آلمان: ضربه سنگینی به گروه های مسلح شهروندان رایش وارد کردیم

سازمان اطلاعات مرکزی آلمان اعلام کرد از ابتدای سال میلادی جاری گروه هایی که قصد براندازی دراین کشور را داشته، زیر نظر داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، سازمان اطلاعات آلمان از فروپاشی گروه های برانداز در این کشور خبر داد.

سازمان اطلاعات مرکزی آلمان امروز پنج شنبه اعلام کرد: ضربه سنگینی به گروه مسلح شهروندان رایش وارد کردیم.

این نهاد آلمانی در گزارش خود از فروپاشی گروه های تروریستی، که قصد براندازی دولت برلین را داشتند، اعلام کرد که شهروندان رایش زرادخانه غیرقانونی از تسلیحات را در اختیار داشتند.

سازمان اطلاعات مرکزی آلمان تاکید کرد برغم توقیف سلاح های فراوان از این گروه، هنوز سلاح های کافی در اختیار شهروندان رایش قرار دارد.

این نهاد آلمانی تاکید کرد که افراد وابسته به این گروه به سلاح علاقه دارند و اعضای آن سلاح های قانونی و غیرقانونی در اختیار دارند. این نهاد دولت آلمان درباره هویت بازداشت شدگان اعلام کرد که برخی از بازداشتی های شهروندان رایش از بوندسوهر آمده بودند.

سازمان اطلاعات مرکزی آلمان اعلام کرد که از بهار سال جاری این گروه ها را زیر نظر داشته و دید روشنی از برنامه های آنها به دست آورده است.

یک روزنامه آلمانی روز چهارشنبه گزارش داد که افراد تندرو بازداشت شده در آلمان قصد داشتند به «بوندستاگ، پارلمان این کشور، یورش ببرند. گفته شده این افراد می‌خواستند الگوی شورش ۶ ژانویه در حمله حامیان ترامپ به کنگره آمریکا را در آلمان پیاده سازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 25
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    14 1
    از نظر غربیها برندازی تو ایران خوبه اما تو کشورهای خودشون اخه
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    12 1
    آلمان باید به شهروندانش احترام بگذارد. مردم آلمان نمیخواهند تحت اشغال آمریکا زندگی کنند. مردم آلمان نمیخواهند با تحریم روسیه و ایران به اقتصادشان ضربه بزنند‌.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 1
    سه هزار مامور برای دستگیری ۲۵ نفر ؟
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    4 1
    صدای مردم مظلوم آلمان باشیم #مردم ظلوم آلمان!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس