کد خبر 1469226
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

دیزل ژنراتور براساس کاربرد های متفاوت برای تامین برق استفاده می گردد. قیمت این دستگاه برای هر مصرف کننده ای از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یک خریدار همیشه به صورت ناخودآگاه قیمت را در الویت بسیار بالایی قرار می دهد هر چند که موضوعات فنی و کیفیت نیز میتواند جزعوامل موثر خرید دیزل ژنراتور باشد.

در خرید دیزل ژنراتور با کیفیت، موارد مختلفی را باید در نظرداشت که به مهم ترین آنها می پردازیم؛ همچنین توجه نمایید قبل از شروع تحقیقات، قدرت و نوع مصرف دیزل ژنراتور و در نهایت بودجه مورد نظر را مشخص نمایید.

برند های پرفروش دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور و بهترین قیمت خرید آن

در توان های خروجی اضطراری و دائم، پرفروش ترین برندهای دیزلی زیر پیشنهاد می گردد. از رنج 25 الی 100 کاوا محبوب ترین برندها، دیزل ژنراتور تلک، بادوین، لوول و در رنج 100 الی 770 کاوا دیزل ژنراتور ولوو و بادوین؛ درنهایت در رنج 770 الی 1400 کاوا ابتدا دیزل ژنراتور کامینز و پرکینز جز پر فروش و بهترین ها خواهند بود. باید توجه نموند برندهای معرفی شده در هر زمان متناسب با کشش بازار، محصولات موجود و خدمات پس ازفروش قابل قبول و در آخر، شرایط واردات کالا تغییر خواهند کرد از این رو حتما با فروشنده مطمئن در این خصوص به صورت روز مشورت لازم را انجام نمایید.

انتخاب بهترین موتور دیزل

دیزل ژنراتور و بهترین قیمت خرید آن

موتورهای دیزل ژنراتور در برندهای ولوو، کامینز، پرکینز، تلک، بادوین، ویچای، لوول در حال حاضر در بازار قابل دسترس می باشد که انتخاب برند مناسب با توجه به بودجه، نحوه مصرف و توان خروجی مورد نیاز تعیین می شود؛ به طور مثال میتوان اشاره کرد در استفاده دستگاه به صورت مداوم که نوع مصرف ما در حقیقت بیش از 8 ساعت در روز است برندهای ولوو، کامینز، پرکینز، بهترین انتخاب ما می باشد.

شایان ذکر است دیزل ژنراتور ولوو از 100 تا 770 کاوا (150 الی 1100 آمپر) قابل دسترس است ازهمین جهت در این بازه شاید بهترین پیشنهاد در مصارف مداوم برند ولوو باشد. در بازه 25 کاوا تا 100 کاوا (36 الی 150 آمپر) برندهای کامینز و پرکینز پیشنهاد می گردد؛ اما با توجه به کمبود برندهای اروپایی اشاره شده و قیمت اولیه بسیار بالا و خدمات پس ازفروش گران؛ استفاده از سه دستگاه دیزل ژنراتور بادوین، لوول و تلک توصیه می شود. همچنین قابل توجه است برند موتور ولوو در رنج زیر 100 کاوا به طور کل موجود نیست، و در رنج های 800 الی 1400 کاوا (1150 الی 2000 آمپر) برندهای کامینز و پرکینز بهترین انتخاب برای تهیه خواهند بود.

انتخاب بهترین برند ژنراتور

ژنراتور ها به دو دسته تک بلبرینگ و جفت بلبرینگ تقسیم می شوند که ژنراتورهای تک بلبرینگ پیشنهاد بهتری برای موتورهای دیزلی می باشد. برندهای ژنراتور مکالته (انگلستان/ایتالیا)، ژنراتوراستمفورد (انگلستان)، ژنراتور لری سومر(فرانسه) و ژنراتور های طرح استمفورد (چین/ایران) در حال حاضر قابل دسترس و استفاده است.

در صورتیکه بودجه شما محدود می باشد حتما باید مشاوره لازم را با توجه به نحوه مصرف، توان خروجی با تیم فروش شرکت بینش ابتکار خارمیانه و یا شرکت فروشنده دیگر انجام نمایید. و سپس با در نظر گرفتن میزان بودجه، برند و بهترین قیمت، دیزل ژنراتور را انتخاب نمود. گاها" موضوعات فنی در کنار مباحث خدمات پس از فروش و شرایط راه اندازی میتواند در کنار بودجه محدود در انتخاب نهایی تاثیرگذار باشد.

نحوه کاهش قیمت دیزل ژنراتور

برخی از متعلقات دستگاه دیزل ژنراتور الزامی نمی باشد و حذف آنها منجر به کاهش قیمت میشود. از جمله متعلقات دستگاه شامل: تابلوبرق ها، گرمکن، پمپ دستی تخلیه کن، شارژر باطری، کانوپی های سوپر سایلنت می باشد که حذف و یا اضافه کردن آنها کاملا" بستگی به موارد مختلفی همچون نوع مصرف ما خواهند داشت.

به عنوان مثال: تابلو برق دستی دیزل ژنراتور به مراتب از تابلو برق های سنکرون و اتوماتیک ارزان تر است. از همین جهت در محیط هایی که اپراتور در محل به صورت دائم حضور دارد تابلو برق دستی جهت کاهش هزینه ها پیشنهاد می گردد. همچنین نوع برد استفاده شده در تابلو برق در قیمت نهایی موثر می باشد از همین رو انتخاب آن با توجه به قدرت، نوع برند و بودجه به همراه حفظ کیفیت قابل تغییر است.

مورد بعدی کانوپی سوپر سایلنت دیزل ژنراتور خواهد بود در شرایطی که اطراف دستگاه دیزل ژنراتور محیط باز و یا فضای کارخانه ای است و صدای زیاد تولید شده دیزل ژنراتور منجر به مزاحمت اطراف نمی گردد استفاده از کانوپی سوپر سایلنت پیشنهاد نمی گردد تا هزینه تمام شده را تا حد قابل توجه ای کاهش دهیم.

متحرک (دوچرخ، چهار چرخ) و ثابت بودن دستگاه در هزینه تمام شده تاثیر گذار خواهد بود؛ درصورت عدم نیاز، این آپشن نباید سفارش گذاری شود. بهتر است حمل و نقل با جرثقیل های مخصوص صورت پذیرد موارد اشاره شده جزو تجهیزات اساسی و تاثیر گزارترین اقلام سفارشی در قیمت نهایی دستگاه دیزل ژنراتور می باشد و همانطور که گفته شد در صورت عدم نیاز حذف می گردد.

دیزل ژنراتور و بهترین قیمت خرید آن

متعلقات الزامی دیزل ژنراتور

شاسی دستگاه دیزل ژنراتور، لرزه گیر، منابع اگزوز، مخزن سوخت ذخیره، باطری راه انداز و کابل باطری، شارژ، ضد یخ، روغن موتور و برد های کنترلی هوشمند جهت فرمان های کنترلی دستگاه، سیم کشی موتور و ژنراتور برنامه صحیح و تنظیمات متناسب با بهترین کارکرد برد کنترل و در نهایت عملکرد صحیح دستگاه؛ این موارد الزاما باید با بهترین کیفیت تهیه و دنبال شود. گاها امر موضوع قیمت دیزل ژنراتور به قدری برای خریدار مهم است که توجه لازم به کیفیت ارائه شده نمی گردد. آیتم های فوق در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار و این موضوع باعث سردرگمی خریدار می شود. از آن جهت که در زمان خرید، قیمت دیزل ژنراتور از شرکت های متفاوت با اختلاف زیادی اعلام میشود از سمتی هم صرفا" خرید یک محصول با قیمت بالا نشانگر کیفیت آن نخواهد بود؛ باید به دنبال کمترین قیمت دیزل ژنراتور با بالاترین کیفیت باشیم.

شرایط گارانتی دستگاه، آموزش در راه اندازی و بهره برداری، هماهنگی حمل و نقل به محل، خدمات پس از فروش محصول، نحوه پرداخت، مشاور در نصب و جانمایی بعضا" در قیمت نهایی بسیار موثر است و در مرحله نخست باید در جهت خرید موفق توجه کافی را داشت.

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه در جهت فروش بهترین دیزل ژنراتور های روز دنیا از جمله پرکینز، کامینز، ولوو پنتا، بادوین، لوول، تلک، ویچای و... در کنار شما عزیزان می باشد. برخی از خدمات این مجموعه نیز شامل: مشاوره رایگان در انتخاب دیزل ژنراتور، راه اندازی و حمل رایگان دستگاه، طراحی و ساخت کانوپی و تابلو برق، پشتیبانی آنلاین و گارانتی یک ساله می باشد؛ در صورت نیاز به استعلام قیمت دیزل ژنراتور مدنظرتان می‌توانید با کارشناسان فروش دیزل ژنراتور در مجموعه "بینش ابتکار خاورمیانه" از طریق شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه | 09014100215 | 02188261760 | 02188288374 |www.bineshebtekar.com

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس