آمادگی گردان‌های سیدالشهدای عراق برای جنگیدن کنار حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدای عراق امروز (یکشنبه) در سخنانی بر آمادگی این گروه مقاومت برای جنگیدن در کنار حزب‌الله لبنان در صورت شکل‌گیری هرگونه جنگ گسترده میان این جنبش و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، شیخ «کاظم الفرطوسی» در این باره اظهار داشت:️ اگر کابینه رژیم صهیونیستی مرتکب جنون حماقتی علیه لبنان شود، گورستانی برای این رژیم ایجاد خواهد شد و همه در خاکسپاری آن حضور خواهند داشت.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهداء خاطرنشان کرد: ️گروه‌های عراقی همه‌روزه به‌ شکلی مداوم در حال هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی هستند. علاوه بر ایستادگی در کنار فلسطین، در صورت جنگ، کنار حزب‌الله نیز خواهیم بود.

الفرطوسی افزود: جنگ کنونی غزه و لبنان با رژیم صهیونیستی، جنگ یک محور است و عراق نیز بخشی از این محور به‌حساب می‌آید.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدای عراق در ادامه خاطرنشان کرد: ما در میان گروه‌های مقاومت عراق بخشی از این جنگ هستیم و در واقع وارد این جنگ شده‌ایم و نیازی به ورود به آن نداریم؛ چراکه بخشی از آن هستیم.

طی چند هفته گذشته با شدت گرفتن تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و تداوم حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی، ترس و نگرانی صهیونیست‌ها از احتمال وقوع جنگی دیگر در کنار ادامه جنگ در نوار غزه، بیشتر شده است به همین دلیل مقامات این رژیم هدیدهای توخالی خود علیه لبنان و حزب‌الله را تشدید کرده‌اند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 8
    آخه اين چه جنگي هست، نسبت تلفات ١٠٠ به يك هست!
  • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 0
    خدا کند آخر کار قاتلان صهیون باشد اللهم عجل لولیک الفرج
  • علی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 1
    ان شالله منم جرات پیدا کنم برم با صهیونیست‌ها بجنگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس