کد خبر 1569941
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
افزایش ۱۲۲ درصدی حوادث گاز گرفتگی در تهران

رییس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به افزایش حوادث گازگرفتگی در فصل سرما گفت: در این یک هفته اخیر حوادث گاز گرفتگی افزایش ۱۲۲ درصدی داشته است.

به گزارش مشرق از مرکز اورژانس استان تهران، محمد اسماعیل توکلی عصر شنبه اظهار کرد: در هفته گذشته (۲۹ دی تا ۶ بهمن) ۱۹۳ نفر در حوادث گاز گرفتگی دچار مسمومیت شدند و همچنین آتش سوزی بیمارستان گاندی از حوادث مهم این هفته بود.

وی افزود: در هفته گذشته ۲۵ هزار و ۶۱۱ مأموریت یک درصد کاهش نسبت به هفته گذشته در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها هفت هزار و ۵۲۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۲۳ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته بوده و ۱۸ هزار و ۸۷ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

رییس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: در این مدت ۷۲ هزار و ۵۸۶ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شد که ۶ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته و از این تعداد متأسفانه چهار هزار و ۱۱۹ مزاحم سه درصد کاهش نسبت به هفته گذشته با این مرکز بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، سه هزار و ۵۵۳ مورد حوادث ترافیکی یک درصد افزایش نسبت به هفته گذشته و ۲۲ هزار و ۵۸ مورد حوادث غیرترافیکی نیم درصد کاهش نسبت به هفته گذشته بوده همچنین اورژانس هوایی نیز سه سورتی پرواز داشته که در پی آن سه نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس