توضیحات مشاور ولایتی از ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان

صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.

به گزارش مشرق، صالح اسکندری یکی از نزدیکان رسانه ای و مشاورین دفتر علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی طی یادداشتی، ضمن بیان اطلاعات جدیدی از ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان به برخی انتقادات پاسخ داد. مشروح این یادداشت در ذیل از نظرتان می گذرد؛

در ماجرای شهید عجمیان و مصاحبه تلویزیونی اخیر پدر شهید چند نکته حائز اهمیت است؛

۱- پدر شهید عجمیان مثل تمام خانواده های شهدا مایه فخر و مباهات ملت ایران هستند و تا دنیا دنیاست ما به این خانواده ها مدیون هستیم.

۲- شهدای امنیت و نیروهای بسیجی، انتظامی و ... که سال گذشته در اغتشاشات ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت رسیدند به خصوص شهدای دهه شصتی، هفتادی و هشتادی از جایگاه ویژه ای در بین شهدای انقلاب اسلامی برخوردارند و آن اینکه در زمانه فتنه ها و شرارت ها و در هنگامه آمیخته شدن حق به باطل و کتمان حقایق با پیروی از خط روشن ولایت توانستند در این آزمون دشوار پیروز شوند."وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَکْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ" بقره آیه ۴۲

۳- دکتر ولایتی نیز یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مدیران جمهوری اسلامی است که مورد اعتماد امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال گذشته بوده است.

۴- در ماجرای وساطت دکتر ولایتی برای یک پزشک که یکی از محکومین پرونده قتل شهید عجمیان است پس از درخواست ۱۰۲ تن از روسای نظام پزشکی سراسر کشور و و طومار بیش از ۶ هزار پزشک مبنی بر بی گناهی وی و نیز پیام های مکرر از محافل پزشکی بین المللی مبنی بر تشدید تحریم ها در حوزه پزشکی و تماس های مکرر انجمن های پزشکی با ایشان طی نامه ای به یکی از مسئولان عالی رتبه نظام صرفا درخواست بررسی بیشتر کرده است و هیچ مکاتبه ای با قوه قضائیه در کار نبوده است.

۵- دکتر ولایتی به عنوان یک پزشک قدیمی معتمد جامعه پزشکی کشور است از این منظر صرفا حامل پیام بخش موثری از جامعه پزشکی سراسر کشور بوده است.

۶- شواهد بسیاری وجود دارد که منتقدین وساطت دکتر ولایتی در این ماجرا، برای هم صنفی های خود نامه های مشابهی را به قوه قضائیه نوشته اند و درخواست بررسی بیشتر کرده اند.

۷- قوه قضاییه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.

۸- پدر شهید عجمیان داغدار است و به خاطر این داغ سنگین و اطلاعات غلطی که به ایشان توسط برخی افراد مغرض داده شده در برنامه تلوزیونی نکاتی را بیان کرده است.

۹- دکتر ولایتی در موضوع این گزارش به یقین رسیده اند و یقین پایه حجت شرعی است. ولایتی اهل سیاست بازی نبوده و نیست که جهت خوشایند یک جریان سیاسی و یا علیه جریان سیاسی دیگر موضعی اتخاذ کند.

۱۰- برخی از واکنش های رسانه ای قابل پذیرش بود و ناشی از تعصب و غیرت جامعه انقلابی ایران روی خانواده شهدا به عنوان نور چشمهای ملت ایران بود. اما برخی از واکنش ها حکایت از نوعی تسویه حساب سیاسی با آقای ولایتی، خانواده شهدا و انقلاب داشت که از هر دو طرف غائله می شد اینها را فهمید و انگیزه های سیاسی پنهان آنها را مورد تحلیل قرار داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 129
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 49
  • ناشناس ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    آیا واقعا باید بیشتر کشته شوند؟ مگر برای اعدامی قصاص تلاش نمی‌کنید اولیای دم ببخشند؟!!! چقدر در کشور اتفاق افتاده با گذشت اولیای دم، مردم و مجریان و قانونگذاران خوشحال شدند. حالا چرا مطالبه کشتن بیشتر افراد میشود؟!!!
    • ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      83 5
      چرند کمتربگو این قره حسلنو حرامی باید اعدام می شود ا بعد می گوید اولیای دم مگه اولیای دم خانواده شهید یا ولایتی که ازطرف خودش اقدام کرده
    • چگنی ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      79 3
      بله برای امنیت جامعه باید قاتلین و مجرمان مجازات شوند.و این که گفتی تلاش می شود اولیای دم ببخشند خود باطل بودن کار ولایتی را نشان می دهد چون از اولیا دم پیگیری نکرده و از طریق دیگری با پشتوانه نظام پزشکی و هماهنگی اونها با اون ور آبی (انجا که اشاره به تحریم داشته)اقدام کرده.و نامه برای بررسی بیشتر که همان عدام نشدن است زده هرچند زرنگ باشن خدا را که نمی توانند فریب دهند .خدا در کمینگاه دشمنانش است.
    • وطن پرست ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      51 3
      اگر راست می گه چرا خودش صحبت نکرده؟
    • سیدامیر ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      70 5
      مافیای پزشکان سالیان سال است در همه امور دخالت دارد .آقایان مافیای پزشکی سری به اندرونی بزنید تا ببیند خدا چگونه تقاص جنایات شما را گرفته است.
    • ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      80 2
      تا کی مافیای نظام پزشکی با قدرت در برابر قانون عرض اندام می کنه ؟ مملکت قانون نداره که برای اعدام نکردن این دو جزثومه فساد با تمام آبرویش به صحنه می آید ؟
    • ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      73 1
      بله باید کشته شوند.وقتی پنجاه نفری می ریزن سر یک نفر و در اوج توحش می کشنش باید کشته بشن.زمین باید از این آلودگی ها پاک بشه
    • ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      20 0
      زاهد ار رندیِ حافظ نکند فهم چه شد دیو بُگْریزَد از آن قوم که قرآن خوانند
    • ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      48 0
      دکتر جان! اگر همه ایران هم می گفتند که چزشک قاتل را ببخشید باز هم باید 2 بار اعدام میشد یکبارش بخاطر دکتر بودنش. نه اینکه مجازاتش را ماستمال کنید
    • ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      53 1
      پزشکان گفتند بی گناه هست پس به سلامتی پزشکان در حوزه قضایی هم صاحب علم و رای و نظر شدند
    • ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      8 0
      لبیک یا مهدی و خامنه ایی مرگ بر آمریکا ....
    • رضاخ ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      23 0
      وساطت درموارد شخصیه ایجا امنیت یک ملته باید قصاص بشه
    • ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      1 24
      در پاسخ به چرت نویس 10:44 این خوی و بد دهنی را از کجا یاد گرفتی
    • ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      15 0
      اهل سیاست بازی نیست؟کار ایشان در سال ۹۲ هنوز از اذهان نرفته
    • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      20 0
      آرمان عبدالعالی قاتل غزاله با حمایت سلبریتی ها سعی شد از قصاص رها شود. پدر دندانپزشک خر پول مغرورش حتی یک بار مستقیم از خانواده مقتول تقاضای عفو نکرد. بجایش عادل فردوسی پور را واسطه کرد ! همان تکبر کار دستش داد و جان فرزندش را گرفت. به ولایتی چه ربطی دارد تقاضای خارج از امور مربوط به خودش کند ؟
    • تک تیرانداز ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      29 0
      اقای ولایتی خودش مشاور هست٬ چرا مشاور داره؟
    • مهماندار هواپیما ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      27 1
      6000 پزشک طرفدار جنایت وای بحال ملت ایران که حامیان جنایت پزشک شدن
    • ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      20 0
      هر کس خون شهدا را پایمال کند در روز حساب الهی و در پیشگاه خداوند متعال هیچ پاسخی نخواهد داشت حال چه پزشک باشد چه قاضی چه مردم عامی !!!!!مخصوصا پزشکان که سوگند نامه بقراط را برای درمان بیماران امضاء میکنند و وظیفه دارند در درمان هر بیماری در هر زمانی نهایت سعی خود را به کار ببرند.
    • ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      20 0
      کار پزشک نجات جان انسانها است این جنایتکاری که رفته پزشک شده و زن پلیدش باید به سزای جنایتشان برسند حالا اگر یک جانی مثلا پزشک یا هر کوفت دیگه ای یکی از اعضای خونواده تو رو کشت برو رضایت بده گل و شیرینی هم ببر
    • ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      5 0
      معلوم شد پدر شهید درست گفته
    • علی ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      9 0
      واقعیت اینه که پزشکان همه جوره و در هر شرایطی از هم دفاع میکنند، عجمیان که هیچ، اگر پزشکی با اسلحه یکی از مقامات عالی نظام را هم در برابر آنتن زنده تلوزیونی شهید کند، باز هم تمام پزشکان، حتی پزشکان امین نظام (نام نمیبرم) قطعا توجیه خواهد کرد و درخواست آزادی خواهند داشت،
    • لعنتی ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      7 0
      اگر یک میلیون امضا جمع کنیم مبنی بر اعدام ٬ حاظر هستند به این حکم تن بدهند؟
  • SMAH1 ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    111 5
    لطفا این پزشکانی که طومار نوشتند «مبنی بر بی گناهی وی» و یا «پیام های مکرر از محافل پزشکی بین المللی مبنی بر تشدید تحریم ها در حوزه پزشکی» شفاف سازی کنید تا مردم بدانند با چه قشری طرفند؟
    • قریشی بوکانی ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      86 5
      یک قشر زیرمیزی بگیر بی اخلاق و مدعی که در جریان اغتشاشات بصورت زیرزمینی در حال مداوای کسانی بودند که در نتیجه تخری اموال عمومی و صدمه به ملت ساچمه خورده بودند ... قشری که یک زمانی مورد احترام مردم بودن ولی حالا چون هر مریض را بعنوان یک مبلغ واریزی به حسابهایشان می بینند در حاشیه احترام جامعه قرار گرفته اند ... قشری که با وجود درآمد چند صد میلیونی در ماه و هفته شهامت دادن مالیات به دولت را ندارند و در نهایت بی آبرویی اقدام به جمع آوری کارت خوان مطلب می کنند ... قشری که با معاینه سطحی در بیمارستان برای دوشیدن بهتر بیمار ادامه معالجه را به مطب های بیرون ارجاع می دهند ...
    • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      31 2
      این قشر علاوه بر ادعاهای زیاد و بی اخلاق بودن و پول پرست بودن در موارد زیادی توان درمان ندارند . بیماری هایی که برخی از بی وجدان ها میگن درمان نداره امروزه با طب سنتی کاملا قابل درمان هست ولی این قشر با تهمت خرافی بودن به طب سنتی اجازه نمیده ملت درمان بشن.
    • ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      0 9
      الان که دیگه هیچکس کارتخوان نداره باز هم گیر شما فقط به دکترهاست؟ اگر قراره مالیات داده بشه همه باید بدن نه اینکه فروشنده ها مظلوم باشند و حلال باشه اما دکترها ظالم باشند و حرام باشه
  • ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    87 6
    پس حق با پدر شهید عجمیان هست. ایشان وساطت کرده حالا نه با قوه قضاییه بلکه با یکی از مسولان عالی نظام.
    • ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      2 0
      رفته به حساب خودش زبون خیر بذاره اما این مدل افراد دوباره در این موقعیت قرار بگیرند یعنی دست به این جنایات دوباره نمیزنند
  • ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    79 3
    یعنی پزشکی که به جای نجات جان انسان ،انسانی زخمی وبی پناه وبدون دفاع را لگدمال میکند،باید مستحق تخفیف باشد! خون شهید امنیت ،کم ارزش تر از این نا انسان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
  • ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    68 6
    ۵- دکتر ولایتی به عنوان یک پزشک قدیمی معتمد جامعه پزشکی کشور است از این منظر صرفا حامل پیام بخش موثری از جامعه پزشکی سراسر کشور بوده است..........اسامی این پزشکان را اعلام کنید! ببینیم چد نفر بودند! بیش از 130000عضو نظام پزشکی داریم!
  • ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    69 3
    عذر بدتر از گناه. به نظرم تصدیق بیگناهی این پزشک نما توسط ۱۰۲ تن از روسای نظام پزشکی سراسر کشور و بیش از ۶ هزار پزشک هم قابل پیگیری است.
  • سعید ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    76 3
    1- درخواست ۱۰۲ تن از روسای نظام پزشکی سراسر کشور و و طومار بیش از ۶ هزار پزشک مبنی بر بی گناهی.... روسای نظام پزشکی و اون 6 هزار پزشک از کجا میدونن ایشون بی گناهه؟! مگه تو صحنه حضور داشتن؟ فقط چون پزشکه لابد بی گناهه!! 2- پیام های مکرر از محافل پزشکی بین المللی مبنی بر تشدید تحریم ها در حوزه پزشکی.... یعنی اگه ایشون اعدام بشه، در حوزه پزشکی تحریممون میکنن؟ مگه الان داروهای بیمارای پروانه‏ ای تحریم نیستش؟ 3- جالبه تا الان هرکونه دخالت رو رد میکردن ولی بالاخره اعتراف شد که آقای ولایتی یه نامه ای زده ....
  • عادل ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    69 4
    چون پزشکها نامه دادن پس یعنی طرف بیگناه بوده؟! لعنت بر قاتلین شهدا
  • احسان معتمدی ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    46 3
    ارزوی من بود یکبار افراد اعتراف کنند به گناهشان و معذرت خواهی کنند
  • چگنی ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    55 1
    با سلام و احترام دربند 4 بیانیه ای که زدن مشخص می شود حق با پدر شهید عزیز بوده،که سیستم فلان ،شما بخوانید نظام پزشکی مانع اجرای عدالت شده است. اقای ولایتی از خودش نپرسید این 6هزار پزشک از کجا می دانستند ،این دکتر بیگناه بوده ایا در محل حضور داشتند یا صرفا یک دفاع محفلی از یک شخص جنایت کار بوده است؟چرا از حق خانواده شهید که جنایتکاران در حق آنها و انقلاب ظلم کردن دفاع نکردن؟
  • Sagha ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    56 3
    سلام، آقای ولایتی بر اساس بند ۹ نامه مشاورشان، چگونه به یقین رسیدند که حجت شرعی پیدا کنند و دست به قلم شوند برای دفاع از افرادی که حداقل محرز است قطعا در صحنه جنایت حضور فعال داشته اند؟!
  • ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    14 1
    صالح اسکندری معاون سیاسی حزب مؤتله اسلامی است؟
  • لنگی ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    58 3
    پس پدر شهید عجمیان درست گفت
  • ساسان ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    57 3
    عذر بدتر از گناه
  • ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    46 3
    بنظرم این پزشک جانی و اون افرادی که طومار برای بی گناهی این پزشک نوشتن بدون تردید افراد خطرناکی هستند یا خودشون رو به تفهمی زندن.
  • ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    61 3
    جناب ولایتی اگه حزب الله جامعه طوماری باامضا مبنی برااجرای حکم اعدام قره حسنلو تقدیمت کنند حاضری به قوه قضاییه تحویل بدی ؟
  • ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    43 3
    جناب ولایتی اگه حزب الله جامعه طوماری باامضا مبنی برااجرای حکم اعدام قره حسنلو تقدیمت کنند حاضری به قوه قضاییه تحویل بدی یا اینکه خون بسیجی برای تو ارزش ندارد ودکتر قاتل برای تو مقدس
  • ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    61 3
    تمام دست و پا زدن این ..... برای اینه که ثابت کنند پدر شهید دروغ میگه یعنی گناهی بزرگتر از اعمال نفوذی که انجام دادند !
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    43 3
    قوه قضاییه جوابگو باشد اگرحکم قاضی محترم است که هست دوباره اولیاء شهیدشکایت کنند
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    43 3
    این صدو دو نفر پزشک از کجا فهمیدن این بابا بی گناه بوده آقای ولایتی این نامه هم نباید میزد فقط باید به این پزشک های از خود راضی میگفت قوه قضاییه مستقل هست و بررسی لازم را میکند یکی به نعل زده یکی به میخ کارش اشتباه بوده
  • ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    54 0
    پیشنهاد میگردد هزاران میلیارد تومان از حساب همه ۶ هزار پزشک و ۱۰۲ رئیس نظام پزشکی کسر و به عنوان غرامت به خانواده این شهیدان عزیز پرداخت شود هر خانواده شهید ۱۰ میلیارد تومان
  • ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    28 2
    این کارش از صد تا دخالت بدتر بوده " ایشان طی نامه ای به یکی از مسئولان عالی رتبه نظام صرفا درخواست بررسی بیشتر کرده است"
  • حمید ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    62 1
    پس تأیید کرد که دخالت داشته.
  • امیرحسام ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    60 1
    جز اشخاص ذینفع پرونده اعم از اولیای دم و متهمین یا وکلای آنان احدی حق دخالت در پرونده را ندارد. دلایل و مستندات توسط قاضی دادگاه بررسی می‌شود و ارزش و ارزیابی دلایل با قاضی است و نه با....! و حق با پدر گرامی شهید عجمیان است و این نوع لابی‌گری ها تضییع کننده خون این شهید والامقام می‌باشد. ضمناً، بر اساس قانون اساسی همه در برابر قانون اعم از پزشک و غیرپزشک در برابر قانون یکسانند.
  • jjb ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    26 7
    دکتر ولایتی در موضوع این گزارش به یقین رسیده اند و یقین پایه حجت شرعی است!!!!! مگه یقین ضدش محاله که نوشته ایشان یقین کرده
  • ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    40 1
    پس معلوم شد پدر شهید اشتباه نمی کرده
  • ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    48 3
    اون هزار تا پزشک از کجا فهمیدن قره حسنلو بیگناهه؟
    • حسام ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      41 3
      حق با پدرشهیداست ولایتی پس دستور دهد قاضیها طبابت کنندودکترها قظاوت پس معنی استقلال قوه قطاییه رافهمیدیم هرکه زور بیشتری دارد میتواندقاتل را بیگناه کند وووو
    • ali ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      31 1
      از لقمه ای که میخورند باید پرسید
    • ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      2 14
      از همون جا که شما فهمیدین گناهکاره و فحاشی میکنین و تقاضای مرگ میکنید
    • ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      14 0
      سر صحنه جرم بودن؟ راضی به لگد خوردن عجمیان بودن؟اصلا خجالت نکشیدن وساطت کردن؟به نظر من باید از خجالت اب می شدن که همکارشون مثل کفتار به جون یه ادم افتاده بود.پررویی نجومی تا کجا
  • ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    47 2
    پس معلوم میشه دکتر یه کارایی کرده بهتره نامه اش منتشر بشه ببینیم چه توصیه فرموده
  • ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    46 3
    اون ۶۰۰۰ پزشک مگر درمحل وقوع قتل بوده اند که شهادت دادند که طرف بیگناه است ؟ به این میگن عذر بدتر از گناه .
  • علی ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    39 3
    دقت کنید: «صالح اسکندری یکی از نزدیکان رسانه ای و مشاورین دفتر علی اکبر ولایتی» عجب روزگاریه اقای ولایتی خودش مشاوره، اون وقت یکی از نزدیکان رسانه ای و مشاورینش نظر داده حکایت نوکرم نوکری داشت، نوکرش نوکری داشته
  • ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    29 0
    این عبد و غلام و خانه زاد ولایتی چون نامه از طرف ولایتی صادر شده نتیجه گرفته که حتما ایشان به یقین رسیدند؟ اصلا آیا ملاک درستی عمل قوه قضائیه یقین ایشونه؟ تنها شغل قضاوت در رزومه این ابوالمشاغل وجود نداشت که الحمد لله الان این نقیصه هم رفع شد و مساله آموز صد قاضی و دادگاه هم شدند و از اشتباهات قوه قضائیه جلوگیری کردند!
  • علی ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    31 3
    محرمانه شخص ولایتی و نماینده سابق پزشکیان در این عدم اعدام قاتل شهید والامقام عجمیان نقش فراوانی داشتند
  • ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    35 3
    پس از امروز هر پزشکی قتل کنه باید بخشیده بشه چون ممکنه در حوزه پزشکی تحریمها تشدید پیدا کنه . مهندس و آرشیتکت چی؟
    • علی ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      9 0
      دوست عزیز واقعیتش رو هم بخوای تقریبا چنین وضعیتی حاکم هست اخبار در اینترنت جستجو و حوادث مرتبط را پیگیری کن، اگر دیدی برای قاتل پزشکی حکم اعدام صادر و اجرا شده است لینک را اینجا بفرست
  • ناشناس ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    38 3
    متاسفانه جامعه پزشکی ایران، در اکثر پرونده های پزشکی اعم از قصور پزشکی و ..... مثل کوه پشت هم میایستند، حتی در شرایطی که قصور محرز است .این روش و شیوه آنهاست و چیز جدیدی نیست. انگار کسی که 7 سال درس خونده و دکتر شده معصوم و امامزاده هست و هیچ خطایی نمیکنه. بعد از مصاحبه پدر شهید، حدس زدم که قضیه این هست و جای تعجب هم نداره. واقعا متاسفم
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      این موضوع برای من پیش امد و نظام پزشکی ررا به اون دنیا واگذار کردم در این دنیا که کاری از پیش نبردیم.
  • ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    49 1
    اینگه تائید صحبت های پدر شهید است
  • ali ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    36 4
    بند آخر را هم بخوانید انتقاد کنید انتقاد از نظام است و محترمانه میگه ساکت باشید اما برخی از واکنش ها حکایت از نوعی تسویه حساب سیاسی با آقای ولایتی، خانواده شهدا و انقلاب داشت که از هر دو طرف غائله می شد اینها را فهمید و انگیزه های سیاسی پنهان آنها را مورد تحلیل قرار داد. و از خانواده شهدا انتقاد کردید کلا موضوع سیاسی کردند که بعدا راه برخورد را باز کنند. خداوند بر دشمنان اسلام و راه امام بزرگوار لعنت کند تاریخ تکرار مکررات است.
  • شاپرک ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 37
    کاری که با دادن یک پژو قابل حل شدن بود ببینید چه قدر پیچیدش کردین
    • ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      20 9
      شاپرک نادان حرف مفت نزن
    • ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      19 0
      انشالله وقتی تو رو هم کشتند با دادن یه فرغون به خونوادت مشکل رو حل میکنیم ، هر چند یه فرغون هم زیاده
  • ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    37 3
    درخواست بررسی بیشتر دخالت نیست پس چیست !؟ اگر قوه قضا مستقل است و قاضی حکم جرم می‌دهد چگونه ست که آقای ولایتی بهمراه چند هزار پزشک حکم به برائت می‌دهد!؟ یا اینکه آقای ولایتی که حادثه ای رو مشاهد نکرده اما ضابطانی غیر نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظامی و امنیتی دارد
  • ناشناس ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    20 3
    امیدورام بخاطر مصلحت نظام به این پدر شهید و خانواده اش به خاطر کسی مثل ولایتی فشار نیارند الان ترس این هست که ولایتی دوباره نامه بنویسد به قوه قضائیه و تقاضای دقت بیشتر بکنه در مورد این پدر شهید نکنه این پدر رو جای قاتلین محاکمه کنند
  • ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    35 3
    من به عنوان فردی از جامعه پزشکی، از این ولایتی برائت میجویم. این افراد خودشون رو محق میدونن در همه جا اظهارنظر کنن
  • ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    35 3
    دروغ بسه اگه راست میگی عکس خونه آقای ولایتی رو منتشر کنید ،ببینیم این آقا کجا زندگی میکنه ممنونم مشرق جان اگه حذف نکنی
  • ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 11
    در ماجرای وساطت دکتر ولایتی برای یک پزشک که یکی از محکومین پرونده قتل شهید عجمیان است پس از درخواست ۱۰۲ تن از روسای نظام پزشکی سراسر کشور و و طومار بیش از ۶ هزار پزشک مبنی بر بی گناهی وی و نیز پیام های مکرر از محافل پزشکی بین المللی مبنی بر تشدید تحریم ها در حوزه پزشکی و تماس های مکرر انجمن های پزشکی با ایشان طی نامه ای به یکی از مسئولان عالی رتبه نظام صرفا درخواست بررسی بیشتر کرده است"
  • محمد ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    34 0
    این به اصطلاح مشاور قشنگ ماست مالی کرده!؟!؟ ولایتی چرا خودش این خذعبلات رو نیومد بگه؟چون میدونست حناش پیش ملت دیگه رنگی نداره بعد اون افشاگریهای رییس دانشگاه آزاد!؟
  • AS 7 ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    36 3
    هنوز از دست پخت برجامتت راحت نشدیم هی دستور پخت جدید صادر میکنی تو چرا دست از سر ما برنمیداری برو شبکه چهار حافظ تفسیر کن گندی که زدی و کاشتی برای سربازی نرفتن ظریف و موندنش توی امریکا با دولت شیخ حسن شکفته شد
  • پیرو ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    30 1
    قانون باید برای همه یکی باشد حتی برای پزشک .لازم است افرادی که از مرتکبین این جنایت حمایت می کنند یک بار دیگر فیلم شهید کردن این مظلوم را ببینند فکر کنید پسر یا برادر شما بوده است چه حالی پیدا می کردید.خدواند ناظر اعمال و کردار مان است.
  • ارشک ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    36 3
    لعنت بر قاتلان شهید عجمیان. به کسی که برنخورد.
  • بشیر ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    39 1
    اگر توصیه و نظر ایشان اثر خاصی ندارد، چرا به بقال سرکوچه نگفتند توصیه و انتقال پیام نماید!
  • ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    24 0
    آیا این درسته که هر مجرم جنایتکاری دست گیر شود هم صنفیهای او واسطه شوند یا به طرفداری نامه وبیانه بدهند وروی پرونده تاثیر بگذارند؟آیا سنگ روی سنگ میشه گذاشت ؟باید قوه قضائیه دراین خصوص درصد شدت مجازاتو بیشتر کند.
  • ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 0
    چون پزشک بوده وخلاف قسمنامه عمل کرده باید اعدام شود وآنهائیکه به طرفداری او بیانه داده اند هم تنبیه شود که باشد دیگران عبرت بگیرند
  • سروش ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    22 0
    اتفاقا حکم اعدام باید اول واسه همین پزشک بی شخصیتی صادر میکردن که سوگندنامه بقراط خورده و اصلا باید اصل بی طرفی رعایت میکرد نه با مشت و لگد به بدن جوون مردم بزنه بعدش بگه جوگیر شدم
  • ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    22 0
    اگر نامه داده باید از خون شهدا خجالت بکشد واز خانواده شهدا عذر خواهی کند
  • ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    5 13
    چرا آقای دکتر ولایتی که شخصا برایشان احترام قائلم، برای وساطت پیش اولیای دم که پدر و مادر شهید هستند نرفته اند؟
  • ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    21 0
    عذر بدتر از گناه
  • ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    8 0
    دکتر ولایتی در این موضوع به یقین رسیده اند ؟؟ از کجا ؟ مگه ولایتی در منصب قضاوت نشسته ؟ یقینی که متاثر از جوسازی مافیای پزشکی باشد حجت شرعی است ؟
  • ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 0
    قوه قضاییه باید این ۶ هزار پزشک رو احضار کنه و اسناد و مدارکشان را در خصوص بی گناهی پزشک قاتل مطالبه نماید
  • ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    14 0
    اگه قرار باشه هر جنایت کار و مجرمی منتصب به انجمن ، صنف و حزبی باشه و قانون براشه اجرا نشه چون اعضای اون دسته جات اعتراض میکنند و درخواست عدم اجرای قانون رو دارن که نشد کار( تازه اگه زندان هم برن یا در مرخصی هستند یا بیمار میشن تو بیمارستان بستری میکنند) ، اینجوری بهتر در قوه قضائیه رو ببندید خیال همه خصوصا خواص راحت بشه اون وقت مستضعفین و پابرهنگان هم میدونن چکار کنند
  • ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    8 0
    مقام عالی رتبه کی میتونه باشه به غیر از آقای اژهای که رئیس قوه قضائیه هست مثلا به فرمانده کل نیروهای مسلح نامه زده یا معاون رئیس جمهور ویا رئیس محیط زیست که در هیئت دولت هست یا شاید وزیر صمت . عذر بدتر از گناه ۱۰۲ دکتر که علم غیب نداشتن که شما حرفشون را گوش دادید و نامه زدی
  • ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    14 0
    وقتی تعدادی از پزشکان در مورد واکسن آمریکایی کرونا( و فقط واکسن آمریکایی نه کل واکسنهای کرونا) موضع گرفتن، تا چند سال اونوریا اسم و رسمشون رو بازنشر دادن و لقب قاتل و جنایتکار رو بارشون کردن. الان هم لطفا شفاف سازی کنید که چه کسایی نامه زدن و از کسی که فرضا قاتل اصلی هم نبوده ولی قطعا لیاقت پزشک بودن رو نداره، دفاع بیخود کردن...
  • ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    13 0
    این ۱۰۲ نفر طرفدار عدالت هستند یا طرفدار قاتل پس وجدانشان کجاست؟
    • ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      9 0
      طرفدار پول و ما منال دنیا
  • محمدرضا ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 0
    واقعا باعث تأسف است هر طوماری دلیل بر صحت نیست واشتباه کرده به خاطر آن تماس گرفته دکتری که قسم خورده ولی این کارها را کرده قابل ترحم نیست و مستوجب اشد مجازات است
  • علی ولی خدا عبادالله ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    11 0
    کسی که کشته شده یک بسیجی بود
  • ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    5 0
    نامه دستور نگارش فارسی بود !!!!!این آقا جای ویرگول را عوض کرد هیچ کاری نکرد. بخشش لازم نیست , اعدامش کنید. بخشش , لازم نیست اعدامش کنید.
  • ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    4 0
    خدا بخیر کند
  • سید فروزان ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    7 0
    شش هزار پزشک گفتند قاتل بی گناه است ؟؟؟؟ از کی پزشکان قاضی شدهاند ؟؟؟؟؟؟؟ این پزشکان اگر شرف دارند مالیات درآمدهای خود را بدهند ، یا حداقل یک هفته در ماه مجانی خدمت کنند به ملت و کشور ،به مناطق محروم بروند ، کثافتها
  • جاسم ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    18 0
    توضیح مشاور کار رو خرابتر کرد با چه توجیهی و مبنایی آقای ولایتی از این پزشک جانی حمایت و درخواست بررسی کرده است
  • علی ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    10 0
    آقای ولایتی،اگر کل پزشکان دنیا از شما درخواست می کردند شما نباید این وساطت سخیف رو انجام می دادی....اون ملعون کثافت از خدا بی خبر قسم یاد کرد پس از اتمام تحصیلات ناجی مردم باشد نه قاتل...
  • ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    14 0
    خدا ملت ایران رو از شر نجات بده.
  • ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    12 0
    پس حق با پدر شهید بوده.
  • حمیدرضا ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    5 0
    پس همچین کرده
  • انقلابی منطقی ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 0
    خدایا
  • با حال ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    10 1
    دقیقا داره میگه با فشار باعث شدن قاتل از اعدام نجات پیدا کنه پس باید حکم باطل بشه وحکم اعدام برای دکتر بیشرف گرفته بشه.وانهایی که اعدام شدن قاتل نبودن فقط باید زندان میرفتن،احتمالا اون دکتراهایی که طومار رو امضا کردن خودشون دوتابعیتی بودن.
  • سید حمید ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    17 0
    دست به نامه خوبی داره ممنون میشم یه نامه قشنگ و تاثیر گذار برای بنده بنویسن چندتا ازمشکلاتم حل بشن
  • یه زن اصيل ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    12 0
    معلومه که پشت اونها درمیاد😒😏😡مردم رو چی فرض کردن 🫏
  • سلام ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    11 0
    نگاه کنید بچه ها یاد بگیرید، اول باید امضا جمع کنید بعدش.........
  • عادل ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 0
    حق با پدر شهید بود
  • نادر ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    7 0
    همش نزن !! فشارهای بین المللی مبنی بر تشدید تحریم های پزشکی !!! موجب شد شما بگی بررسی بیشتر بشود!!؟ فهمیدی چی گفتی؟ گفتی عده ای تهدید به تحریم پزشکی کردند!!! در کدام قاعده بین المللی تحریم پزشکی مجاز است؟!!!
  • ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    5 0
    هرچیزی که تکذیب میشه بعدش تایید میشه. حق با پدر شهید بود.
  • ناشناس ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    8 0
    این دکتر قره حسنلو با صهیونیستها هیچ فرقی نداره، با اینکه قسم پزشکی خورده، نظاره گر سلاخی جوان بیگناه بوده. اولین کاری که باید بکنن اینه که مدرک پزشکی ایشون رو باطل کنن و کلا از جمع پزشکا خارج بشه ؛ نه اینکه پشتش وایسن و براش میانجی گری کنن
  • روجا ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    7 0
    پزشکان مگر غیر از پزشکی و طبابت و خالی کردن جیب مردم مستضعف ، قاضی و حاکم شرع هم هستند و حکم برائت قره حسنلو قاتل را صادر می کنند یعنی هرکس یک مدرک پزشکی در پیتی داشته باشد حنا اگر آدم کشی بکند باید تحت تعقیب قرار نگیرد .! واقع این ۶ هزار پزشک ابله کجا هستند.!؟
    • ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      4 0
      تازه طبابت اینا دروغ هست چون در مواردی متعددی سبب تشدید بیماری میشن تا بیما مکرر رجوع کنه
  • ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    6 0
    اون ۶ هزار تا پزشک ... خوردند که گفتند اون قره حسنلو بی گناه بوده مگه اونجا بودند ، دادگاه تشخیص میده که کی گناهکار ه کی بی گناه
  • ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    8 0
    6000پزشک از سراسر کشور طومار نوشتند که این اقا بیگناه است ؟ من یک سوال دارم کدامیک از 6000نفر در صحنه جرم حضور داشته اند ؟ یا چگونه میشود باور کرد چند هزار پزشکی که اصلا در شهر وقوع جرم نبودند ادعای بیگناهی را مطرح کنند ؟
  • امین ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    5 0
    سلام از همین متن شما کاملا معلوم می شود که پدر شهید درست گفته است و شما به نوعی بر صدق گفتار ایشان صحه گذاشته اید!! هرچند هدف شما توجیه و تبرئه بوده است.
  • علی ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    3 0
    خدایا از شر این پزشکای قاتل نظام پزشکی نیم شرف، پناه می برم به همان پزشکای پاکستانی انسان صفت
  • محمد موسوی ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    4 0
    خوبه حالا فیلم کارهاشون هست بعد میگن بی گناهه ، واقعا خجالت آوره
  • محمد مهدی نجفی ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    6 0
    روز قیامت منتظر دادخواهی شهید عجمیان و دوستانش
  • ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    5 0
    پس صحبت پدر شهید درست بود.
  • محمود ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    3 3
    قشنگ بود : دکتر ولایتی به عنوان یک پزشک قدیمی معتمد جامعه... !!!
  • حسین ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    6 0
    102روسای پزشکان بعلاوه 6000پزشک بعلاوه جامعه پزشکی بین المللی غلط کردن که له جای قوه قضاییه تصمیم می گیرید
  • علی ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 0
    واقعیت اینه که پزشکان همه جوره و در هر شرایطی از هم دفاع میکنند، عجمیان که هیچ، اگر پزشکی با اسلحه یکی از مقامات عالی نظام را هم در برابر آنتن زنده تلوزیونی شهید کند، باز هم تمام پزشکان، حتی پزشکان امین نظام (نام نمیبرم) قطعا توجیه خواهد کرد و درخواست آزادی خواهند داشت...
  • محد ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 0
    از آقای ولایتی که مورد اعتماد جامعه ی پزشکی سراسر کشور است، بخواهید تا همان طور که ایشان خواسته ی آن ها را برای آزاد کردن دو قاتل پزشک اعجابت کرد. آن ها هم از گرفتن زیر میزی به صورت سکه و ارز دیجیتال خود داری کنند. و این سنت بد برو دوماه دیگر بیا به مریض را ترک کنند. اگر آن ها به خواست ایشان وقعی نهادند. احترام دوطرفه است و گر نه، ایشان خود را خرج قاتلین کرده است.
  • ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    2 0
    بجای اینکه بادمجون دور قاب چین هات رو بفرستی جلو خودت بلند شو برو به دیدار خانواده شهید
  • ایرانی ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    4 0
    به اون 6 هزار نفری که ایشون ادعا کردن ندارم اما مگر قانون مرده که قبیلگی تصمیم میگیرید ؟؟؟ آقای ولایتی .... شما به بچه پولدارایی که با کلی هزینه وارد رشته های پزشکی میشن گفتید از این به بعد راحت آدم بکشید من پشتتون هستم.
  • ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    3 0
    اون غیر قابل انتشاری ها چی بوده مشرق جون؟
  • ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    4 0
    ماشالا همه ی کامنت ها هم هم نظر با مشرق چه قدر واقعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس