کد خبر 1611238
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

اراک مرکز استان مرکزی، جاذبه‌های بسیاری را در دل خود جای داده است. در این شهر زیبا بازارها و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که وسوسه‌ برانگیزاند. اگر از عاشقان خرید هستید، اراک و بازار تاریخی آن، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین مراکز خرید بی‌شمار این شهر و قیمت‌های مقرون به‌صرفه آن نیز، افراد بسیاری را برای سفر به اراک ترغیب می‌کند. برای اینکه در زمانتان صرفه‌جویی کنید و رزرو آسانی برای سفر به اراک داشته باشید می‌توانید از خرید اینترنتی بلیط قطار استفاده کنید و بلیط قطار اراک را در کوتاه‌ترین زمان و تنها با چند کلیک رزرو نمایید.

راهنمای بازارهای سنتی و مراکز خرید اراک

10 بازار و مرکز خرید در اراک

در سفر به اراک بهتر است یک چمدان خالی به‌همراهتان داشته باشید؛ چراکه مراکز خرید متنوع با قیمت‌های مناسب و مقرون به‌صرفه، شما را وادار به خریدهای بسیاری می‌کنند. برای اینکه بدانید برای خرید وسایل مورد نیازتان به کدام ‌یک از مراکز خرید اراک بروید در ادامه با ما باشید.

بازار تاریخی اراک

بازار تاریخی یا بازار سنتی اراک، معروف‌ترین بازار این شهر است که در سال 1228 و در دوران فتحعلی‌شاه قاجار احداث شد. بازار تاریخی اراک با معماری قدیمی و زیبا، یادگاری جامانده از دوران خود است. این بازار به‌طرز عجیبی دست‌نخورده مانده و حال‌وهوایی وصف‌نشدنی را به شما القا می‌کند. اگرچه این بازار کمتر از یک کیلومتر طول و 7 متر عرض دارد؛ اما هر چیزی را که بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید. بازار تاریخی اراک، بهترین مکان برای خرید سوغاتی‌هایتان است؛ حتما پس‌از گشت‌وگذار در شهر اراک، سری به بازار قدیمی آن نیز بزنید.

مجتمع تجاری آسمان

مجتمع تجاری آسمان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید اراک محسوب می‌شود که فروشگاه‌های مختلفی را در خود جای داده است. این مرکز بورس لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف‌وکفش، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، پوشاک زنانه و مردانه و ... به‌حساب می‌آید. این مجتمع در یکی از بلوارهای شلوغ اراک قرار دارد؛ پس‌از خرید برای رفع خستگی می‌توانید در رستوران‌های نزدیک این مجتمع ساعاتی را برای استراحت بنشینید و دلی از عزا درآورید.

مرکز خرید پاسارگاد

مجتمع پاسارگاد و بورس لباس زنانه، محبوب‌ترین مرکز خرید اراک در بین بانوان است که افراد بسیاری را از شهرهای دور و نزدیک به سمت خود می‌کشاند. تنوع اجناس، کیفیت بالا و قیمت مقرون به‌صرفه فروشگاه‌های این مجتمع، آن را به یکی از بهترین مراکز خرید اراک تبدیل کرده است. اگر بلیط قطار به مقصد اراک را رزرو کرده‌اید، حتما سری به مجتمع پاسارگاد بزنید. توصیه می‌شود برای خرید از این مجتمع، از آوردن خودرو شخصی خودداری کنید؛ چراکه با مشکل کمبود جا برای پارک ماشینتان روبه‌رو می‌شوید.

پاساژ اسلامی

مرکز خرید سه طبقه‌ای که بورس پوشاک، کفش و وسایل ورزشی را به خود اختصاص داده است، پاساژ اسلامی نام دارد. این مرکز در طبقه هم‌کف نیز، پوشاک مردانه را به مشتریان ارائه می‌دهد. در طبقه بالا هم‌کف، فروشگاه‌های مختلف با کفش‌های مردانه، وسایل ورزشی و پوشاک کسب‌وکار خود را رونق می‌بخشند. اگر به‌دنبال لباس و تجهیزات ورزشی هستید، سری به طبقه دوم پاساژ بزنید. این پاساژ واقع در خیابان بهشت، فاقد پارکینگ است؛ برای اینکه برای پارک خودرو شخصیتان به مشکل نخورید آن را در کوچه‌های اطراف پارک کنید.

پاساژ گلستان

اگر می‌خواهید برای خرید به یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید اراک بروید، پاساژ گلستان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این پاساژ دارای 6 طبقه است که دو طبقه از آن به پارکینگ اختصاص یافته است. در طبقات تجاری پاساژ گلستان، 148 واحد تجاری فعالیت دارند. گشت‌وگذار و خرید در این مرکز شیک و به‌روز بسیار لذت‌بخش است. در پاساژ گلستان فروشگاه‌های مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و ... فعالیت دارند. شما با مراجعه به این پاساژ می‌توانید تمامی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

پاساژ دیدار

اگر به‌دنبال لباس‌های مجلسی زنانه هستید، به پاساژ دیدار اراک سری بزنید. در این پاساژ علاوه‌بر لباس‌های مجلسی شیک زنانه، انواع مانتوفروشی‌های مجلسی، کیف و کفش‌های شیک، فروشگاه‌های زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... نیز وجود دارد. در واقع پاساژ دیدار تمام نیازهای شما را برای مراسمات و مهمانی‌ها برطرف می‌سازد؛ از کوچک‌ترین و جزئی‌ترین ملزومات مهمانی تا بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها را در پاساژ دیدار می‌توانید پیدا کنید. قیمت‌ها در این پاساژ بسیار متنوع هستند و همان‌طور که اجناس ارزان وجود دارد اجناس گران‌قیمت نیز موجود است. شما می‌توانید انواع کالاهای مختلف را در قیمت‌های مختلف، خریداری کنید.

راهنمای بازارهای سنتی و مراکز خرید اراک

مرکز خرید خاتم

اگر از گشت‌وگذار و خرید در مراکز لوکس لذت می‌برید، مرکز خرید خاتم مناسب شما خواهد بود. این مرکز خرید 6 طبقه، برای رفاه حال مشتریان دو طبقه خود را به پارکینگ اختصاص داده است. در 4 طبقه دیگر مرکز خرید خاتم، انواع مختلفی از اصناف مشغول به کار هستند و محصولات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند. پاساژگردی و گشت‌وگذار در این مرکز خرید لوکس، بسیار لذت‌بخش است. این مرکز خرید در نزدیکی خیابان‌های اصلی اراک قرار دارد؛ همچنین برخی از هتل‌های اراک نیز در راستا پاساژ خاتم واقع شده‌اند.

پاساژ امیرکبیر

برای خرید در یکی از بهترین مراکز خرید اراک، پیشنهاد می‌شود به پاساژ امیرکبیر در محله مخابرات بروید. اجناس موجود در مرکز خرید امیرکبیر، علاوه‌بر کیفیت بالا و تنوع اجناس، از قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار هستند. این مرکز خرید دو طبقه، در فروشگاه‌های زیرین هم‌کف، لباس کودک و پوشاک زنانه را ارائه می‌دهد. در طبقه هم‌کف نیز، فروشگاه‌های پوشاک زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، دکوری‌ها و ... وجود دارند. این طبقه از پاساژ امیرکبیر، پاتوق بانوان است. تنوع قیمت و اجناس را می‌توانید به‌وضوح در این پاساژ ببینید؛ شما می‌توانید اجناس لوکس و گران‌قیمت را خریداری کنید یا کالاهای مقرون به‌صرفه و اقتصادی را ترجیح دهید.

پاساژ فردوسی

در نزدیکی بازار سرپوشیده و داخل خیابان امام، پاساژ فردوسی بورس زنانه و انواع کیف‌وکفش، زیورآلات و لوازم کادویی قرار دارد. این پاساژ دارای چند طبقه است که با گشت‌وگذار و چرخیدن در آن، حسابی سرگرم می‌شوید. مغازه‌ها و فروشگاه‌های پاساژ فردوسی بسیار رنگارنگ و متنوع هستند؛ از این‌رو به‌خوبی توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. اگر زمان آزادی برای گشتن در اراک دارید، بهتر است سری به پاساژ فردوس بزنید و از دیدن مغازه‌های زیبا آن لذت ببرید.

پاساژ صدف

پاساژ صدف مرکز خرید محبوب در بین خانم‌ها به‌حساب می‌آید که با وجود فروشگاه‌های متنوعی از انواع اجناس و پوشاک زنانه، کیف و کفش‌های شیک، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بسیار پرطرفدار است. اکثر بانوان اراکی برای تهیه لوازم مورد نیاز خود، پاساژ صدف را انتخاب می‌کنند. اگرچه این مجتمع، وسعت کمی دارد؛ اما جزء شلوغ‌ترین پاساژهای اراک محسوب می‌شود. علاوه‌بر تنوع اجناس پاساژ صدف، از قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای نیز برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید خریدی اقتصادی و منصفانه در این مرکز داشته باشید.

راهنمای بازارهای سنتی و مراکز خرید اراک

با فلای تودی در پاساژهای اراک کیسه‌های خریدتان را پر کنید

خرید اینترنتی بلیط قطار راهی کوتاه برای سفر و گشت‌وگذار در اراک است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های آنلاین، بلیط قطار اراک را رزرو و برای سفر آماده شوید. وب‌سایت فلای تودی با ارائه امکانات و خدمات ویژه خود از جمله فروش بلیط قطار و هواپیما و رزرو تور ، ضمن سفری ایمن و آسان، رزروی ارزان و مقرون به‌صرفه را برای شما رقم می‌زند. کافیست به گزینه‌های نمودار قیمتی و تقویم قیمتی نگاهی بیندازید تا بتوانید رزروی ارزان‌تر در حوالی تاریخ مورد نظرتان پیدا کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس