1

این روزها وضعیت موسوی حتی بدتر از افسر خائن سوری مناف طلاس است، آقای قمارباز از ترس قطع ارتباط با آمریکایی‌ها به خودفروشی افتاده است!

سرویس سیاست مشرق- نزدیک به یک هفته پس‌ازآنکه آشوبگران در روز قدس شعارهایی چون «نه غزه، نه لبنان...» سر دادند یک جلسه محرمانه در دفتر یکی از استانداران سابق دولت اصلاحات برای بررسی وضعیت و اتمسفر فتنه برگزار می‌شود، در این جلسه یکی از حاضران در بحث رو به موسوی لیدر فتنه‌گران کرده و با لحنی تحریک‌آمیز به او می‌گوید: آقای مهندس آنچه در خیابان بر زبان هواداران شما جاری شده است بزرگ‌تر از مقیاس ادراکی ماست، بهتر است کمی محتاط‌تر رفتار کنید!

موسوی که انتظار شنیدن این جملات را از جانب مشاور خود نداشت با تحکم به این فرد می‌گوید که جنبش برای جذب حداکثری نیاز به آن دارد که رادیکال‌تر شود، نخست‌وزیر سابق برای آنکه فضای جلسه را تغییر دهد با تمسخر و لحنی لوده‌وار می‌گوید که تازه اول عیش است.

حاضران در جلسه که انتظار چنین پاسخی را از جانب لیدر فتنه نداشتند، کمی جاخورده و سعی می‌کنند واقعیت صحنه را برای موسوی شرح بدهند. یکی از مشاوران که سابقه حضور در وزارت کشور را نیز داشته و مهندسی رأی برای سران فتنه می‌کرد وارد دیالوگ با موسوی شده و به او می‌گوید که یک ورق‌باز همه برگ‌هایش را برای رقیب رو نمی‌کند، بهتر است شما کمی آرام تر رفتار کرده و بر اساس واکنش حریف و وضعیت زمین قدم‌به‌قدم به‌پیش بروید، قرار نیست یک‌شبه هواداران شما نظام را تغییر بدهند؛ موسوی با شنیدن این جملات از کوره دررفته، از جای بلند شده و به سمت در خروجی برای ترک جلسه می‌رود، اما در لحظه آخر دوباره به‌سوی میز گفتگو آمده و رو به مشاورش می‌گوید، یادت باشد من ورق‌باز نیستم، بلکه قماربازم!

قمار لیدر فتنه با پروژه ققنوس چه معنایی دارد؟ / پشت پرده ارسال یک پیام ویژه برای افسر سازمان سیا از تهران!

قمار لیدر فتنه با پروژه ققنوس چه معنایی دارد؟ / پشت پرده ارسال یک پیام ویژه برای افسر سازمان سیا از تهران!

عکس/ نتیجه قمار لیدر فتنه ۸ ماه جنگ خیابانی بود!

اثر جوهری پروژه ققنوس در تهران!

آن روزها احتمالاً کسی در میان مخاطبان و مشاوران موسوی معنای آن جمله عجیب را متوجه نشد، اما سه روز بعدازاین جلسه محرمانه، رابرت گیتس رئیس سازمان سیا به شبکه CNN کُدهایی داد که برای تفسیرگران معنای «قمارباز» را عیان می‌کرد. رئیس سیا به شبکه آمریکایی گفته بود که در ایران پس از راهپیمایی روز قدس شکاف‌هایی ایجادشده است که به‌تدریج عمیق‌تر خواهد شد، این افسرعالی‌رتبه شبکه جاسوسی ادامه داده بود که هرقدر ضریب نارضایتی‌های سیاسی در ایران به سود جنگ منطقه‌ای بیشتر شود، آمریکایی‌ها از آن راضی‌تر خواهند بود.

حالا معلوم شده بود که چرا موسوی خودش را نه یک ورق‌باز به معنای سیاست‌مداری پراگماتیست با اهدافی مشخص و در چهارچوب بلکه یک قمارباز خوانده که می‌تواند بر سر مصالح و منافع ملی کشورش با دشمن بر سر یک میز نشسته و آن‌قدر مست و مسخ قدرت گردد که همه‌چیزش را به تاراج بگذارد.

آقای قمارباز بعدها بیشتر روحیات و خلق‌وخوی عجیب خود را به نمایش گذاشته تا جایی که جز برخی مشاورانش در پاریس که به گروهک منافقین وصل بودند؛ مابقی او را ترک گفته و موسوی روزبه‌روز منزوی‌تر گردید. این انزوا تا جایی پیش رفته است که او در دی‌ماه سال ۹۶ به‌صورت علنی با تروریست‌های موساد هم‌پیمان شده و در آبان سال ۹۸ با عبور علنی از آرمان‌های امام (ره) خودش را بخشی از پروژه سازمان سیا در ایران تعریف کرد. بعدها یکی از حاضران در جلسه محرمانه مشاوران فتنه سال ۸۸ در جمعی گفته بود که موسوی نه شخصت سیاسی بلکه حیثت خود را در پیش چشم همگان قمار کرد.

پس از فرونشستن شراره آتش اغتشاشات شبکه فحشا در چند محله و شکست طرح سازمان سیا برای دادن وکالت سیاسی به یک شاهزاده فراری و منفور، بار دیگر شبکه جاسوسی برای جلب مشارکت خاکستری‌ها به سراغ کارت موسوی در تهران رفته و با نوشتن یک بیانیه عجیب، طرح سوریه سازی ایران را روی میز گذاشته است. هر چند که موسوی پیش‌ازاین سعی کرده بود با فرستادن علائم و اشاراتی خاص ازجمله انتشار یک اطلاعیه و کشیدن چند طرح و نقاشی خاص برای خودش در «پروژه ققنوس» جا باز کند، اما در آن روزها کمیته خرابکاری، موسوی را کارت سوخته نامیده و اعلام کرده بود پیرمرد آلزایمری نمی‌تواند نقش مهمی در شبکه داشته باشد.

قمار لیدر فتنه با پروژه ققنوس چه معنایی دارد؟ / پشت پرده ارسال یک پیام ویژه برای افسر سازمان سیا از تهران!

عکس/اردشیرامیرارجمند سرپل سازمان منافقین و بیانیه نویس موسوی در پاریس

البته پس از سوختن تمام سناریوهای احتمالی بازهم شبکه مادر اغتشاشات سراغ موسوی رفته و با نوشتن یک بیانیه تحلیلی برای این فرد، آقای قمارباز را به خط کرده است. موسوی به دلیل کیش شخصیت شدید و نیز جنگیدن دون کیشوت وار با گذشته خود و همچنین ترس از فراموش‌شدن اجتماعی حاضرشده است با این طرح ننگین همکاری کند.

واقعیت آن است که بیانیه اخیر لیدر فتنه‌گران از لحاظ محتوایی خاصیت چندانی ندارد، اما وب‌سایت کلمه که اغلب نظرات سازمان منافقین را بیان می‌کند؛ درباره بیانیه جدید حرف در دهان آن پیرمرد پرحاشیه گذاشته و نوشته است که موسوی خواهان «شورای ملی» در ایران شده است. برخی منابع نزدیک به موسوی اطلاع داده‌اند که حداقل در دو سال گذشته امیرارجمند(سرپل منافقین) به جای این چهره افراطی بیانیه نوشته و پروژه جدید همکاری میان موسوی و سیا توسط این فرد هدایت شده است.

طرح تشکیل شورای ملی براندازی، همان پروژه‌ای است که پیش‌ازاین مایکل دوران افسر ارشد سازمان سیا در سوریه پیاده کرده است، این جاسوس خبره آمریکایی در ماه‌های اخیر چند سفر مرموز به منطقه داشته و حتی در کنار پل خداآفرین در حاشیه رود ارس عکس یادگاری نیز با افسران موساد گرفته است.

قمار لیدر فتنه با پروژه ققنوس چه معنایی دارد؟ / پشت پرده ارسال یک پیام ویژه برای افسر سازمان سیا از تهران!

قمار لیدر فتنه با پروژه ققنوس چه معنایی دارد؟ / پشت پرده ارسال یک پیام ویژه برای افسر سازمان سیا از تهران!

عکس/ مایکل دوران افسر سازمان سیا در کنار رود ارس/ سفر جاسوس آمریکایی به سوریه و دیدار با تروریست‌ها

سرنوشت دون‌کیشوت فتنه چگونه است؟

در آگوست سال ۲۰۱۱ آمریکایی‌ها با هدایت مالی سعودی به معاندین سوری پیام دادند که برای براندازی نظام تنها راه‌حل تشکیل شورای ملی است، در آن زمان یک افسر آمریکایی بانام مستعار احمد ابراهیم به‌عنوان مسئول میز سوریه مدام زیر گوش مناف طلاس می‌خواند که از حکومت اسد خود را جدا کرده تا رهبری معارضین را بر عهده بگیرد، بعدها لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه فاش ساخت که طلاس درازای گرفتن پاسپورت فرانسوی کشورش را به آمریکایی‌ها فروخته است.

یک روز پس از بیانیه براندازانه میرحسین موسوی که رسماً عبور از نظام جمهوری اسلامی ایران را کلید زد، محمد خاتمی نیز درست در روزی که با رأفت توأم با اقتدار نظام جمهوری اسلامی هزاران نفر از فریب خوردگان حوادث اخیر آزاد شدند، با ادبیاتی دیگر، اما با همان جهت‌گیری کلی موسوی، به ساختارهای نظام اسلامی حمله کرد.
در بیانیه خاتمی که گویی همسو با بیانیه براندازانه موسوی از یک اتاق فکر سرچشمه می‌گیرد، خاتمی مانند فتنه ۸۸ کوشیده است، از دوگانه جنگ سخت و نرم با نظام، دومی را برگزیند تا به زعم خود با بیانیه موسوی مرزبندی کرده باشد، اما کیست که نداند اولی دنبال براندازی نرم است و دیگری دل در گرو سخت آن دارد؟

این روزها وضعیت موسوی حتی بدتر از افسر خائن سوری مناف طلاس است، آقای قمارباز از ترس قطع ارتباط با آمریکایی‌ها به خودفروشی افتاده است، شاید این وضعیت رقت‌انگیز نیاز به محاکمه او را نیز از بین برده است؛ او حالا مجبور است در تنهایی و انزوای مطلق با خودش و گذشته‌اش بجنگد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    67 7
    تاریخ مصرفش تموم شده
    • US ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      حضرت آیت‌الله العظمی سید محمد خاتمی، شخصیت مورد احترام سازمان ملل متحد و شخصیت های سیاسی دنیا هستند
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      61 11
      لعنت ابدی خداوند بر منافقین داخلی و خارجی مخصوصا سران فتنه
    • سوخته IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      34 9
      مرگ بر چنین آیت ا... های قلابی
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      32 4
      خطاب به08:35 حضرت آیت الله العظمی پآآآآآآآآآآآآآررررت.به شدت مورد احترام جرج سوروس ، موساد و سیا هستند
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      5 5
      متاسفانه با وعده اینترنت متاسفانه برمیگردن
    • علی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      14 3
      بنظر تاریخ مصرف هر دو طرف تمام شده
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      5 9
      کلا تاریخ مصرف جمهوری اسلامی هم تمام شده اینها که جای خود
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      6 0
      این دو نفر در نقش دو فاحشه سیاسی ایفا نقش می کنند
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      4 1
      موسوی = دون کیشوت - محمد تمدن =سانچو پانزا که با هم شر درست می کنند
    • منتظر ظهور IQ ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      1 0
      حتی نمیدونی فرق آیت الله و حجت الاسلام چیه کار بر آمریکایی
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    28 8
    در فراماسونی بودن فتنه ققنوس شیطانی شک نکنید.اگه نقاشی کودکانه این فتنه گر رو ببینید حتی نقش تجزیه طلبها رو هم میبینید با آتش زردی که سمت جنوب شرقی و شمال غربی کشیده! حجاریان هم توئیتی زده بود در حمایت از تجزیه طلبان.ولی ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین...باید نقشه هاشون رو برای نابودی فرهنگ ایرانی اسلامی خنثی کرد.مهره های سوخته کاخ سیاه.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 3
    فتنه خود
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    13 10
    متاسفانه خمد خسن روحانی یا دوستانش یا همکارانش یا همفکرانش با وعده اینترنت دوباره در همه انتخابات پیروز میشوند.
    • ناشناس م IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      3 1
      چقدر سر و ساده این، اگر در این حد اینا مشخصا دارا با سازمان های سیا و موساد همکاری میکنن پس چرا رای اعتماد میگیرن. اینا بازیه خوده نظامه
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    22 7
    پیر مرد خرفت پر حاشیه
  • محتشم IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    20 6
    حسد و کینه توام با حقارت شخصیتی ایشان هزینه های زیادی را بز کشور وارد کرده است ولی حداقل دست خناسان را از مدییریت کشور کوتاه کرده است
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      2 12
      تو بفکر درمان عقده های ناشی از مالیخولیای خودت باش
  • سعید IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    8 1
    لطمه وارد شده از حرکات این جاهلان سیاسی بسیار عظیم بوده . بخشش لازم نیست ، حتما اعدامشان کنید .
  • محمود IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    9 3
    خداوند شر اشرار خارجی و داخلی را به خودشان برگرداند.این انقلاب ضامنی به گستردگی خون ۲۸۸ هزار شهید دارد.که چهره ننگین منافقان داخلی و خارجی را روز به روز بهتر نمایان می کند.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    4 3
    شفافیت رای ودارایی مسئولین درسامانه علنی وخوداظهاری برای ازبین رفتن رانت وفساد
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    8 0
    خدا عاقبت همه را ختم به خیر بکنه، وقتی طلحه و زبیر به آن عاقبت دچار میشوند از منتظری و خاتمی و موسوی و اکبری چه انتظاری میشه داشت
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    6 0
    متاسفانه در مورد خائنین به اسلام وایران یعنی همین فتنه گران .نظام حاکم بی اندازه مماشات کرد
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    5 0
    لعنت بر معاویه و یزید
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    4 0
    عکس دومی که مربوط به دیدار مک‌کین سناتور بل جهنم رفته آمریکائی با لیدرهای تکفیری در سوریه است.‌
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 8
    داستان بافی نکن مشرق حیله گر
  • سپیده IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    1 5
    معنیش این نیست. معنیش این است که برای من یک بازی سیاسی نیست و حاضرم به خاطرش ریسک کنم.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 8
    چرا انقدر ادبیاتتون میدونیه .هیچوقت کسی که نمیتونه مثل آدم حرف بزنه،موجود با ارزشی نیست
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    7 21
    بجز کلمات بی ادبانه و تو هین آمیز متنتون هیچ مفهومی نداشت
    • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      10 2
      اگه تو این چند سال،نتیجه مدیریت این جماعت بیشرف وهمیشه طلبکار رو هنوز متوجه نشدی دیگه نمیشه برات کاری کرد.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      5 0
      اینو تو آلبانی بهتون گفتن که حالیتون کنند یا خودت فهمیدی؟
  • CA ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 1
    هر کسی ادعایی کرد زمانی خواهد آمد که مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. میرحسین موسوی، انتخابات ۸۸ یه آزمایش و ابتلاء بود که بدطور گرفتار و رو سیاهت کرد و هنوز هم دارد بسوی اسفل السافلین میکشاندت. «أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ؛ آيا مردم پنداشتند كه تا گفتند ايمان آورديم رها مى ‏شوند و مورد آزمايش قرار نمى‏ گيرند»
  • SE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 0
    این مهملاتی که موسوی نوشت
  • علوی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    واقعا این رفتار قانون شکنی که یک مصونیت قضایی برای جاسوسی علنی گذاشته و علیرغم اینکه باید به خیانت های محتمل دوران دفاع مقدس آفای نخستتتتت وزیر پرداخته بشود تا الان و اینک صادرکنندگان آن مصونیت در شورای عالی روز حساب کدام توجیه را جهت تمایز بین مجرمان علیه نطام خواهند داشت و چگونه ذمه خویش بری خواهند ساخت
  • US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    8 1
    اين چه نوع حصر خانگى است كه اين خائنين آزادانه و بدون ممانعت با مأموران سيا در رابطه هستند و بينيه ميدهند و از معاندين خارج نشين مشاورت ميگيرند. اين چه نوع حصر خانگى است . چرا مسؤلان جلو اين خيانت ها نميگيرند.منتظرند تا اتفاق و اغتشاش ديگرى بيفتد؟ چرا اينها را كه جرمشان برملا و روشن شده است محاكمه نميكنيد؟
  • US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    14 3
    اين چه نوع حصر خانگى است كه اين خائنين آزادانه و بدون ممانعت با مأموران سيا در رابطه هستند و بينيه ميدهند و از معاندين خارج نشين مشاورت ميگيرند. اين چه نوع حصر خانگى است . چرا مسؤلان جلو اين خيانت ها نميگيرند.منتظرند تا اتفاق و اغتشاش ديگرى بيفتد؟ چرا اينها را كه جرمشان برملا و روشن شده است محاكمه نميكنيد؟
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    10 4
    لعنت خدا بر هر چه خائن وطن فروش است. هر چه عقب ماندگی و آسیب درون کشور است بخاطر وجود همین طماع های دوران میباشد که مثل بختک بر سرزمین مقدس ایران چسبیده اند. انتظار داریم که قوه قضائیه و نهادهای اطلاعاتی یکبار برای همیشه بساط این خائنین و منافقین را جمع کند هر چه زودتر.
  • علی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    11 4
    لعنت خدا به موسوی
  • جاوید ایران اتمی US ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 0
    رادیو فردا چندساعت قبل یه ویدیو از سنندج منتشر کرده چهارنفر خیابون رو میبندن آتش روشن میکنن، مگه یک نیروی امنیتی اطلاعاتی اونجا نیست که اینارو تعقیب کنن دستگیر کنن پدرشونو دربیارن
  • محمد IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 1
    اینقدر بی عرضه و منفور وبدبخت شده
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    ظاهرا پدر شروین از مجاهدین خلق بوده و پدرش به جرم ترور در دهه ۶۰ اعدام شده چرا گذاشتید همچین آدمی توی تلوزیون ایران معرفی و معروف بشه
  • امید IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 8
    دست بردارید از این بی وجدان بازی .درود بر موسوی
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      3 0
      بیعقلی که قبل از اعلام نتایج انتخابات از روی توهم خودشو برنده اعلام کنه که درود نداره - خیلی تعطیلی ها
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      3 0
      چرا به یک فراماسونر دستنشانده اجانب درود میگی؟ نکنه خود موسوی درمانده هستی که خودت از خودت تعریف میکنی؟
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 2
    خاک بر سر این پیر فرتوت !
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 1
    پیرمرد پیزوری بدبخت تو دیگه اسمت اومده جزو سرلیستهای عزراعیل تکبر وخودوخواهی اخرت ودنیات روبه باد داد
  • کامران IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 2
    این حرفها را موسوی بدون چراغ سبز نزده است....
  • احد IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    موسوی آلزایمر داره از طرفی از اندیشه و رفتار طبیعی برخوردار نیست ، دیگه چه به جون این بنده خدا میخواین . آقا موسوی مرده متحرک هست ولش کنین این جنازه رو .
  • US ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 10
    سید بزگوار آیت‌الله العظمی خاتمی یک شخصیت قابل احترام در عرصه سیاسی و بین‌المللی هستند، اگر ایشان تدبیر و درايت نداشتند!جرج بوش طومار ایران رو پیچیده بود. حالا هی سیاه نمایی کنند ، ایشان یک سیاس تمام عیار هستند و دوران وی دوران طلایی ایران در هر زمینه بعد از انقلاب اسلامی ایران بود.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      اقای خاتمی خودش هم از این عنوان " ایت الله العظمی " خنده اش میگیرد !!!
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 1
    در تصویر اول که موسوی و کروبی و خاتمی و موسوی خوینی ها دو رمیز نشسته اند نوشابه هایی با برند زمزم دیده می شود که قطعا فیک است
  • رضا تواضعی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 2
    در تصویر اول که موسوی و کروبی و خاتمی و موسوی خوینی ها دو رمیز نشسته اند نوشابه هایی با برند زمزم دیده می شود که قطعا فیک است . زمزم اصلا چنین طرح بطری نوشابه ای ندارد . مشخصا این نوشابه پپسی است که به شکل عجیبی لیبل زمزم روی آن زده شده است .
  • رضا تواضعی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    در تصویر اول که موسوی و کروبی و خاتمی و موسوی خوینی ها دو رمیز نشسته اند نوشابه هایی با برند زمزم دیده می شود که قطعا فیک است
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    فتنه گر!!!!!!
  • رمضانعلی محمدیان IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 0
    بسم الله. چند روز قبل حسن روحانی صحبت از انتخابات کرده و فیلش یاد آزادی خوب مجلس اول میفته و یادش میره حزب توده و حدود 26 نفر دیگه رد صلاحیتی داشت و شرایط با الان کلی تفاوت داشت طوری که فرقه رجوی از آقای گلزاده حمایت میکرد بعد عفو و احتمال بیرون آمدن پتانسیل انسانی هم سو الان میرحسین و خاتمی بیانیه رفراندوم و شورای ملی و بی خیال نظارت میدهند حتی برای جلب نظر فسیلهای سلطنت طلب در زنجیره نامه هایشان غیر از نق زدن و دروغ که کار همیشگی آنهاست از امثال ابتهاج سازمان برنامه که پدرش را میرزا در گیلان اعدام کرده بود تمجید میکنند پروژه ققنوس همینه دیگه بعد از افتادن لیدرهای مطرح مدعی اصلاحات به زباله دانی تاریخ سیاسی کشور از آتشی که در اغتشاشات به آن افتاده ققنوس جدید با برند اعتدال به نام ح.ر (حسن روحانی )به ضمیمه لیستی با اسامی مثل رهامی همتی هاشمی و هاشمی طبا کرباس و یکی دو تا مطرب و رقاص مستظهر به اراذل و اوباش و سلبریتی فاسد و اپوزیسیون فحشا بیرون میآید ودوباره فتنه گاندو رانت اختلاس بیخود نیست که هاشمی طبا داد میزنه اموال دولت را واگذار نکنید شتر در خواب دیده پنبه دانه
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 0
    میر یزید موسپیورا به راحتی با تروریستها ارتباط می گیرد؟!!!! چرا محاکمه و اعدام یا لااقل زندانی نمیشود؟!....
  • GB ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    7 4
    این دفعه به زعم خودش داره قمار مرگ و زندگی می کنه ولی من بهش می گم حماقت نکن چونکه این دقیقا خودکشیه.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      2 0
      نقش فاحشه سیاسی رو برای خودش انتخاب کرده
  • جواد IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    9 5
    چقدر از این حقیرها متنفرم، چه ظلم ها که در حق مردم و نظام کردند
  • SE ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 4
    متاسفانه حسن روحانی یا دوستانش یا همکارانش یا همفکرانش یا نفوذی هاش با وعده اینترنت دوباره در همه انتخابات پیروز میشوند.
  • FR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 2
    تاریخ محاکمه و اعدام جاسوسان و خائنان به خون شهدای ایران زمین شیعه اسلامی چه زمان است ؟
  • CN ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    عجب بیانیه دردآوری بود
  • jikjik IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    آخی ... الهی بمیرم برات که اینقدر بی طرفی!!!
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    به نظرم باید الان دیگه ایزی لایف بزنن
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 0
      خودشون رو کرده اند پوشک بایدن که بعد کثیف شدن از بو گندشون حتی اربابای آمریکایی شون هم دورشون می اندازند
  • حمید ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 6
    لعنت خداوند بر موسوی و همه فتنه گران.البته که خداوند جوابشان را داده.ولی این جماعت کور شده اند.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 13
    بخاطر ساندیس زهرماری، بی ارزش تر از تو وجود نداره مشرق
    • #ایران اسلامی قوی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      8 3
      آب بریز اونجات که میسوزه
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 0
    مردنقاشی که زمانی نقش فراماسونری اش مطرح شد،چگونه عروسک خیمه شب بازی دشمنان ملت ماشده وبه خوداجازه می دهد فرزندانمان رابه سربازی دشمن فرابخواند؟اودرمحکمه وجدان ملت محاکمه وطرد شده است!در دل مردم مومن به انقلاب ارزش الدام ندارد!اوخودرا درقمارباخته ودبگربرای ماوجودندارد
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 2
    وای از آن روزی که شیطان سوار کسی شود که نتواند او را پیاده کند
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 1
    مالیخولیا داری
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    خیلی ریز تبلیغ نوشابه
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 2
    نمیگم اصلا دروغ نگو چون از این راه ارتزاق میکنی اقلا کمتر دروغ بگو بدبخت
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 2
    عکس آخرین مک کین مگر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 1
    عکس آخرین مک کین مگر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احسان IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 0
    اقا من کاری به محتوای جلسه شون ندارم تنها چیزی که بزام جالب بود نوشابه زمزم خانوادگی بود. اینا انگار خیلی نوشابه دوس دارند.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 3
    درود بر خاتمی
  • علی افصحی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 0
    امام خامنه‌ای سخت ترین جواب را به ماشین بیانیه نویسی ع سازمان های جاسوسی به ویژه سازمان جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا دادند و آن هم عفو فریب خوردگان توسط عوامل فارسی زبان سازمان های جاسوسی بود. بیانیه نویسی موسوی، خاتمی، مهملباف و سایر آواره گان بر اساس یک برآورد شیطانی صورت گرفته بود همان برآوردی که منافقین در دفاع مقدس داشتند آن ها با سوار شدن بر یک شعار که «جنگ جنگ تا رفع فتنه از جهان»! به هواداران بیچاره بی خبر از عالم و آدم حقنه کرده بودند که جمهوری اسلامی موجودیتش در ادامه جنگ است اما نمی دانستند اصل اجتهاد در بستر زمان و مکان چه انعطاف پذیری بزرگی به فقه شیعه می دهد. امام خمینی با لحاظ زمان و مکان به ناگهان با شرایطی، از جمله معرفی متجاوز و تعیین غرامت برای متجاوز و...قطعنامه صلح سازمان ملل را پذیرفت و این جا بود که رجوی قاتل و آلت دست سازمان های جاسوسی دست به «قمار»زد و بازنده ای بی حیثیت تر شد سرنوشتی که در انتظار موسوی ، خاتمی هم هست. این دو سرکرده فتنه های دست پخت سازمان های جاسوسی بیانیه های دیکته شده از جانب جواسیس را زمانی دادند که امام خامنه‌ای بارها و بارها بر مجازات سخت فتنه گران اخیر تأکید می فرمودند تا این که دامنه فتنه با مجاهدت ولایتمداران انقلابی و دلداده امام خامنه‌ای به هم آمده و آرامش به میهن اسلامی بازگشت.در این شرایط بود که سرکردگان فتنه به جنبش درآمده تا دو باره «ققنوس فتنه»!را احیا کنند اما یک «رودستی سخت و تلخ »از امام خامنه‌ای مثل همیشه خوردند و آن عفو عمومی متهمان و محکومان بود که به شدت ورق را برگرداند اینک اما در حالی که سازمان های جاسوسی وبردگان رسانه ای آن ها و دنباله های مستقر در خاک ایران به هم ریختگی ساختاری پیدا کرده اند این جبهه انقلاب اسلامی است که توانسته رمندگان و فریب خوردگان را از جبهه شیطان جدا کرده و به آغوش ملت دوباره برگرداند. امام خامنه‌ای به مصداق آیه چهارده تو «ویشف صدور قوم مومنین و یذهب غیظ فلوبهم و یتوب الله علی من یشاء یعنی زمانی گه فتنه ترکیبی با جهاد بی امان تبیینی امام خامنه‌ای و نیز جهاد میدانی انقلابیون ولایی در هم کوبیده شد دل های مومنان خنک شده و نفرت از دل هایشان زدوده شد و خداوند توبه هرکسی را که بخواهد می پذیرد و امام خامنه‌ای توبه فریب خوردگان فتنه ترکیبی را پذیرفت . سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 0
      عالییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • سوخته IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 0
    مرگ بر 4 نفرشان با هم دستان شان
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 1
    موسوی تک تک حرفهایش در سال هشتاد و هشت ثابت شده است. امروز هم بیانیه او همراهی با خواست هشتاد درصد از مردم است.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    همین میر حسین موسوی در ماه های اول انقلاب در روزنامه جمهوری اسلامی مقاله ای در تجلیل از سران سازمان منافقین با عنوان 4 اذرخش انقلاب نوشت . این در حالی بود که انحراف این سازمان تروریستی برای طیف وسیعی از مردم اشکار شده بود .
  • سعيد AT ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 3
    موسوي آخرين برگ نظام براي تغييرات بنيادي خشونت پرهيز هم جهت با منافع ملي است و نظام عاقل تر و ايران دوست تر از آن است كه در چونين شرايط خطيري از بخشي از سرمايه هايش بگذرد ولي خاتمي يك خائن وطن فروش در خدمت نظام سلطه گلوبال است .
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 0
    براندازی نظام را نه تنها میرحسین و تاجیک و حجاریان و بهزاد نبوی و تاجزاده و زیبا کلام و خاتمی و... به گور خواهند بر بلکه نوه های انان هم چنین روزی را هرگز نخواهند دید !
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 2
    چرا اینقدر همه چیو قاطی میکنید
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 0
    پناه به خدا از عاقبت به شری ! برخی از کسانی که داعیه انقلابی بودن را داشتند امروز کارشان به جایی رسیده که با سلطنت طلبها و همجنس بازها و فراماسونر ها و بهایی ها و منافقین و افسران سازمان سیا هم خط و هم جهت شده اند
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 0
    شبکه نفوذی غرب به اشکال و اسامی مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون در کشور مشغول توطئه امنیتی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است . و تا زمانی که این شبکه مخوف و گسترده و این غده بد خیم از انقلاب جراحی و ریشه کن نشود همواره سایه خطر بر سر جامعه و انقلاب و اسلام وجود دارد . یقینا امریکا و انگلیس پلید بدون وجود این شبکه کار چندانی به پیش نخواهد برد . این شبکه سرمایه اصلی شیطان بزرگ و انگلیس مکار است .
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    آمریکایی ها کنار ابوبکر البغدادی! زمان جوونی های ابوبکر البغدادی.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    آمریکا و فتنه گری در کشور های دیگر!!! اصلا و ابدا از این وصله ها بهش نمی چسبه چونکه خود فتنه است . خود آمریکا شر و فتنه تمام و کمال برای این دنیا هستند. شیطان بزرگ واقعا برازنده آمریکا و ایادی است.
  • رضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    حسن روحانی-خاتمی-موسوی -کروبی دشمنان ایران ودوست دشمنان هستند حسن روحانی با برکه الله کشوررا به عقب کشاند
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      1 3
      رئیسی احمدی نژاد لاریجانی ها و بقیه پس چی اونها لابد دایه مهربانتر مادر بودند
  • ناشناس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 3
    خدا لعنت کند فتنه گری را که سایت مشرق آب نریز روی آتش ملعون بگذار فتنه بخواب آقای خاتمی
  • جواددهقاني IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 1
    نوشتن بدون سند ومدرک با این سطح پایین نوشتاری پر از توهین و افترا و دروغ و بکارگیری عکسی که بدفعات برای داعش سوریه کارشده و قالب کردن آن بجای کنار رود ارس تاثیری در مخاطب ندارد فقط عرض خود میبرید.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 3
    می دونید خاتمی اون زمان کشور را بارشد اقتصاد ی بالای ۷ درصد میلیاردها دلار ذخیره ارزی و و تورم زیر ۱۰ درصد تحویل احمدی نژاد داد یعنی کشور در مسیر درستی بود احمدی نژادو کنسرسیوم شرکای مافوق و مادون چه کردند مسیر کشور را به انحراف بردند و کشور را با تورم سنگین ۴۰ درصدی تحریم گگسترده تحویل دادند که دیگه هم کشور تو مسیر نتوانست قرار بگیره صمن اینکه نفت به ۱۲۰ دلار رسیده بود البته نه اینکه الان خاتمی بیاد اوضاع درست میشه اللن اگه خود خدا هم بیاد این اوضاع ایران را نمی تونه درست کنه.
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 0
      مستندات غلط؛ مبانی اعتقادی غلط؛ به نحلیل غلط منتهی می شود...
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 0
    ان الباطل کان زهوقا
  • FR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 0
    چه بسا یارو با امامه سیاه یک بهایی باشه ! تاریخ ایران پر از چنین وقایعی است متاسفانه وگر نه ان خائن نباید پاچه لیسی یک صهیونیست مثل ژرژ سوروس را بنماید ! به قول ما جوانها حتما میشَنگيدَتِش كه سوروس سراغ ان خائن رفته ! 🤫
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    در آشوبهای اخیر، ماهی های گنده ای به تور افتادند. بیشتر نمی گویم. ضربات به پیکر دشمن در آینده بر اساس اطلاعات این ماهی های گنده خواهد بود.
  • CA ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    همه این اغتشاشات،تحریمها،یاوه سرایی دشمنان علیه سپاه، تروریسم و ناآرامی در مرزها ثمره فتنه ۸۸ موسوی و جریان اصلاحطلب بود.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    رفیق شیطان خاتمی با استناد به مدارک
  • / IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    خائن
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    این سه خائن مزدور را محاکمه کنید
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    لعنت الله علی القوم القاسطین خاتمی ومیریزید وفری وفسنجونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس