1

رئیس دفتر روحانی: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت. او ارتباط محدودی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی‌شود.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز یک‌شنبه دوم بهمن ماه در حالی چاپ و منتشر شد که پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، تعطیلی مدارس و مصائب والدین و پاپس کشیدن اروپا از یک قطع‌نامه ضد ایرانی در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

این روزها تعطیلی مدارس به ی اپیدمی برای والدین تبدلی شده است، این بلاتکلیفی مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است؛ روزنامه هم‌میهن نوشته است:

باید از وزیر پرسید که وضعیت عادی چیست که وضعیت جبرانی داشته باشید؟ وزارتخانه در شرایط عادی نمی‌تواند انتظارات اولیه آموزش و پرورش، مدارس و شرایط تحصیل را برآورده کند و دچار چالش، رکود و بحران می‌شود که اصلا توانایی و امکان جبران آن را ندارد. روزهای سپری شده که اضافه نمی‌شود. از سوی دیگر وزارتخانه نمی‌تواند به معلم‌ها اعلام کند که در ساعات اضافه، کار کنند یا درخواست کند که معلم‌ها کیفیت آموزش را افزایش دهند، چون در قبال تقاضای جبران دست وزارتخانه خالی است و می‌خواهد چه امتیازی را به معلمان بدهد؟ در نتیجه این فقط در حد حرف است و عملا آموزش و پرورش امکان خسارت‌ها و افت‌هایی که ایجاد می‌شود را ندارد. هم افت دوران کرونا را نتوانست جبران کند و هم یک ماه‌ونیم تعطیلی غیرمترقبه. انتظار می‌رفت بعد از دوره کرونا شرایط حالت طبیعی داشته باشد، اما آن را هم نمی‌تواند جبران کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است:

در حال حاضر سرانه دانش‌آموزی در ایران یک‌سی‌ام میانگین جهانی است و در منطقه و در مقایسه با کشورهای همسایه نیز عقب هستیم. بودجه ۲۰۶هزار میلیارد تومانی نیز بیش از ۹۰ درصد حقوق و دستمزد پرسنل است و چیزی برای فضا و تجهیزات آموزشی و برنامه‌های جانبی و کیفیت‌بخشی باقی نمی‌ماند. در شرایط موجود اگر از مدیران مدارس بپرسید، پرداختی اکثر مدارس صفر است و بودجه‌ای به مدرسه داده نمی‌شود و مدیران با خلاقیت‌های خود از والدین کمک می‌گیرند. البته در مناطق محروم این کمک امکان‌ناپذیر است. بی‌تردید این سرانه ناچیز نوک کوه یخ بحران در آموزش کشور است.

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

روزنامه همشهری نیز درباره تعطیلی سریالی مدارس می‌نویسد:

کارشناسان آموزشی هم معتقدند با تعطیلی مدارس کیفیت آموزشی به‌شدت تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد و دانش‌آموزان نمی‌توانند آنطور که باید و شاید حتی با وجود برگزاری مجازی کلاس‌های درس مباحث درسی را آموزش ببینند. موضوعی که نخستین نتیجه‌اش ‌ افت تحصیلی و ضعیف شدن پایه‌های درسی دانش‌آموزان است. جامعه‌شناسان هم به اندازه کارشناسان آموزشی این روزها نگران دانش‌آموزان هستند. آنها معتقدند با تعطیلی مدارس رشد اجتماعی بچه‌ها به‌شدت آسیب می‌بیند و با هر بار تکرار این تعطیلی‌ها آنها از این مسیر دورتر می‌شوند.
تکرار تعطیلی مدارس و کلاس‌های درس دانش‌آموزی در حالی رخ می‌دهد که امسال بعد از ۲سال شیوع کرونا و تعطیلی فضای مدارس، بعد از برگزاری جلسات متعدد تصمیم به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گرفته شد. غافل از اینکه بعد از کرونا این‌بار آلودگی هوا، سرمای زمستان و شیوع آنفلوآنزا کرکره مدارس را پایین خواهد کشید و دوباره کلاس‌های درس را به فضای مجازی منتقل خواهد کرد. ‌

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

نژاد پرستی حاد در روزنامه سازندگی!

روزنامه سازندگی ارگان رسانه‌ای حزب لیبرال کارگزاران در شماره امروز خود به مناسبت برگزاری همایش زنان تاثیرگذار در تهران با ادبیاتی سراسر نژادپرستانه به انتقاد از این مراسم پرداخته است، البته برای روزنامه‌ای که مدیران آن ادعای شعارهای شبکه اغتشاشات را زیبا می‌دانند، این دست سخنان جای تعجبی ندارد!

این روزنامه در گزارش اول خود با تیتر دور افتخار با بورکینافاسو می‌نویسد:

خانم جمیله‌سادات علم‌الهدی، همسر آقای سیدابراهیم رئیسی، کنگره‌ای ذیل عنوان بانوان تاثیرگذار در سالن اجلاس زنان برگزار کرد تا این کنگره واکنشی به اخراج ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل که چندی پیش رخ داد باشـد همچنین تاکیدی بر این باشد که وضعیت‌زنان در ایران نیز آنچنان که می‌گویند و تبلیغ می‌کنند بد نیست. شاید حتی برگزاری این کنگره تلاشی بود تا نشان داده شود که اعتراضات اخیر درست و دقیق نیست. آنچه در خصوص این همایش گفته شـد این بود که این همایش با حضور نمایندگان زن بیش از ۹۰ کشور برگزارشد، البته مهم‌ترین سخنرانان آن نیز جمیله علم‌الهدی و انسیه خزعلی بودند. حتی اگر وزیر ارشاد نیز در خصوص همایش و کنگره سخن نمی‌گفت و تاکید نمی‌کرد که این اجلاس به ابتکار خانم علم‌الهدی برگزار شده اسـت، همه می‌دانستند که میزبان اصلی کیست که وزیر ارشا او را از اندیشمندان کشور می‌نامد.

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

در ادامه این گزارش مغرضانه آمده است:

با این حال برگزاری این کنگره هر دلیلی که داشته باشد جای این پرسش باقی اســت که چرا همسر رئیس‌جمهور در این کنگره تا این اندازه برجسته شده و به‌عنوان میزبان شناخته شده و عکس‌هایی نیز از او به همراه همسران روسای‌جمهور دیگر دنیا منتشر شــده و از اساس خانم علم‌الهدی امروز چه گزارشـی از دســتاوردهای عملی این کنگره می‌توانند ارائه دهند؟ علاوه‌بر این؛ قرار است زنانی که در این کنگره از کشورهایی همانند ارمنستان، بورکینافاسو، قرقیزسـتان، صربستان، گینه، نیجر، سـریلانکا، سوریه، ترکمنستان و دیگرانی که حضور داشتند چه آورده‌ای برای زنان ما و مشکلاتی که گرفتار آن هســتند، داشته باشند؟

احتمالا لیبرال‌های حزب سازندگی مردم کشورهای ارمنستان، بورکینافاسو، قرقیزسـتان، صربستان، گینه، نیجر، سـریلانکا، سوریه، ترکمنستان و دیگرانی که حضور داشتند را انسان قلمداد نکرده و فقط برای آمریکایی‌ها احترام قائل هستند، این حس خود کمتربینی نسبت به چشم آبی‌ها به قدری زیاد است که حاضرند در برابر آن‌ها تا کمر خم شده و به آن‌ها سواری هم بدهند! این جماعت همان باقی مانده امثال تقی‌زاده‌ها هستند که روزگاری تمایل داشتند سر تا پا فرنگی شوند. البته این پیش‌خدمتان بی مزد و مواجب چشم‌آبی‌ها در ایران همیشه دستمزد خوبی هم از غربی‌ها گرفته‌اند؛ از جمله در ماجرای برجام که برای بایدن پیام فرستادند این قرارمان نبود!

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

کدام وزیر روحانی زندانی شده است؟

توییت تازه از سوی کریمی قدوسی نماینده مجلس حاشیه ساز شد. ظهر روز گذشته بود که توییتی با این محتوا که «یکی از وزرای دولت روحانی که با اکبری جاسوس معدوم شده انگلیس در ارتباط بوده، هم‌اکنون در زندان است»، از صفحه رسمی کریمی‌قدوسی نماینده اصولگرای مجلس یازدهم رسانه‌ای شد. توییتی که مجموعه‌ای مبهم از داده‌های نامشخص را مطرح می‌کرد بدون اینکه توضیح خاصی درباره آن بدهد. بلافاصله پس از انتشار این توییت، این پرسش در میان کاربران دست به دست چرخید که منظور از وزیر زندانی دولت روحانی کدام وزیر است؟

روزنامه اعتماد درباره این ماجرا به نقل از واعظی رئیس دفتر روحانی نوشته است:

اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت. او ارتباط محدودی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی‌شود. او افزود: این آقایی که این ادعا را مطرح کرده قبلا هم ادعاهای دیگری داشته که هیچ‌کدام اثبات نشده است. واعظی در پایان گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می‌گرفتم.

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

آمریکا: به عبدالحمید گوش کنید. چون از اهل سنت عبور کرده است!

روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود نوشته است:

یک رسانه افغانستانی افشا کرده که زلمای خلیل‌زاد، نماینده ویژه پیشین امریکا در امور افغانستان به رهبران طالبان پیام داده که به سخنان عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه‌های نمازجمعه گوش بدهند. وب سایت اطلاعات روز که اخبار و مسائل مربوط به افغانستان را منتشر می‌کند، در ادامه نوشته: «نماینده سابق امریکا که این روزها به عنوان رابط سازمان سیا در منطقه حضور دارد، به مقامات طالبان گفته است که عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان مواردی را مطرح می‌کند که فراتر از نظرات اهل سنت است».
سخنان و مواضع عبدالحمید در چهار ماه گذشته بسیار مورد توجه رسانه‌های فارسی زبان غرب قرار گرفته و به سرعت آن را پوشش می‌دهند. طبعاً این استقبال و پوشش خبری ویژه نمی‌تواند بدون رضایت نهادهای امنیتی و اطلاعاتی غرب انجام پذیرد.

در ادامه این خبر آمده است:

حال این خبر نشان می‌دهد که عبدالحمید خیلی بیشتر از فضاسازی رسانه‌ای، به کار غربی‌ها می‌آید. تابستان سال ۲۰۲۱ و پس از پیروزی طالبان و تسلط آن‌ها بر افغانستان، عبدالحمید اسماعیل‌زهی پیروزی این گروه را تبریک گفته بود. او البته با انتقاداتی در حمایت از طالبان مواجه شد، اما با دفاع از عملکرد طالبان و اینکه نظر آنان به حقوق بشر و حقوق زنان تغییر کرده، افزوده بود که بنده به جهانیان اطمینان می‌دهم که طالبان امروز، طالبان ۲۰ سال قبل نیستند؛ آنان تجربه کسب کرده‌اند و تغییراتی در دیدگاه‌های‌شان به‌وجود آمده است. عبدالحمید در هفته‌های اخیر، فراتر از مخالفت با نظام، مواضعی خلاف احکام اسلام گرفته است و از آن جمله حمایت او از فرقه بهاییت است. امری که از سوی علمای اهل سنت نیز رد می‌شود. به نظر می‌رسد همین مواضع او مورد توجه امریکایی‌ها قرار گرفته باشد.

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

پای یک منافق در میان است

روزنامه وطن امروز به نقش منافقین در تصویب پیش‌نویس یک قطعنامه پرداخته و نوشته است:

همیشه پای منافقین در میان است. در طول سال‌های گذشته سازمان تروریست موسوم به مجاهدین خلق که دستش به خون هزاران نفر از مردم ایران آلوده است، پای ثابت اغلب قطعنامه‌ها و اقدامات غربی‌ها علیه ایران بوده؛ از همکاری این گروهک تروریست با صدام و جنگ علیه ایران گرفته تا لابی با غربی‌ها برای اتخاذ مواضع ضدایرانی، از جمله اقدامات این سازمان علیه ایران به شمار می‌رود. رد پای این سازمان تروریست در اقدام ضدایرانی اخیر پارلمان اروپا نیز دیده می‌شود. انتشار تصویری از یکی از اعضای سازمان منافقین کافی بود تا حدس و گمان‌هایی که در ارتباط با لابی منافقین با پارلمان اروپا مطرح بود، به یقین تبدیل شود. درست در روزی که پارلمان اروپا متمم پیشنهادی درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه را به قطعنامه ضدایرانی خود اضافه کرد، شبنم مددزاده از اعضای فعال سازمان منافقین با انتشار تصویری از خود که در پارلمان اروپا حاضر بود، نوشت: «امروز ۲۸ دی، پارلمان اروپا».

خود تحقیری در برابر چشم‌آبی‌ها و نژادپرستی در برابر آفریقایی‌ها/آیا وزیر روحانی به جرم جاسوسی زندانی شده است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    35 6
    از نظر اصلاحاتچی ها میبایست برای شرکت در کنگره زنان تآثیر گذار از آنجیلینا جولی و نازنین بنیادی و دختر دونالد ترامپ و همسر امانوئل مکرون و وزیر خارجه دهن دریده آلمان دعوت میکردند ....!
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      25 1
      خود تحقیران غرب پرست، با چین و روسیه که ببندیم می گویند شرق گرا شدیم! با عراق و سوریه و پاکستان و ونزوئلا بنشینیم، می گویند از دنیا منزوی شده ایم! با نیجریه و الجزایر و تانزانیا مبادلات داشته باشیم، می گویند دور افتخار با بورکینافاسو! اما خودشان که با کری قدم بزنند ولو در آلمان به هواپیمای وزیر خارجه بنزین هم ندهند و یا ژاک شیراک برنامه شامش با رئیس جمهور وقت را هم لغو کند چون نمی خواستیم سر میز شام عرق باشد و آن یکی در سفر به ایتالیا در کنار مجسمه خاصی برای عکس انداختن نگهش دارند، برایشان عین عزّت است! چون در کنار از ما بهتران چند روزی عکس انداخته و لبخند ژوکند زده اند!
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      5 15
      مشرق تورا به خدا دست از سر اصلاح طلب بردار ... اصلاح طلب واصولگرا دیگه برای ملت تموم شد الحمدالله جرات نشر یه کامنت انتقاد امیز هم نداری
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    6 11
    از فرار مجلس از تصویب شفافیت، یا قانون از کجا آورده ای و نگذاشتن دریافتی مسئولین در معرض عموم این گرانی افسارگسیخته و قیمت طلا و سکه و دلار چیزی نمیگی
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      9 4
      چون حرفهات دروغه
    • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      2 1
      بفرمایید از کدامین منبع میتونیم به اموال مقامات قبل و بعد انتصاب اطلاع کسب کنیم؟حقوق آقایان چقدر هست؟
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      2 0
      خوداظهاری وسامانه علنی شفافیت شعاراین مجلس شفافیت ومبارزه بااشرافیت بود
  • سید فروزان CH ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    19 6
    البته حق با نویسنده هرزه نامه سازندگی است ، زنان موثر نیستد این بانوان دعوت شده از دید غربکدایان مورگینی و شرمن و هاشمی و ابتکار خیلی تاثیر گذار هستند تاثیر مورگینی در مجلس آن دوره را دیدیم (چندین نماینده زیر دست و‌ پا زخمی شدن ) یا شرمن که با دو قطره اشک ،عرق عراقچی را در آورد در مذاکرات برجام ، یا فائزه هاشمی و ابتکار و مولاوردی که در داخل همه نوع فعالیت داشته ،از بزم شبانه با بهاییان و سلبریتها تا امضا قرارداد پاریس و طرفداری از هم جنس بازی
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    7 3
    فقط خدا را بپرستید و مقام زنان را از هر نژاد و قوم که باشند گرامی بدارید.
  • سلام IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    3 2
    حرکت بسیار عالی بود.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    12 4
    اینها همان شیفتگان چریدن در مزارع سوییس هستند در حالیکه زبان حال سوییسیها حسرت داشتن یک خانواده صمیمی و مستحکم در افغانستان است
  • سید فروزان CH ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    12 1
    واعظی گفته اکر وزیری بازداشت می‌شد من در جریان قرار میگرفتم ،باید به او کفت تو چکاره هستی که در جریان قرار بگیری ؟ خوشبختانه در جریان نیستی و نبودی وگرنه یارو حاسوس اعدام شده الان در لندن بود و مقاله میفرستاد برای هرزه نامه های زنجیرهای ، برو عمو به رنک مو و ریشت برس
  • SE ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    5 2
    اااااهههههه تو برجام و برجامیان
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    3 11
    جیبوتی کجایی
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      11 2
      وقتی فلاکت غربگدایی چشمت رو کورکرده باشه رابطه با جیبوتی رو که یکی از استراتژیک ترین تنگه های دنیا رو در اختیار داره مسخره میکنی
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 1
      اینهمه تنگه گرفتی به کجا رسیدی
    • ح IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      0 0
      تنگه گرفتن شرف داره تا یه مشت **** مثل تو تو ایران باشن!!
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    9 2
    واقعاً تیتر کثیفی زده سازندگی. من بشخصه به این نوع جلسات نقد دارم. ولی این نقد نیست، نگاه یه نوکر ذلیله که میگه گور بابای همه فقط «ارباب» رو دریاب!
  • محمود IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    11 1
    از یک نفر پرسیدند نظرشما درمورد سریال حضرت علی (ع) چیست؟گفت سریال خوبی بود حیف که قطام آن کم بود.حالا این کنگره برگزارشده هم اگر اشخاصی همچون آنجلینا جولی .ویا سلبریتی از کشورهای اروپایی و یا خانم خوش تیپی از اروپا بود بسیار برای این طیف اصلاح طلب مورد احترام بود.این جماعت هم بعد اغتشاشات بد جوری می سوزند
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    3 7
    درامد کشور فقط در تهران و کرج حقوق وزیر و معاون و نماینده و ریس بانک و گاز و برق و مشابه میشود و به جای دیگر نمیرسه
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    10 2
    یقینا " دور افتخار با موگرینی " از دوره های اوج حقارت خودتحقیران غربگدا بود
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    8 1
    کرباسچی به جرم دزدی از بیت المال چندسال زندانی بود. حالا علیه این و اون کنایه میپرونه؟!
  • رزاق IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    9 1
    آقایان مشرقی ؛ چرا حرف افساد طلبان را قبول نمی کنید ، این زنان فرهیخته کجا ، سلفی حقارت با موگرینی کجا
  • جاوید ایران اتمی US ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    9 2
    رادیو فردا یه فیلم از اکباتان گذاشته که کمتر از ده نفر بودن خودشم گویا داخل پارکینگ هست، این رو تجمع خیابانی فرض کرده😂 خواستم بگم حواستون باشه باز گستاخ نشن باید با همین رفتارشونم برخورد کنید، اون ۱۰ نفر رو باید پیداکنید احضارکنید. رادیو فردا از تجمع خیابانی و بستن خیابان در پونک هم گفته اما از این حرفش سندی منتشر نکرده😂 لابد یک نفر آتش روشن کرده خیابون رو بسته برای همین خجالت کشیده فیلم منتشر کنه😂 اما خواستم بگم این چیزا هم نباید باشه
    • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 14
      پس جریان ادامه داره
  • جاوید ایران اتمی US ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    9 2
    منوتو هم از مترو گذاشته بود، نمیدونم تا کجا درسته یانه اما درهرحال مگه مترو دوربین امنیتی نداره همه جاش!! اگه نداره باید بگم خجالت آوره اگرم داره پس باید اون چند نفر شناسایی و بازداشت میشدن همون روز، خیلی هم راحت هست این کار. خلاصه که شل نگیرید، محکم و قاطع درهر زمان و مکان باید رفتار بشه.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      0 1
      تو که ایران اتمی جاوید هستی ،چرا میترسی چهار از تا شعار گفتن و نوشتن ؟
  • جاوید ایران اتمی US ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    1 1
    وقتی میگم مقامات و افراد هیییییچ حرفی نباید به زبان بیارن که به مخالفان حکومت جنبه نزریق امید باشه
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 5
    از بودجه مملکت هزینه ای سده ، برگشت اون هزینه رو نشون بدبد ، موصوع پیچیده نیست ، در عین حال این رو جواب ندید سوال حدف نمیشه ‌
  • بختیار IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    4 0
    اگر ابتکار و مولوردی سخرانی بودند و همسر مکرون و بایدن مستمع یک دست آورد بزرگ محسوب می شد لعنت بر هر کی غرب گداست
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 6
    این یخ زدن اروپائی ها کی فرا میرسه
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    خودش مشکوک به جاسوسی و خیانت است صبر کنید و ببینید.!
  • روجا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    3 0
    طواف اصلاح طلبان زپرتی به دور " موگریتی " را بیاد بیاورید این اصلاح طلبان منافق فتته گر مزدور و دم و دنبالچه غرب فقط زنان مو بور د چشم آبی اروپایی را آدم می دانند و می پرستند.! و دیگر هیچ ..
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    3 0
    ناراحت نشوید این جماعت شرق و اصلاح طلب معلوم است کجایشان می سوزد . دیگر در کشور محل هم به این جماعت نمیشود این که ان زنکه رزنامه شرق چی بنویسید و فلان اصلاح طلب چه بگوید اینها خیلی طبییعی است الان اینها می سوزند . تقصیر خودشان هم هست در هیچ زمینه ای قابل اعتماد نیستند رهایشان کنید سر از اخور بیگانه در می آورند.
  • علی افصحی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    5 0
    حزب اشرافی و خانوادگی سازندگی که زنانشان دل در گرو غرب وحشی داشته و خود نیز بزک کنندگان غرب و نیزخانوادگی شغلشان خانوادگی در قاچاق ارز جهانگیری فعال بوده اندمثل مهدی جهانگیری و... و نیز در تصاجب شرکت های حصولتی زنان، مردان و فرزندان و اقربایشان رقابتی نفس گیر داشته و بسیاری از خاندانشان نیز در غرب وحشی ولگردی می کنند از اقدام دو آیه الله زاده و نیز خاندان علم و فضیلت و مبارزه و انقلابی گری یعنی خاندان علم الهدی و مرحوم خزعلی در ایجاد نهاد تکریم زن خارج از معیارهای شیطانی غرب وحشی برآشفته شده و علاوه بر حمله به زنان فرهیخته و عالمه این هم اندیشی به جمله علیه کشورهایی پرداخته اند که از آن کشورها در این هم اندیشی زنانی حضور داشته اند هر چند در میان شرکت کنندگان زنانی از ایرلند، چین ، روسیه، استرالیا ، سوئد و...حضور داشتند اما چشم احول حزب سازندگی و جریان فاسد اصلاح طلبان آمریکایی صرفا کشورهای افریقایی آسیایی را دیده و آن را تحفیر کرده اند!این احمق ها نمی دانند و یا خود را به حماقت می زنند که تا چه اندازه همین کشورهای مورد طعنشان اولا تحت ظلم غرب وحشی بوده اند و ثانیا چه نقش موثری در سازمان های بین المللی دارند ضمن این که در یک زمان بسبار کوتاه از فتنه غرب وحشی با همدلی اصلاح طلبان فاسد در کمیسیون زنان سازمان ملل نمی گذرد که این همایش بین المللی را عالم زاده هایی چون سرکار خانم علم الهدی یا خزئلی به سرانجام رسانده اند. اصلاح طلبان فاسد طبق معمول سراغ زنان حیابانی حاضر در فتنه کور اراذل و اوباش رفته و از این که یک مشت زن خیابانی و فاسد مثلا روسری پرانی و لودگی کرده اند باز آن ها را زنان معترض جا زده اند زنانی که شأنی جز آلت دست شدن برای ضدارزش های تبلیغی از رسانه های تحت مدیریت سازمان های جاسوسی غرب وحشی نداشته و ندارند
  • ایرانی با غیرت IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    هر اقدامی که در ایران انجام شود که به نوعی با منافع غربی ها منافات داشته باشد غربی ها بلافاصله نوکرانشان در ایران را مورد مواخذه و هجمه قرار میدهند و از انها میخواهند واکنش مناسبی از خود نشان دهند. لذا به همین خاطر است که ورق پاره های اصلاح طلب شروع به لجن پراکنی و پرت و پلا گوئی نسبت به این اجتماع زنان در ایران کردند. به واقع طیف اصلاح طلب و غربگدا موی دماغ و یک دمل چرکین برای ملت ایران است.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 3
    کسی نمیخواهد این کریمی قدوسی را خاموش کنه
    • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      1 0
      چیه بدجوری رفته روی مخ دولتی که رئیس جمهورش دوتابعیتی بوده و پایان نامه مدرک تحصیلی اش هم معلوم شده سرقت علمی بوده
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    اکبری فقط رابط انگلیس باما بود تودستگاه وعامل ما نبود یه جوری مشاور انگلیس بود
  • بیاتی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    1 0
    این غرب پرستان در اندازه و ارزش وصله لباس آمریکایی هستند
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    بایداقرار کرد که ما اصلاح طلبان در اطاعت بی چون وچرا از غرب و بویژه امریکا دربعد از انقلاب اسلامی بی رغیب بوده ایم.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    مصداق روزنامه ی غلامکرباسچی،همان زنکه ی اروپایی بود که درمجلس دهم واردشد و از زوق زدگی افسادطلبان و سلفی گرفتنشان تعجب کرده بود.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    نه بره زبان یاد بگیره شوهرش فارسی یاد بگیره بعد راجع به بقیه چیزاش صحبت کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس