تعداد دانش‌آموزان گرسنه در انگلیس روز‌به‌روز بیشتر می‌شود

نتایح یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۵۴ درصد معلمان انگلیسی می‌گویند تعداد دانش‌آموزانی که واجد شرایط دریافت ناهار رایگان مدرسه نیستند و در عین حال توانایی تهیه یک وعده غذایی را ندارند در حال افزایش است.

به گزارش مشرق، بر اساس تحقیقات منتشر شده توسط مؤسسه خیریه آموزشی «اسکاتن تراست» بیش از نیمی از معلمان انگلیسی می‌گویند تعداد دانش‌آموزانی که واجد شرایط دریافت ناهار رایگان مدرسه نیستند و در عین حال توانایی تهیه یک وعده غذایی را ندارند در حال افزایش است.

نظرسنجی انجام شده توسط این سازمان فاش کرد، ۵۲ درصد از مدیران ارزش مدارس دولتی اعلام کرده‌اند که تعداد این دانش‌آموزان در ترم پاییز افزایش یافته است و ۵۹ درصد معلمان دانش‌آموزان مدارس محروم نیز این نظر را دارند.

بیش از نیمی از معلمان مدارس دولتی یعنی ۵۴ درصد که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند گفتند کودکان بیشتری بدون لباس مناسب و کافی به مدرسه می‌آیند این در حالی است که ۷۴ درصد به افزایش تعداد دانش‌آموزان خسته یا ناتوان از تمرکز اشاره کردند.

بر اساس این نظرسنجی که ۶۲۰۰ معلم در سراسر انگلیس در آن شرکت ‌کرده‌اند تعداد دانش‌آموزانی که گرسنه به مدرسه می‌آیند ۳۸ درصد افزایش یافته است این در حالی است که ۱۷ درصد از معلمان متوجه شده‌اند که تعداد خانواده‌هایی که به بانک‌های غذایی مراجعه می‌کنند رو به افزایش است این ارقام در میان مدارس محروم به ترتیب ۵۶ و ۲۷ درصد است.

انگلیس طی سال‌های گذشته با چالش افزایش هزینه‌های زندگی و بحران انرژی به علت شیوع کرونا و تحریم‌ها علیه نفت و گاز روسیه دست و پنجه نرم می‌کنند.

نرخ تورم این کشور در ماه اکتبر به ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین رقم در ۴۰ سال گذشته به شمار می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 0
    اوخیییی
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    لاحول ولاقوة الا باللّه. از دست استکبار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس