کارت اعتباری ۹۰ میلیون تومانی انرژی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در توضیح نحوه اعطای کارت اعتباری انرژی، گفت: یکی از برنامه‌های دولت خانواده و دولت مردم، اعطای کارت اعتباری انرژی به تمامی خانواده‌های ایرانی است.

به گزارش مشرق، وی با بیان این‌که این کارت اعتباری جدا از برنامه یارانه تدوین شده است، ادامه داد: این کارت اعتباری انرژی در سال اول ۴۰ میلیون تومان، در سال دوم ۶۰ میلیون تومان و در سال سوم ۹۰ میلیون تومان خواهد بود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: ما با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، از بسته هزینه انرژی خانوار حمایت می‌کنیم.

وی با بیان این‌که این حمایت در ۳ مقوله‌ی بنزین، برق و گاز صورت می‌گیرد، گفت: در این بسته فرض را بر داشتن ۲ خودرو در هر خانوار گذاشته‌ایم و بر این اساس از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: این حمایت منوط به داشتن خودرو نیست و خانوارهایی که فاقد خودرو هستند نیز، تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به رایگان شدن انرژی برای خانوارهایی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، یادآور شد: در مصرف گاز و برق این موضوع بهتر نمود پیدا می‌کند. این موضوع به صرفه‌جویی انرژی در کشور و امکان سرمایه‌گذاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کمک می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 0
    سنگ بزرگ علامت نزدنه...
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 0
    چرا نمیگه میخواهد قیمت بنزین را کلا به امان خدا رها کنه با دلار 100 هزار تومنی و بنزین 50 هزار تومنی
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 0
    💚قالیباف🤍جلیلی❤️ افتخار ایرانی افتخار جهانی 🇮🇷🥇🌍 دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . دوست عزیز اگه باور نکردین میتونین در گوگل سرچ کنین... سردار عزیز امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ : اگر امروز موشکی به اینجا رسیده...کسان زیادی زحمت کشیدن تلاش کردند...نماد اونها شهید طهرانی مقدم...ولی من امروز باید اینو عرض بکنم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش پیدا کند و نام او هیچ کجا برده نشد و هم اکنون هم گمنام است آقای دکتر قالیباف است دوره فرماندهی دکتر قالیباف تدبیری اندیشیده و بنیانی نهاده شد که ما امروز در هر شهر یک پایگاه _موشکی_ داشته باشیم . دکتر قالیباف پس ورود به مجلس طرح های بزرگی را تصویب کردند یکی از این طرح ها افزایش حقوق سربازان عزیز نظام وظیفه از چند صد هزار تومان به ۵ تا ۹ میلیون تومان برای اطلاع بیشتر میتوانید ( ۴۰ اقدام مهم مجلس یازدهم در ۴۴ ماه فعالیتش ) را در گوگل سرچ کنید 🙋‍♂️💚

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس