معاون وزیر نفت، تاکید کرد: یقین داریم که حضور همه‌جانبه در انتخابات وحدت و یکپارچگی مردم ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواستار مشارکت شور آفرین کارکنان صنعت پتروشیمی و خانواده های ایشان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شد و اظهار کرد: حضور حداکثری توام با رعایت اخلاق اسلامی در این انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی ایران اسلامی است.

حضور حداکثری صنعت پتروشیمی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رعایت اخلاق اسلامی

مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در جمع کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت، گفت: صنعت پتروشیمی به عنوان مزیت راهبردی کشور پشتوانه قدرتمند اقتصاد و صنعت کشور و ابزاری قوی برای دستیابی به توسعه پایدار است و حضور در انتخابات پیش رو تاثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی با بیان این که همه ارکان کشور در حال تلاش برای اعتلای ایران اسلامی هستند، بیان کرد: از تمامی کارکنان صنعت پتروشیمی ایران که با عزمی جهادی از کرانه های خلیج فارس و دریای عمان تا استان های شمال غربی به عنوان تجلّی اقتصاد مقاومتی و شاهراه حیاتی کشور در عرصه صادرات غیرنفتی و صنعتی فعال هستند، می خواهم تا مشارکت فعالانه ای در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم داشته باشند.

معاون وزیر نفت، تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود»، ما نیز یقین داریم که حضور همه‌جانبه در انتخابات وحدت و یکپارچگی مردم ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی تصریح کرد: رویکردها و جهت گیری صنعت پتروشیمی در انتخاب رئیس جمهور باید توام با رعایت اخلاق اسلامی باشد و در واقع، رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید همیشگی معظم‌له است و در ادبیات ایشان همواره این نگاه ارزشی و راهبردی وجود دارد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس