محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: امروز ۱۰ نفر برای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده‌اند که از میان آن‌ها آقایان علی لاریجانی و محمود احمدی‌بیغش واجد شرایط بودند.

به گزارش مشرق، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (جمعه، ۱۱ خرداد) در گفت‌وگویی با اشاره به روند فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امروز ۱۰ نفر برای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده‌اند که از میان آن‌ها ۲ نفر یعنی آقایان علی لاریجانی و محمود احمدی‌بیغش واجد شرایط بودند که ثبت‌نام آن‌ها قطعی شد.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه، ما تا ۱۴ خرداد ثبت نام داریم اما توصیه وزارت کشور آن است که در همین روزهای اولیه، داوطلبان برای ثبت‌نام اقدام کنند تا بتوانیم روز پایانی را با توجه به ازدحام و شلوغی مدیریت کنیم.

تعرفه‌ انتخابات ریاست‌جمهوری نیز در حال چاپ است

سخنگوی ستاد انتخابات، اظهار کرد: در استان‌ها نیز هیأت‌های اجرایی با تأیید شورای نگهبان معرفی شده‌اند و در حال ورود اسامی آن‌ها در سامانه جامع انتخابات هستیم.

اسلامی در پایان گفت: دستگاه‌های احراز هویت در حال کنترل کیفیت هستند و تعرفه‌ انتخابات ریاست‌جمهوری نیز در حال چاپ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 4
    .احمدی نژاد . ظریف یا قالیباف .. یکی از اینا بشن خوبه . بقیه در حد رئیس جمهوری نیستن
  • م ح IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 1
    به نظر من لاریجانی حال حرف زدن نداره چه برسه ریاست جمهوری!!! ظریف هم نماینده کدخدا وکدخدا دوستانه..هی میخنده گرگ طمع آمریکا وغرب وفعال میکنه.. حاضرم یکی از رهبران شجاع انصارلله یمن رییس جمهور بشه ولی این دارودسته نشند....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس