

بر همین اساس، ما  سینماگران و فیلم‌سازان عضو۳۲ انجمن و ۶۴ گروه فیلم‌ساز انقلاب اسلامی  سراسر کشور  با اظهار تأسف از رخدادهای اخیر و ریشه‌یابی رفتارهایی که موجبات کدورت خاطر هم‌میهنان عزیز را فراهم ساخت، ضمن ابراز تنفر از اقدامات خرابکارانه و غیرانسانی این روزها، هرگونه رفتار ضد ملی، ضد اسلامی و ضدانقلابی نظیر اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران،   قرآن کریم، مقدسات دینی، رهبری و نظام استکبارستیزمان را توطئه دشمنان سرزمین پهناور ایران اسلامی دانسته و مجریان آن را مزدوران و فریب‌خوردگان جبهه کفر و نفاق می‌دانیم و بدین‌وسیله مراتب انزجار خود را از این رفتارها ابراز داشته، از مسئولین حفظ امنیت و نیز از دستگاه قضا خواهانیم که قاطعانه با عاملان خرابکاری، تضییع اموال عمومی، و آزار و اذیت مردم و خانواده‌های ایرانی برخورد کرده و به اربابان زیاده‌طلب، حقیر، و زورگوی آنان یک‌بار دیگر طعم قاطعیت انقلابی مسئولان ظلم‌ستیز جمهوری اسلامی را بچشانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 0
    حالا این هنرمندان اسم ندارند؟ هنرمند انقلابی چند نفری بیشتر نداریم. بقیه همه ضد اسلام و هر چیز دینی و غیر غربی هستند.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 0
    مرگ برسلبریتی قاتل ضدخدا
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    بسیاری از هنرمندان عضو این انجمن ها نیستند ولی مخالف رفتارهای غیر اخلاقی و انسانی توسط اغتشاشگران هستند.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    8 0
    این مدل کلی گویی ارزشی نداره باید یک به یک اسم بنویسن و امضا کنن تا منافق از مخلص وطن پرست جدا بشه . باید سیستم فرهنگی حجامت بشه
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    اسماشون کو؟
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    مشرق درهپلوط
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      فقط کریمی و شاهزاده رضا ربع البهلوی هست که در هپلوت نیستند و عرب پرست هم نیستند که غلام حلقه به گوش عربها اون هم از نوع ماقبل هجری آل سقوط و آل نهیان هستند و در مپروت چپروت
  • US ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    جامعه را دو قطبی موافق و مخالف حکومت کردید این نتیجه تحلیل ها و سیاست های غلطه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس