کد خبر 1508154
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

علاقه به سفر با گسترش زندگی آپارتمان نشینی و مشغله های بالای شغلی امروزه افزایش قابل توجهی داشته که نشان می دهد تمامی افراد با تمامی گرفتاری ها به دنبال یک فرصت برای استراحت و کسب آرامش در دل طبیعت هستند. گروه های کمپینگ یا طبیعت گردی از جمله جمعیت های علاقه مند به سفر به صورت زنده درداخل جنگل دشت به شمار می رود. در گذشته تصور بر این بود که سفر با چادر مسافرتی و کمپ زدن در طبیعت یکی از ارزان ترین راهکارها برای سقر به حساب می آید. اما امروز به دلیل تمایل افراد به خصوص رده سنی جوان به سفر با چادر مسافرتی نمایان شده که این نوع رفتن به سفر به تجهیزات جانبی زیادی نیاز داشته تا فرد بتواند به استراحت ایده آلی بپردازد.

تشک بادی برای چادر مسافرتی

یکی از محبوب ترین لوازم برای استفاده در داخل چادر مسافرتی بی تردید تشک بادی به شمار می رود. تشک بادی از کوچکترین سایز برای رده سنی بزرگسال یعنی عرض 65 سانتی متر تا بزرگترین نمونه عریض دو نفره با عرض 183 سانتی متر دارای تنوع گسترده ای بوده تا بتوانید با در نظر گرفتن ابعاد داخلی چادر مسافرتی خود ، وزن افراد استفاده کننده از تشک بادی ، حجم بسته بندی محصول و مواردی از این دست می توانید یک نمونه را پیش از سفر برای خواب و راحتی خود در سبد خرید قرار دهید. بهترین نمونه های تشک بادی توسط برند های اینتکس و بست وی طراحی و تولید شده که توجه به برند سازنده محصول درزمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. البته کارخانه بست وی برای تکمیل تجهیزات خود در زمینه لوازم کمپینگ و سفری اقدام به تاسیس بخش مخصوص تحت عنوان پاویلو کرده و تشک های بادی این قسمت ضخیم و طبی هستند.

تشک بادی کمپینگ مناسب خواب شب

داشتن خواب راحت و ایده آل در زمان سفر با چادر مسافرتی کیفیتی سفر را افزایش داده و آرامش کافی را برای شما مهیا می سازد. به همین دلیل بوده که تشک بادی را نیاز بوده قبل از رفتن به سفر خریداری نمایید. نکته مهم که از اهمیت بالایی برخوردار بوده این بوده که برخی افراد برای زمان خواب نیاز به فضای باز و راحتی داشته و خوابیدن در کیسه خواب برای این افراد سخت خواهد بود. اگر شما نیز از این دست افراد بوده برای خواب شبانه خود توصیه می کنیم یک نمونه مناسب از تشک بادی را تهیه کنید. تشک های بادی که برای خواب شبانه خریداری شده نیاز داشته تا از ارتفاع بالاتری برخوردار بوده و رویه ان ها حتما مخملی باشد. رویه تشک های بادی طبی و مواج بوده و با ایجاد امکان گردش آزادانه بین بدن شما و رویه محصول از طریق شما در هنگام خواب اجتناب به عمل می آورد.

تشک بادی برای چادر مسافرتی

تشک بادی زیرانداز کیسه خواب

بهترین و مناسب ترین روش برای خوابیدن در داخل چادر مسافرتی استفاده از کیسه خواب است. کیسه خواب تمامی محیط بدن را در بر گرفته و دمای بدن را ثابت باقی نگه داشته و از سوی دیگر از ورود حشرات به محیط خواب شما جلوگیری خواهد کرد. کیسه خواب ها از نوع الیاف دار و پر دار تولید شده که تمامی این موارد در عین راحتی دارای ضخامت کمی بوده و نیاز دارند تا یک نمونه زیر انداز استفاده برای آن ها تهیه شود. زیر انداز کیسه خواب علاوه بر افزایش کیفیت خواب و راحتی شما در زمان استفاده از محصول به دلیل ساختار عایق و ایجاد یک فاصله میان بدن فرد و بستر خواب اصلی سرمای زمین را به بدن شما منتقل نخواهد کرد. بهترین زیرانداز مناسب کیسه خواب بی تردید تشک بادی بوده که نمونه های کم ارتفاع این محصول به دلیل وزن کمی که داشته و فضای کوچکی که اشغال کرده اند می توانند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازند. به همین منظور اینتکس و بست وی سری تشک های کم ارتفاع را با ابعاد یک نفره و دو نفره مناسب زیر انداز کیسه خواب و یا حتی خواب شبانه با رنگبندی متنوعی طراحی و روانه بازار کرده است. پیش از خرید تشک بادی سفری حتما فضای داخلی چادر مسافرتی را اندازی کنید.

راه اندازی تشک بادی داخل چادر مسافرتی

در نظر داشته باشید تمامی مدل های تشک بادی برند های اینتکس و بست وی جز در موارد خاص فاقد پمپ باد مخصوص در داخل بسته بندی خود هستند. با توجه به این که شما قصد دارید در زمان سفر از تشک بادی خود استفاده کنید و طبیعتا خارج از شهر خواهید بد پس در زمان خرید محصول حتما پمپ باد مخصوص لوازم بادی را نیز برای آن تهیه نمایید. لازم به ذکر بوده این نوع محصول بادی عموما برای کمپینگ ، داخل چادر مسافرتی ، طبیعت گردی و یا حتی داخل منزل استفاده شده و برای مصرف کننده پارامتری مانند وزن محصول از اهمیت بالایی برخوردار بوده و فرد تمایل داشته متناسب با مقصدی که داشته یک نمونه پمپ را در نظر بگیرد، پس تولید کننده پمپ باد تشک بادی را به صورت مجزا به فروش می رساند. به همین منظور در فروشگاه اینتکس ایران انواع پمپ های باد دستی ، برقی ، پدالی ، فندکی ، پاوربانکی و باطری خور موجود می باشد.

برای راه اندازی تشک بادی داخل چادر مسافرتی ابتدا نیاز بوده تا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در داخل چادر مسافرتی به راحتی و کاملا باز کرده و توجه داشته باشید باقی لوازم سفری شما زیر تشک بادی باقی نماند. تمامی تشک های بادی اینتکس و بست وی دارای دریچه استاندارد بوده که نیاز دارید دریچه بزرگ و اصلی آن را بسته و دریچه داخلی و کوچک را باز کنید. سپس یکی از نمونه های خریداری شده پمپ باد را به دریچه وصل کرده و در زمانی کوتاه کالای مورد نظر را باد کنید. اگر برای راه اندازی تشک بادی اقدام به خرید پمپ باد فندکی نیز بکنید نیاز بوده تا تشک بادی را در کنار خودرو ابتدا باد کرده و سپس به داخل چادر مسافرتی منتقل بسازید.

تشک بادی برای چادر مسافرتی

تشک بادی برای چادر مسافرتی از کجا بخریم؟

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تشک بادی برای چادر مسافرتی از برند های اینتکس و بست وی را دارید و با قصد دارید به عاشقان سفر و طبیعت گردی یک کالای متفاوت را به عنوان هدیه تهیه کنید ، توصیه می کنیم به وب سایت فروشگاه اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com مراجعه کرده و بعد از مشاهده نمونه های موجود یک کالای ایده آل را سفارش بدهید. همچنین این فروشگاه از طریق شماره تماس ثابت 02156190840 و یا شماره های همراه 09026668146 و 09376668146 امکان مشاوره پیش از خرید و یا ثبت سفارش به صورت تلفنی را برای تمامی هموطنان مهیا کرده است. تنها کافی بوده با یکی از شماره های قید شده تماس گرفته تا متناسب با خواسته شما بهترین نوع تشک بادی که از کارایی آن می توانید نهایت لذت را ببرید با مشاوره های کارشناسان مرکز فروش اینتکس ایران خریداری نمایید . اینتکس ایران به عنوان تنها فروشگاه محصولات بادی دارای جواز کسب و نماد اعتماد اکترونیکی محصولات اورجینال اینتکس را با گارانتی رسمی شرکتی به صورت اینترنتی ،تلفنی و یا حتی حضوری در اختیار شما قرار می دهد.

آدرس فروشگاه اینتکس ایران :

تهران _ بلوار اصلی جنت آباد شمالی _ پلاک 313 _ واحد همکف


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس