سردار تنگسیری: ملت ایران  هرگز نمی‌گذارند مسیر شهدا متوقف شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ملت بزرگ و قدرشناس  ایران  هرگز نمی‌گذارند مسیر شهدا متوقف شود و تا آخرین نفس می ایستیم و راه آنان را ادامه می دهیم.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در منزل شهیدان سعید و محمد طوقانی با خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تنگسیری در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزنده خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: ما امروز برای ادای احترام و تجلیل از مادری صبور، عزیز و نمونه به زیارت شما آمده‌ایم تا روحیه معنوی و انقلابی خود را تقویت کنیم و اعتقاد داریم مادران شهدا، مادران همه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و ما خود را فرزندان شما می‌دانیم و تلاش می‌کنیم به شایستگی فرزند خوبی برای شما باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ارج و منزلت والدین شهدا، گفت: خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگران، سند عزت و اعتبار اقتدار ایران اسلامی هستند، والدین شهدا به‌ویژه مادران گران‌قدر در نزد پروردگار عالم، از جایگاه و منزلتی خاص و شایسته برخوردار هستند و این موهبت و نعمتی است که خداوند به‌واسطه قداست خون مطهر شهید به والدین آن‌ها عطا می‌فرماید.

وی با اشاره به رشادت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: مادران شهدا و ایثارگران از جمله مادر عزیز شهیدان طوقانی به واسطه صبوری و حلم مومنانه‌ای که به‌واسطه شهادت و ایثارگری فرزندانشان متحمل شدند برای زنان این مرز و بوم الگو و نمونه هستند، خانواده های معظم شهداء همچون چراغی نور افزا دائما در محلات، روستاها و شهرها مسیر انقلاب را نورافشانی و هدایت گری می‌کنند.

سردار تنگسیری گفت: ملّت ما مدیون شهدا و مادران عزیز شهدا هستند؛ تربیت دینی و صحیح شما مادران موجب شد فرزندان شما راهی را انتخاب کنند که مایه عزت‌مندی و افتخار آفرینی کشور شوند، شهدا با مجاهدت مخلصانه مدال پر افتخار غرور ملی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشورمان امروز، مستقل و قوی است و این مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست و ما موظفیم در مقابل این نامداران و اسطوره‌های پهلوانی سر تعظیم فرود آوریم، ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارند مسیر شهداء متوقف شود و تا آخرین نفس می‌ایستیم و راه آنان را ادامه می‌دهیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و منافع مردم عزیزمان دفاع می‌کنیم.

در این دیدار مادر شهیدان طوقانی از سجایای اخلاقی، سبک زندگی، حسن رفتار و فعالیت‌های شایسته فرزندان شهیدش در عرصه کار، ورزش و زندگی را تشریح کرد.

گفتنی است؛ شهیدان سعید و محمد طوقانی در سال‌های ۶۲ و ۶۳ در عملیات‌های بدر و والفجر به درجه رفیع شهادت نایل شدند. دو برادر دیگر این شهیدان بزرگوار حمید و علیرضا طوقانی نیز از زمره ایثارگران دفاع مقدس هستند که در سال‌های ۶۰ و ۶۵ در عملیات‌های طریق‌القدس و کربلای ۵ حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    خیلی وقته متوقف شده چون مسئولین زیادی هستند که خیانت میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس