هشدار شدید روسیه به آمریکا و دیگر حامیان «رژیم کی‌یف»

وزیر خارجه روسیه به آمریکا و دیگر حامیان رژیم کی‌یف درباره «دخالت عمیق‌تر» آنها در درگیری‌های روسیه و اوکراین هشدار داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که حمایت‌های همه جانبه واشنگتن و متحدانش از کی‌یف و فشارهای آنها علیه مسکو ادامه دارد، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور به حامیان اوکراین هشداری تند داد.

منابع رسانه‌ای از مسکو خبر دادند، وزیر خارجه این کشور در نشست کمیسیون «همکاری بین‌المللی و حمایت از هم وطنان ساکن خارج» شورای عمومی حزب «روسیه متحد» درباره ادامه مداخلات آمریکا و حامیانش در قبال بحران اوکراین حرف زد.

بنا بر گزارش وبگاه «نیوز آور اودیشا»، سرگئی لاوروف در نشست حزب حاکم روسیه به آمریکا و دیگر حامیان «رژیم کی‌یف» درباره حضور و مداخله بیشتر آنها به شدت هشدار داد.

وزیر خارجه روسیه گفت: «عملیات ویژه نظامی (روسیه در اوکراین) چند حقیقت نگران کننده را فاش کرده است، از جمله برنامه‌های بیولوژیکی نظامی غیرقانونی در آزمایشگاه‌های ایجاد شده توسط پنتاگون و همچنین آزمایش‌هایی با ایجاد مواد شیمیایی ممنوعه. خطرناک‌ترین حملات توپخانه‌ای به نیروگاه اتمی زاپوروژیا هم ادامه دارد».

وی با اشاره به درخواست اخیر ولودیمیر زلسنکی رئیس‌جمهور اوکراین از  صحنه‌گردانان غربی او برای انجام حملات اتمی پیشدستانه علیه روسیه گفت: «این شخصیت شواهد بیشتری از تهدید ناشی از رژیم کی‌یف را به جهان ارائه داد. برای خنثی کردن همین تهدید بود که عملیات نظامی ویژه آغاز شد. هر تلاشی که وزرای و مشاوران زلنسکی انجام می‌دهند که به ما اطمینان دهند منظور او چیز متفاوتی بوده، فقط مضحک است. همه ما یادمان هست که او در ماه فوریه گفت اوکراین می‌خواهد سلاح اتمی داشته باشد. این بدان معناست که او مدتها پیش عمیقاً این ایده را پذیرفته است».

هشدار وزیر خارجه روسیه به آمریکا و دیگر حامیان اوکراین در شرایطی مطرح شده که روز شنبه (امروز) انفجار و فرو ریختن بخشی از پل کریمه خبرساز شده است.

صبح امروز بود که شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی خبر دادند، پل کریمه که شبه جزیره کریمه را به سرزمین اصلی روسیه متصل می‌کند، دچار انفجار و ریزش بخشی از سازه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 7
    خودتون این راه رو انتخاب کردین پایانش با شما نخواهد بود
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 1
      بچه جون حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدن که بلدی، لال بمیر ...
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    17 11
    به فضل خدا به زودی پوتین تباه خواهند شد
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 0
      بعد اگر پوتین رفت و جانشین بدتری اومد که مثل استالین دنیا رو تهدید واقعی کنه و شاخ و شونه بکشه چیکار می‌کنی ؟؟ دولت روسیه به خیالت بره ، ملت و خاک که جابجا نمیشه ، اونوقت تو از خدا میخوای از فضل خودش پوتین رو برگردونه،
  • DE ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 11
    روسیه به زودی تجزیه میشه
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 0
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    برگ برنده پوتین، زمستان سرد و اغتشاشات مردم اروپاست. اروپا محکوم به افول و نابودیست. انرژی حرف اول آخر را میزند.
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    تخریب پل از سوی مزدوران زآلونسکی ایشالآ سبب و بهونه ی باشد برای موسکو هرچه زودتر برای سرنگونی و نابودی رژیم مستبد نئونازی و جنایتکاران در اوکراین منجر شود
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    اگه راست میگین بجای شعار دادن و تهدید کردن همونطور که یه مرتبه حمله کردین به اوکراین و بستینش به موشک یه حمله هم به یکی از کشورهای ناتو بکنید
  • DE ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    چون دلقلک جرات حمله موشکی به پل را ندارد به نقل از رسانه های اروپایی با یک کامیون انتهاری مواد منفجره و انفجار کنترل از راه دور یعنی حتی راننده کامیون از بار و نقشه اطلاع ندارد پل را منفجر کرده اند که البته این جاده دو اتوبانه است و رفت و آمد از پل برگشت ادامه دارد تا ظرف ۴ روز خرابی تعمیر گردد.این هم شبیه انفجار لوله گازنورد استریم بود که امریکای سگ ترسو گفت کی بود کی بود من نبودم.داره یکسال میشه روسیه کل اوکراین را نابود کرد ۱۵ درصد اوکراین را ضمیمه کرد ۶۵ کشور صدها میلیارد دلار کمک دلقک کردند .دلقک فقط جرات کرد دوتا مخزن سوخت نزدیک مرز در روسیه را بزند که البته به تلافی آن مناطق مهمی از کیف تل خاک شد.دلقک به تاریخ انقضای خود رسیده خودکشی مانند عمو هیتلرش تنها راه برای اوست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس