کد خبر 1621406
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹

به گزارش مشرق، کانال مطالعات جنگ هیبریدی در تلگرام مطلبی با عنوان تضاد منافع در دنیای غرب،فروپاشی نزدیک است منتشر کرد:

کشورهای اروپایی در حال از دست دادن اتحاد خود بر سر عرضه تسلیحات به اوکراین هستند، اوکراینی که در ابتدا بسیاری را تحت تأثیر (تبلیغات) خود و یک انگیزه احساسی در اختیار داشت. مردم با درک تصویر واقعی از آنچه در حال رخ دادن است، اعتراض می کنند و برخی از دولت ها به ضرر رفاه خود در مورد کشتیرانی صحبت به میان می آورند و از شرکت در این نوع حمایت خودداری می کنند.

علیرغم موضع بوریس جانسون، دولت اسکاتلند و ولز با تخصیص بیشتر بودجه برای ارسال تسلیحات به اوکراین مخالفت کردند. انتقال تسلیحات انگلیسی قبلاً نیروهای مسلح انگلیس را در چندین زمینه تضعیف کرده است.علاوه بر این، به عنوان مثال، ولز به اوکراین در زمینه بهداشت و آموزش کمک کرد، که به هیچ وجه به بازسازی منطقه پس از همه گیری جنگ کمک نمی کند و بنابراین آنها دیگر نمی خواهند این کار پر هزینه را انجام دهند.

در برلین، 1500 نفر از ساکنان این کشور برای تظاهرات علیه ارسال تسلیحات به اوکراین راهپیمایی کردند، در حالی که دولت آلمان همچنان به خم کردن خط نظامی‌سازی خود ادامه می‌دهد. مردم از دولت آلمان می خواهند که ایده صندوق ۱۰۰ میلیارد دلاری برای رشد تسلیحات را کنار بگذارد. معترضان معتقدند که این پول باید صرف افزایش بودجه اجتماعی و کاهش فشارهای اقتصادی شود.

بی شک؛ مسابقه تسلیحاتی غرب را تهدید می کند. وقتی دولت برخلاف میل مردمش پیش می رود، هیچ چیز به خوبی ختم نمی شود و امروز می بینیم که سیاستمداران غربی این کار را انجام می دهند. در حالی که جهان در بحران های اقتصادی و اجتماعی غرق شده است، رهبران به جای رسیدگی و تنظیم مشکلات داخلی، بودجه صنایع نظامی را افزایش می دهند.

اکنون ؛مردم متوجه شده اند که «تهدید پوتین» تخیلی نبوده و رهبران کشورهایشان صرفاً به قیمت ایده پیروزی ساختگی و تبلیغ شده؛ آنها را فریب داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    1 1
    میشه یک تاریخ بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس