کد خبر 1470170
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
آغاز ماموریت‌های نوروزی اورژانس از ۲۴ اسفند

رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش نیروهای اورژانس در روزهای پایانی سال و انجام ماموریت های نوروزی خبر داد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در حاشیه همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن جشن نیمه شعبان و پیش بینی حضور میلیونی زائران در مسجد جمکران، سازمان اورژانس به همین منظور تمهیداتی در نظر گرفته است.

وی از آماده باش نیروهای اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در همین راستا نیز، سازمان اورژانس کشور برای ارائه خدمات به هموطنان، در آماده باش کامل به سر می‌برد.

میعادفر در ادامه به شروع طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند شروع و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده باش ۲۶ هزار نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی، افزود: حدود ۳۲۰۰ پایگاه اورژانس در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

میعادفر با عنوان این مطلب که رئیس سازمان اورژانس کشور به عنوان دبیر طرح سلامت نوروزی مأموریت هماهنگی برنامه‌های وزارت بهداشت را بر عهده دارد، ابراز کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از چهار فروردین آغاز می‌شود، پیش بینی می‌شود که سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند شروع شود. از همین رو، بیش از ۱۰۰۰ بیمارستان کشور در آماده باش به سر می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس