پله‌های هواپیمای ریاست‌جمهوری بزرگترین دشمن بایدن +فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه در بازگشت از آلاباما بار دیگر هنگام بالا رفتن از پله‌های «ایر فورس وان» سُر خورد و کمی کنترل خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه (پنجم مارس، ۱۴ اسفند) در بازگشت از شهر «سلما» در ایالت آلاباما بار دیگر هنگام بالا رفتن از پله‌های هواپیمای ریاست‌جمهوری «ایر فورس وان» سُر خورد و برای لحظاتی کنترل خود را از دست داد.

بایدن ۲۲ فوریه (سوم اسفند) هم روی پله‌های هواپیما هنگام ترک ورشو لهستان تعادل خود را از دست داد.

او در سال ۲۰۲۱ هم هنگام بالا رفتن از پله‌های ایر فورس وان سه بار متوالی زمین خورد.

این موارد نشان داده رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا علاوه بر نداشتن کنترل بر ذهنش که باعث گاف‌ها و اشتباهات لفظی می‌شود، طبعاً به لحاظ جسمی هم تعادل ندارد.

اخیراً «رونی جسکون» پزشک سابق کاخ سفید و نماینده جمهوری‌خواه، جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده را بشدت مورد انتقاد قرار داد و استدلال کرد که وضعیت روانی رو به زوال او خطری علیه کل ایالات متحده است.

او یکشنبه (۲۶ فوریه) در حساب توییتر خود نوشت: برای کشور ما هراس‌آور است که بایدن فرمانده کل ما باشد. او نیمی از زمان را نمی‌داند کجاست و هر روز ما را به جنگ همه‌جانبه با روسیه و چین نزدیک‌تر می‌کند. زوال شناختی او باعث کشته شدن مردم خواهد شد!.

بر اساس نظرسنجی اخیر «هاروارد کپس-هریس» که اوایل این ماه انجام شد، حدود ۵۷ درصد آمریکایی‌ها درباره آمادگی روانی بایدن تردید دارند و ۶۷ درصد فکر می‌کنند او برای هدایت این کشور خیلی پیر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    از بس که مردک الکلی نجس خوار هست نمی تواند تعادل حرکتی داشته باشد!
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    این بیچاره باید با پهپاد مسافرت کنه !
  • علی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 3
    این الان ارزش خبری داشت ؟؟
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    پلکان هواپیما در ذهن پیرمرد شرطی شده و همان زمان که فکرش را میکند کار دست خودش و بقیه میدهد . وقتی که بدون خطا بالا یا پائین رود تصور صعود به قله اورست و پایین آمدن از آن میکند که دیدی توانستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس